coinex
راهنمای خرید تکراتو

پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (20 اکتبر تا 22 اکتبر)

پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته

وب سایت IMDB، پایگاهی است موثق درباره اخبار و اطلاعات مربوط به دنیا هنر هفتم. این وب سایت علاوه بر اینکه یک منبع معتبر در خصوص فیلم‌های سینمایی، هنرپیشگان و دست اندر کاران این هنر است، به صورت منظم و در بازه های مختلف زمانی، اقدام به نشر فهرستی از پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته می نماید. وب سایت IMDB در حال حاضر تحت مالکیت شرکت آمازون (Amzaon) قرار دارد.

پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (20 اکتبر تا 22 اکتبر)

در هفته‌ای که گذشت جدول پرفروشترین فیلمهای هفته شاهد 4 عنوان جدید با نام‌های The Snowman ، Only The Brave ، Geostorm و Tyler’s Perry’s Boo 2 : Amadea Halloween بود که توانستند با فروشی مناسب به جدول پرفروشترین فیلمهای هفته راه پیدا نمایند.

پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته بر اساس اعلام IMDB عبارتند از:

10. Kingsman : The Golden Circle

رتبه دهم در بین پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (20 اکتبر تا 22 اکتبر) در اختیار فیلم Kingsman : The Golden Circle قرار داشت. این فیلم توانست با فروش آخر هفته ای برابر با 3.0 میلیون دلار (معادل 12 میلیارد تومان) این رتبه را به خود اختصاص دهد. به این ترتیب مجموع فروش این فیلم در پنج هفته اکران عمومی به رقم قابل قبول 94.6 میلیون دلار (معادل 378 میلیارد تومان) رسید.

فیلم Kingsman : The Golden Circle یک نمونه در ژانر کمدی اکشن ماجرایی بوده و کارگردانی آن نیز بر عهده متیو وان (Matthew Vaughn) بوده است. از هنرپیشگان مطرح پر تعداد حاضر در این فیلم می توان به کالین فرث (Collin Firth)، جولیان مور (Julianne Moore)، تارون اگرتون (Taron Egerton)، هال بری (Halle Berry)، التون جان (Elton John)، چنینگ تتوم (Channing Tatum) و جف بریجز (Jeff Bridges) اشاره کرد. فیلم Kigsman : The Golden Circle مدت زمانی برابر با 2 ساعت و 21 دقیقه داشته و  مناسب برای گروه سنی R (افراد زیر 17 سال با نظارت والدین) ساخته شده است.

خلاصه داستان

پس از تسخیر دنیا، دو مامور مخفی که سازمان‌های متبوعشان مورد حمله قرار گرفته و نابود شده، در یک ماجرای جذاب موفق به کشف یک سازمان جاسوسی در آمریکا می شوند. این دو باید با همکاری به جنگ با دشمن مشترک رفته و با شکست وی …

9. American Made

رتبه نهم در جدول پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (20 اکتبر تا 22 اکتبر) مانند به فیلم American Made اختصاص یافت. این فیلم توانست با فروشی برابر با 3.2 میلیون دلار (معادل 12.8 میلیارد تومان) در آخر هفته گذشته این مقام را از آن خود نماید. به این ترتیب مجموع فروش فیلم American Made پس از سه هفته اکران عمومی به رقم 45.5 میلیون دلار (معادل 182 میلیارد تومان) رسید.

فیلم American Made یک نمونه در ژانر اکشن بیوگرافی با تم کمدی بوده که توسط داگ لیمان (Doug Liman) کارگردانی و ساخته شده است. از ستارگان حاضر در این فیلم می توان به تام کروز (Tom Cruise)، دونال گلیسون (Domnhall Gleeson)، سارا رایت (Sarah Wright)، جس پلمونس (Jess Plemons) و جیما میز (Jayma Mays) اشاره کرد. فیلم American Made مدت زمانی برابر با 1 ساعت و 55 دقیقه داشته و مناسب برای گروه سنی R (افراد زیر 17 سال با نظارت والدین) تهیه و ساخته شده است.

خلاصه داستان

یک مامور سازمان اطلاعات ایالات متحده آمریکا به عنوان یک دلال مواد مخدر در دهه 1980 میلادی مشغول به انجام ماموریت بوده و …

8. The Snowman

فیلم جدید Snowman توانست در اولین هفته اکران عمومی خود به فروشی برابر با 3.4 میلیون دلار (معادل 13.6 میلیارد تومان) دست یافته و رتبه هشتم را در بین پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (20 اکتبر تا 22 اکتبر) ار آن خود نماید. از نکات جالب در خصوص این فیلم می توان به حضور حسین امینی در بین تیم نویسندگان این اثر سینمایی اشاره کرد.

فیلم The Snowman یک فیلم در ژانر جنایی ترسناک است و کارگردانی آن نیز توسط توماس آلفردسون (Tomas Alfredson) صورت گرفته است. از هنرپیشگان حاضر در نقش های اصلی این فیلم می توان به مایکل فاسبندر (Michael Fassbender)، ربکا فرگوسن (Rebecca Ferguson)، شارلوت گینسبر (Charlotte Gainsbourg)، جوناس کارلسون (Joans Karlsson)، وال کیلمر (Val Kilmer) و جی. کی. سیمونز (J. K. Simmons) اشاره کرد. فیلم The Snowman مدت زمانی برابر با 1 ساعت و 59 دقیقه داشته و مناسب برای گروه سنی R (افراد زیر 17 سال با نظارت والدین) تهیه و ساخته شده است.

خلاصه داستان

کارآگاه هری هول (Harry Hole) با بازی مایکل فاسبندر در جستجو و تحقیقات در خصوص زنی است که به طور ناگهانی ناپدید شده است. تنها نشان از این زن گمشده شال صورتی وی است که به دور گردن یک آدم برفی با ظاهری عجیب و ترسناک پیچیده شده است.

7. It

عنوان هفتم در بین پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (20 اکتبر تا 22 اکتبر) به فیلم ترسناک It اختصاص داشت. این فیلم توانست در هفتیمن هفته اکران خود روند موفقیت آمیز خود را حفظ نموده و فروشی 3.5 میلیون دلاری (معادل 14 میلیارد تومان) را به نام خود ثبت نموده و رتبه هفتم را در این جدول به خود اختصاص دهد. به این ترتیب مجموع فروش این فیلم در شش هفته اکران موفق به رقم قابل توجه 320 میلیون دلار (معادل 1280 میلیارد تومان) رسید.

فیلم It یک نمونه در ژانر درام ترسناک بوده و توسط اندی ماسچیتی (Andy Muschietti) کارگردانی شده است. از ستارگان این فیلم پرفروش می‌توان به الکساندر اسکارشگورد (Alexander Skarsgård)، جدن لیبرهر (Jaeden Lieberher) و فین ولفهارد (Finn Wolfhard) ، جرمی ری تیلور (Jeremey Ray Taylor) و سوفیا لیلیس (Sophia Lillsi) و جرمی ری تیلور (Jeremy Ray Taylor) اشاره کرد. این فیلم ترسناک مدت زمانی برابر با 2 ساعت 15 دقیقه داشته و مناسب برای گروه سنی R (افراد زیر 17 سال با نظارت والدین) ساخته شده است.

 خلاصه داستان

گروهی از کودکان پس از پیدا شدن یک هیولای با توانایی تغییر شکل که با شمایل یک دلقک به شکار کودکان می پردازد، دور هم جمع شده و …

 6. The Foreigner

رتبه ششم در بین پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (20 اکتبر تا 22 اکتبر) به فیلم The Foreigner اختصاص یافت. این فیلم توانست در دومین هفته نمایش عمومی خود فروشی 5.5 میلیون دلاری (معادل 22 میلیارد تومانی) را به نام خود ثبت کرده و این مقام را به خود اختصاص دهد. به این ترتیب مجموع فروش کلی فیلم The Foreigner پس از دو هفته اکران عمومی به رقم 22.8 میلیون دلار (معادل 91.2 میلیارد تومان) رسید.

پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (13 اکتبر تا 15 اکتبر)

فیلم The Foreigner یک نمونه در ژانر اکشن ترسناک بوده و توسط مارتین کمپبل (Martin Campbell) کارگردانی شده است. از هنرپیشگانی که در این فیلم نقش آفرینی کرده اند می‌توان به جکی چان (Jackie Chan)، کیتی لئونگ (Katie Leung)، روفوس جونز (Rufus Jones)، مارک تندی (Mark Tandy) و پیرس برازنان (Pierce Brosnan) اشاره کرد. فیلم The Foreigner مدت زمانی برابر با 1 ساعت و 54 دقیقه داشته و مناسب برای گروه سنی R (افراد زیر 17 سال با نظارت والدین) ساخته شده است.

 خلاصه داستان

یک تاجر هنگامی که دخترش در یک حمله تروریستی کشته می‌شود به دنبال انتقام و اجرای عدالت می رود. در گیر و دار این ماجرا، تاجر با یک مامور حکومتی برخورد کرده که گذشته وی می‌تواند اطلاعاتی را در خصوص قاتل دخترش فاش نماید و …

5. Only The Brave

رتبه پنجم در بین پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (20 اکتبر تا 22 اکتبر) به فیلم جدید Only The Brave احتصاص پیدا کرد. این فیلم توانست با فروشی برابر با 6.0 میلیون دلار (معادل 24 میلیارد تومان) این مقام را به خود اختصاص دهد.

فیلم Only The Brave یک عنوان سینمایی در ژانر درام بوده و توسط جوزف کوسینیکی (Joseph Kosinski) کارگردانی شده است. از هنرپیشگان حاضر در نقشهای اصلی این فیلم می توان به جاش برولین (Josh Brolin)، مایلز تلر (Miler Teller)، جف بریجز (Jeff Bridges)، جنیفر کانکلی (Jennifer Connelly)، بن هاردی (Ben Hardy) و جیمز بج دیل (James Badge Dale) اشاره کرد. فیلم Only The Brave مدت زمانی برابر با 2 ساعت و 13 دقیقه داشته و مناسب برای گروه سنی PG-13 ( (افراد زیر 13 سال با نظارت والدین) تهیه و تولید شده است.

خلاصه داستان

این فیلم بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده و به بیان تلاش جمعی از آتشنشانان برگزیده برای جلوگیری از گسترش آتش در یکی از کوهستان های کشور آمریکا و سرایت آن به شهر می پردازد.

4. Blade Runner 2049

عنوان چهارم در بین پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (20 اکتبر تا 22 اکتبر) به فیلم Blade Runner 2049 اختصاص یافت. این فیلم که دنباله ای بر فیلم Blade Runner محصول سال 1982 میلادی به کارگردانی ریدلی اسکات (Ridley Scott) و نقش آفرینی هریسون فورد (Harrison Ford) است، توانست با فروشی برابر با 7.2 میلیون دلار (معادل 28.8 میلیارد تومان) در تعطیلات آخر هفته این عنوان را از آن خود نماید. به این ترتیب مجموع فروش این فیلم در دو هفته نمایش عمومی به رقم 74 میلیون دلار (معادل 296 میلیارد تومان) رسید.

فیلم Blade Runner 2049 یک فیلم در ژانر علمی تخیلی ترسناک بوده و وظیفه کارگردانی آن بر عهده دنیس ویلنوو (Dennis Villeneuve) کارگردان فیلم موفق لالا لند بوده است. ار هنرپیشگان این فیلم می توان به هریسون فورد (Harrison Ford) در نقش ریک دکارد (Rick Deckard)، جرد لتو (Jared Leto) در نقش نیاندر والاس (Niander Wallace)، رایان گاسلینگ (Ryan Gosling) در نقش مامور کی (K)، آنا د آرماس (Ana de Armas) در نقش جوی (Joi)، دیو باتیستا (Dave Bautista) در نقش سیپر مورتون (Sapper Morton)، رابین رایت (Robin Wright) در نقش ستوان جوشی (Joshi) و ادوارد جیمز اولمس (Edward James Olmos) در نقش گف (Gaff) اشاره کرد. این فیلم مدت زمانی برابر با 2 ساعت و 44 دقیقه داشته و مناسب برای گروه سنی R (افراد زیر 17 سال با نظارت والدین) ساخته شده است.

خلاصه داستان

جستجوهای یک شخصیت جدید بلید رانر با نام مامور کی (K) به دنبال یک راز قدیمی مدفون شده وی را به نشانه‌هایی از بلید رانر قبلی به نام ریک دکارد با بازی هریسون فورد می رساند که بیش از 30 سال از ناپدید شدنش می گذرد…

3. Happy Death Day

رتبه سوم در بین پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (20 اکتبر تا 22 اکتبر) به فیلم Happy Death Day اختصاص یافت. این فیلم توانست در دومین هفته اکران عمومی خود به فروشی برابر با 9.4 میلیون دلار (معادل  37.6 میلیارد تومان) دست یافته و مکان سوم را در این جدول به خود اختصاص دهد. با این ترتیب مجموع فروش کلی این فیلم ترسناک پس از دو هفته اکران عمومی به رقم 40.7 میلیون دلار (معادل 162.8 میلیارد تومان) رسید.

پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (13 اکتبر تا 15 اکتبر)

فیلم Happy Death Day یک فیلم در ژانر ترسناک بوده و وظیفه کارگردانی آن بر عهده کریستوفر لاندون (Christopher Landon) قرار داشته است. از هنرپیشگان حاضر در این فیلم می‌توان به جسیکا روث (Jessica Rothe) در نقش تری گلبمن (Tree Gelbman)، اسرائیل بروسارد (Israel Broussard) در نقش کارتر دیویس (Carter David)، روبی موداین (Ruby Modine) در نقش لوری اسپنگلر (Lori Spengler)، لارا کلیفتون (Lara Clifton)، راشل متیوز (Rachel Matthews)، جیسون بیل (Jason Bayle) و راب ملو (Rob Mello) اشاره کرد. این فیلم مدت زمانی برابر با 1 ساعت و 36 دقیقه داشته و مناسب برای گروه سنی PG-13 ( (افراد زیر 13 سال با نظارت والدین) تهیه شده است.

خلاصه داستان

تری گلبمن با بازی جسیکا روث یک دانش آموز دبیرستانی است که در روز قتل خود تجربه غیر عادی داشته و با بازگشت به زندگی جزئیات این اتفاق ترسناک را به خاطر آورده و تلاش می کند تا هویت قاتل خود را کشف نماید. در انتهای این زندگی دوباره تری …

2. Geostorm

فیلم Geostorm توانست در اولین هفته اکران خود فروشی برابر با 13.3 میلیون دلار (معادل 53.2 میلیارد تومان) را تجربه کرده و رتبه دوم را در جدول پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (20 اکتبر تا 22 اکتر) به خود اختصاص دهد.

فیلم Geostorm یک نمونه در ژانر اکشن علمی تخیلی بوده و کارگردانی آن بر عهده دین دولین (Dean Devlin) قرار داشته است. از هنرپیشگانی که به نقش آفرینی در این فیلم پرداخته اند می توان به بازیگرانی مانند جرالد باتلر (Gerard Butler) در نقش جیک لاوسن (Jake Lawson)، جیم ستارگس‌ (Jim Sturgess) در نقش مکس لاوسن (Max Lawson)، ابی کورنیش (Abbie Cornish) در نقش سارا ویلسن (Sara Wilson)، الکساندرا ماریا لارا (Alexandra Mari Lara) در نقش اوته فاسبیندر (Ute Fassbinder)، اد هریس (Ed Harris) در نقش لئونارد دکوم (Leonard Dekom) و اندی گارسیا (Andy Garcia) در نقش رئیس جمهور اندرو پالما (Andrew Palma) اشاره کرد. این فیلم مدت زمانی برابر با 1 ساعت و 9 دقیقه داشته و مناسب برای گروه سنی PG-13 ( (افراد زیر 13 سال با نظارت والدین) تهیه و تولید شده است.

خلاصه داستان

سیستم ماهواره‌هایی که برای کنترل آب و هوا و وضعیت جوی زمین طراحی شده اند دچار مشکل شده و در اقدامی ناگهانی حمله به زمین را آغاز می کنند. زمانی بسیار کوتاه باقی مانده تا با شناسایی عوامل اصلی این ایراد و دلیل آن، از نابودی هر آنچه در زمین وجود دارد جلوگیری شود. در این میان …

1. Tyler’s Perry’s Boo 2 : A Madea Halloween

رتبه نخست در بین پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (20 اکتبر تا 22 اکتبر) به فیلم جدید Tyler’s Perry;s Boo 2 : A Madea Halloween اختصاص یافت. این فیلم توانست با فروشی برابر با 21.7 میلیون دلار (معادل 86.8 میلیارد تومان) و با اختلافی زیاد نسبت به فیلم دوم، این جایگاه را از آن خود نماید.

فیلم Tyler’s Perry’s Boo 2 : A Madea Halloween یک فیلم کمدی با مایه هایی از ژانز ترسناک بوده و کارگردانی آن توسط تایلر پری (Tyler Perry) صورت گرفته که علاوه بر این نویسندگی و بازیگری را نیز در این اثر تجربه کرده است. از هنرپیشگان حاضر در فیلم Tyler’s Perry;s Boo 2 : A Madea Halloween علاوه بر تایلر پری در نقش های جو، مدی و برایان، می توان به کیسی دیویس (Casie Davis) در نقش عمه بم (Bam)، پاتریس لاولی (Patrice Lovely) در نقش هاتی (Hattie)، یوسف اراکات (Yousef Erakat) در نقش جوناتان، دایاموند وایت (Diamond White) در نقش تیفانی (Tiffany)، لکسی پنترا (Lexy Panterra) در نقش لئا (Leah)، اندره هال (Andre Hall) در نقش کوینتون (Quinton) و اینانا سارکیس (Innana Sarkis) در نقش گابریلا اشاره کرد.

فیلم Tyler’s Perry;s Boo 2 : A Madea Halloween مدت زمانی برابر با 1 ساعت و 41 دقیقه داشته و مناسب برای گروه سنی PG-13 ( (افراد زیر 13 سال با نظارت والدین) تهیه و تولید شده است.

خلاصه داستان

مدی، بم و هاتی به یک ماجراجویی در یک کمپ دور افتاده و متروک پرداخته و زمانی که هیولاها، اجنه و موجودات ترسناک به آنها حمله می کنند، باید به فکر نجات جان خود باشند. در حین این ماجرا…

 


بیشتر بخوانید : پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (13 اکتبر تا 15 اکتبر)


منبع : IMDB

ترجمه و تالیف : تکراتو

 

 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر