coinex
راهنمای خرید تکراتو

سه گوشی جدید اچ تی سی تا پایان امسال معرفی می‌شوند

سه گوشی جدید اچ تی سی تا پایان امسال معرفی می‌شوند
منتظر سه گوشی جدید اچ تی سی باشید. به نظر می‌رسد که کمپانی اچ تی سی سال 2017 را با قدرت به پایان خواهد رساند.

با شروع سال 2017 منابع مختلفی گزارش کردند که کمپانی تایوانی اچ تی سی (HTC) تا پایان سال جاری میلادی بیش از 6 یا 7 گوشی هوشمند معرفی خواهد کرد و اکنون به نظر می‌رسد که این اتفاق به وقوع خواهد پیوست. سه گوشی جدید دیگر از این کمپانی تایوانی تا پایان سال جاری راهی بازار می‌شوند.

یکی از اعضای انجمن اچ تی سی در توییتر که با اکانت Corn Chen در این شبکه اجتماعی شناخته می‌شود، برخی از مشخصات گوشی های جدید اچ تی سی را همراه با اسم رمز آنها به اشتراک گذاشته است. انتظار می‌رود که سه گوشی جدید اچ تی سی با نام‌های اوشن مستر (Ocean Master)، اوشن هارمونی (Ocean Harmony) و اوشن لایت (Ocean Lite) خودی نشان دهند.

بر اساس گفته‌های Chen، گوشی اوشن مستر با نمایشگری 6 اینچی و با یک دوربین دوگانه در پنل پشتی خودنمایی می‌کند. یک سنسور این دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی بوده و دوربین دوم 8 مگاپیکسلی است، البته یک احتمال دیگر نیز وجود دارد که دوربین عقب تک سنسور 12 مگاپیکسلی باشد و سنسور 8 مگاپیکسلی مربوط به دوربین سلفی آن باشد.

گوشی اوشن مستر اچ تی سی در دو گزینه مختلف از نظر فضای ذخیره سازی عرضه می‌شود. نسخه‌ای از آن دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است و نسخه دیگر با 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

برخلاف گوشی Ocean Master، گوشی اوشن لایت و اوشن هارمونی تنها در یک نسخه واحد در بازار به فروش می‌رسند. 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی ، پیکره‌بندی فضای ذخیره سازی این دو دستگاه را نشان می‌دهد، اما تفاوت‌هایی نیز در بین این دو گوشی جدید اچ تی سی وجود خواهد داشت. اچ تی سی لایت دارای یک صفحه نمایش 5.2 اینچی است و این در حالیست که اوشن هارمونی با یک صفحه نمایش 6 اینچی رخ نشان می‌دهد.

اوشن مستر و اوشن لایت در ماه نوامبر معرفی خواهند شد، در حالی که اوشن هارمونی احتمالا در آخرین ماه از سال 2017 و درست قبل از کریسمس روانه بازار می‌شود. پس این را به خاطر بسپارید؛ سه گوشی جدید اچ تی سی در راه است. این کمپانی تایوانی همچنان قصد دارد تا با تلاش بیشتر، سود حاصل از فروش دستگاه‌های خود را بالاتر ببرد.

.

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر