;
coinex

خانم فریزل با “اتوبوس سحر آمیز مدرسه” به نتفلیکس باز می گردد [+تریلر]

خانم فریزل با "اتوبوس سحر آمیز مدرسه" به نتفلیکس باز می گردد [+تریلر]

انیمیشن سریالی محبوب اتوبوس سحر آمیز مدرسه (Magic School Bus) با بازسازی جدیدی قرار است به شبکه نتفلیکس باز گردد. با تکراتو همراه شوید.

این سریال در چهار فصل از سال‌های 1994 تا 1997 از شبکه PBS Kids پخش می‌شد و برای بسیاری از افراد خاطره انگیز است. این سریال کارتونی که همانند یک مدرسه علمی هیجان انگیز محسوب می‌شد، مجددا ساخته شده و تحت عنوان جدیدش “اتوبوس سحر آمیز مدرسه دوباره حرکت می‌کند” (The Magic School Bus Rides Again) از نتفلیکس پخش خواهد شد.

خانم فریزل نیز که صداپیشگی آن را لیلی تاملین (Lily Tomlin) بر عهده داشت، در سری جدید با صدای کیت مک‌کینون (Kate McKinnon) حرف خواهد زد. موسیقی این سریال نیز بر عهده لین مانوئل میراندا (Lin Manuel Miranda) است.

نسخه اورجینال این سریال بر اساس مجموعه کتاب‌هایی با همان نام از جونا کول (Joanna Cole) و بروس دگن (Bruce Degen) ساخته شده است. از صداپیشگان دیگر کاراکترهای این سری می‌توان به تاین دلی (Tyne Daly)، کارول چنینگ (Carol Channing)، دام دی‌لوئیز (Dom DeLuise)، جسیکا والتر (Jessica Walter)، مالکولم مک‌داول (Malcolm McDowell) و دالی پارتون (Dolly Parton) اشاره کرد.

“اتوبوس سحر آمیز مدرسه دوباره حرکت می‌کند” قرار است از 29 سپتامبر (7 مهر) از نتفلیکس پخش شود.

نتفلیکس همچنین تریلر سری جدید بازسازی شده این سریال را منتشر کرد که در زیر مشاهده می‌کنید:

.

منبع: indiewire

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر