;
coinex

گوشی پرچمدار شیائومی می میکس 2 زیر تیغ جراحی!

گوشی پرچمدار شیائومی می میکس 2 زیر تیغ جراحی!

می میکس 2 گوشی پرچمدار جدید شیائومی (Xiaomi) است. این محصول به تازگی وارد بازار شده از این رو یک منبع خبری تصمیم گرفته است تا آن را کالبد شکافی کند.

می میکس 2 (Mi MIX 2) توسط کارشناسان یک سایت چینی به نام گیک بار (Geekbar) کالبد شکافی شده است. در این نوشتار چند عکس را در اختیار شما قرار داده‌ایم تا مراحل کالبد شکافی این گوشی پرچمدار را ببینید. برای انجام چنین کاری ابتدا باید گوشی خود را خاموش کنید. بعد از این مرحله باید با استفاده از یک دستگاه مکشی کاور پشت گوشی را باز و سپس با استفاده از یک تیغه اهرمی آن را جدا کنید. در هنگام جدا کردن کاور پشتی باید مراقب باشید که کابل اسکنر اثر انگشت گوشی را قطع نکنید.

کالبد شکافی می میکس 2

کالبد شکافی می میکس 2

کالبد شکافی می میکس 2

کالبد شکافی می میکس 2

بعد از این که کاور پشتی گوشی را جدا کردید، باید با استفاده از یک پیچ گوشتی 10 پیچ را باز کنید تا بتوانید به اجزای داخلی می میکس 2 دسترسی پیدا نمایید. این قطعات در زیر یک صفحه فلزی که با استفاده از این پیچ‌ها نگه داشته شده‌اند، قرار دارند. بعد از این که صفحه فلزی را جدا کردید، می‌توانید سخت افزارهای به کار رفته در گوشی پرچمدار جدید سازنده چینی را به طور جداگانه بردارید. در هنگام انجام چنین کارهایی باید خیلی دقت کنید تا هیچ قطعه‌ای آسیب نبیند. اگر که به توانایی‌های خود اطمینان ندارید توصیه می‌کنیم که این روند را با کمک یک فرد متخصص انجام دهید.

مشخصات فنی گوشی پرچمدار شیائومی می میکس 2

می میکس 2 در دو مدل کلی مجهز به بدنه سرامیکی – فلزی و بدنه یکپارچه سرامیکی ساخته شده است. دستگاهی که تصاویر آن را در این نوشتار مشاهده می‌کنید، همان مدل پایه‌ای است که از یک بدنه سرامیکی – فلزی بهره می‌برد. به یاد داشته باشید که برای باز کردن مدل خاص این گوشی هوشمند که به یک بدنه تمام سرامیکی مجهز است، باید یک روند متفاوت را دنبال کنید.

می میکس 2 از یک نمایشگر 5.99 اینچی فول اچ دی پلاس 2160 در 1080 پیکسلی، پردازشگر هشت هسته‌ای 64 بیتی کوالکام اسنپدراگون 835، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و باتری جدانشدنی 3,400mAh بهره می‌برد. این گوشی هوشمند با دو رم 6 و 8 گیگابایتی و سه حافظه داخلی 64، 128 و 256 گیگابایتی عرضه شده است.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر