;
coinex

گوشی آیفون 7 پلاس جزو پرفروش‌ترین گوشی‌های چین است!

گوشی آیفون 7 پلاس جزو پرفروش‌ترین گوشی‌های چین است!

گوشی‌های آیفون طرفداران بسیاری در تمام جهان دارند به طوری که گوشی آیفون 7 پلاس توانسته جزو پرفروش‌ترین گوشی‌های چین باشد.

همان گونه که در وب سایت سی نت نیز اعلام شده است، شرکت آمریکایی اپل، در بازار تکنولوژی چین فراز و نشیب‌های بسیاری را تجربه کرده است. گزارش و آمارهای منتشر شده توسط موسسه تحقیقاتی کانتر پوینت، نشان می‌دهد که گوشی آیفون 7 پلاس در فهرست پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند بازار چین قرار دارد.

بررسی سهم گوشی آیفون 7 پلاس از بازار کشور چین

گوشی آیفون 7 پلاس چیزی حدود ۲.۸ درصد از سهم بازار این کشور را از آن خود کرده و توانسته در رتبه دوم پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند بازار چین قرار گیرد. البته سایر مدل‌ها نیز محبوبیت خاص خود را دارند به طوری که نسخه کوچکتر این گوشی، یعنی آیفون 7 توانسته در جایگاه پنجم فهرست پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند چین قرار گیرد.

نکته مهم دیگری که در این مورد وجود دارد و لازم است به آن اشاره کرد این است که گوشی آیفون 7 و گوشی آیفون 7 پلاس ، تنها گوشی‌های خارجی هستند که توانسته‌اند در بین ۱۰ گوشی پرفروش بازار چین قرار گیرند؛ زیرا سایر گوشی‌هایی که در این فهرست قرار دارند همگی چینی هستند.

لیست گوشی‌های پرفروش بازار چین

گوشی هوشمند اوپو (Oppo) چینی، یک کپی بسیار حرفه‌ای از گوشی هوشمند آیفون به شمار می‌آید و نخستین گوشی پرفروش در بازار چین بوده است. این گوشی که ۳ درصد از سهم بازار گوشی‌های این کشور را در اختیار دارد، توانسته تا از گوشی آیفون 7 پلاس که سهم آن ۲.۸ درصد از بازار کشور چین بود سبقت بگیرد. سایر گوشی‌ها این فهرست همگی چینی بوده و از برندهای مختلفی چون هووآوی، شیائومی و ویوو (Vivo) هستند.

بررسی میزان فروش گوشی‌های آیفون در کشور چین

آماری که از سوی موسسه تحقیقاتی کانتر پوینت جمع آوری و منتشر شده است نشان می‌دهد که میزان فروش گوشی آیفون 7 در نیمه دوم سال گذشته میلادی یعنی ۲۰۱۷ توانسته تحت تاثیر رونمایی و عرضه مدل‌های جدیدتر آیفون ۸ و آیفون ۱۰ پیشرفت نماید.

کشور چین توانست تا بعد از ایالات متحده آمریکا، در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۵ میلادی با به دست آوردن درآمد ۱۶.۸ میلیارد دلاری، بزرگترین بازار خرید و فروش گوشی‌های آیفون اپل را تشکیل دهد. این رقم در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۶ میلادی به ۸.۸ میلیارد دلار کاهش یافت و باعث شد اروپا در زمینه خرید و فروش گوشی‌های آیفون، از چین سبقت بگیرد. لازم به ذکر است که درآمد اپل از بازار چین، در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۷ میلادی نیز اندکی افزایش یافت و به ۹.۸ میلیارد دلار رسید.

نیل شاه، که یکی از تحلیلگران موسسه کانتر پونت است در این مورد اعلام نمود که در سال جاری میلادی، اپل سهم کمتری از فروش گوشی‌های هوشمند آیفون در چین به دست خواهد آورد و اعلام نمود که قیمت گوشی‌هایی چون آیفون ۸ و آیفون ۱۰ بسیار بالاتر از استطاعت مصرف‌کنندگان و کاربران چینی می‌باشد.

منبع : cnet

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر