;
coinex

پیش خرید آنلاین گوشی سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم هم اکنون در انگلستان آغاز شد

پیش خرید آنلاین گوشی سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم هم اکنون در انگلستان آغاز شد

چند فروشگاه در انگلستان اعلام کرده اند که گوشی‌های سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم را پیش فروش می‌کنند و در اوایل ماه ژوئن (اواسط خرداد ماه) به مشتریان تحویل می‌دهند. در ادامه با تکرا همراه باشید.

یکی از گوشی‌هایی که در کنگره جهانی موبایل امسال MWC 2017 به علاقه مندان معرفی شد و مورد استقبال بسیاری از آن‌ها قرار گرفت، گوشی ایکس زد پریمیوم از سری گوشی‌های سونی اکسپریا بود. این گوشی با ارائه قابلیت‌های مدرن و بیشمار، در دسته گوشی‌های پرقدرت کنونی قرار گرفته است. اعلام‌ شده است که این گوشی در اوایل ماه ژوئن (اواسط خرداد ماه) به بازار گوشی‌های هوشمند عرضه خواهد شد.

کمپانی سونی هنوز هم جزئیات پیرامون فروش گوشی اکسپریا ایکس زد پریمیوم را اعلام نکرده است، با اینحال چند فروشگاه در کشور انگلستان اعلام کرده‌اند که سفارش‌ پیش خرید این گوشی را دریافت خواهند کرد.

پایین ترین قیمتی که برای فروش گوشی اکسپریا ایکس زد پریمیوم اعلام‌ شده، 640 پوند است؛ با این‌ حال درگاه‌های فروش دیگر انگلیسی مانند آمازون و کلاو نیز این گوشی را با قیمت 650 پوند (29,927,300 ریال) به فروش می‌رسانند. شرکت آنلاک موبایلز که کمترین قیمت پیشنهادی را ارائه می‌دهد این گوشی هوشمند را در دو رنگ مشکی و نقره‌ای براق عرضه می‌کند؛ درحالی‌که آمازون و کلاو تنها رنگ مشکی این گوشی را به فروش خواهند رساند.

در صورتی که خریداران این گوشی را از طریق یکی از این سه فروشگاه پیش خرید کنند، دستگاه‌های خود را در اوایل ماه ژوئن دریافت خواهند کرد.

گوشی سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم در نمایشگاه جهانی موبایل امسال، تنها گوشی هوشمند ارائه‌ شده به همراه پردازنده کوالکام اسنپدراگون 835 بود. این پردازنده پیشرفته‌ترین و جدیدترین محصول شرکت اسنپدراگون است؛ از این رو شرکت سونی ناچار است برای دریافت آن‌ها کمی بیشتر منتظر بماند. به همین دلیل آماده‌سازی گوشی‌های سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم تا اوایل ماه ژوئن به طول خواهد انجامید.

این گوشی هم‌چنین مجهز به فناوری موشن آی (motion eye) خواهد بود. این قابلیت جدید به کاربر اجازه می‌دهد که بتواند ویدئوهایی با سرعت آهسته و با کیفیت 4K را ضبط کند. کاربر به‌وسیله این تکنولوژی قادر خواهد بود که حتی قبل از زدن دکمه شاتر دوربین، تصویر مورد نظر خود را ثبت کند.

این گوشی با فاصله زمانی به نسبت زیادی به بازار عرضه می‌شود، بنابراین، باید در مقابل پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس به رقابت بپردازد. اعلام ‌شده است که سامسونگ قصد دارد گوشی‌های خود را در تاریخ 28 آوریل به بازار ارائه کند.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام و خسته نباشید خدمت شما
    مطلبتون جالب بود . لذت بردم

    به ما هم سر بزنید

    پاسخ