coinex
راهنمای خرید تکراتو

ویژگی‌های بهترین تور آنتالیا نوروز

ویژگی‌های بهترین تور آنتالیا نوروز
این روزها با نزدیک شدن هر چه بیشتر به تعطیلات نوروزی، افراد بیشتر به فکر یافتن یک مسیر و تور مناسب برای گذراندن نوروز هستند. اما یافتن یک تور مناسب ممکن است گاهی با سختی همراه شود. با این مطلب شاید بتوانید تور نوروزی خوبی را برای خود برنامه‌ریزی کنید.

ما در آژانس مقتدر سیر، هر سال در تلاش هستیم تا با ارائه بسته‌های متنوع تور آنتالیا به مسافران و همراهان خود، قدرت انتخاب آن‌ها را بالا ببریم. اما شناخت هر چه بیشتر و دقیق‌تر خصوصیات این بسته‌ها می‌تواند به مسافران کمک کند تا بهترین تور را برای خود برگزینند و در زمان سفر بیشترین لذت را ببرند. در ادامه توضیحات مفصلی در مورد ویژگی‌های بسته‌های تور آمده که حتماً برای شما راهگشا خواهد بود.

بسته‌های تور آنتالیا و پارامترهای مؤثر در آن

بسته‌های تور آنتالیا و پارامترهای مؤثر در آن

یک بسته‌ی تور متشکل از چندین و چند امکان و پارامتر مختلف است که عدم دقت به هر کدام از آن‌ها می‌تواند سفری تلخ را برای شما رقم زند. پس مطالعه دقیق موارد زیر را به شما توصیه می‌کنیم تا سفری خوش و خاطره‌انگیز را در نوروز ۹۷ تجربه کنید.

1. واحد اقامتی

در یک مقصد تفریحی / ساحلی، شاید مهم‌ترین عامل برای مسافر محلی‌ست که قرار است در آن اقامت کند. هر چه امکانات آن محل مفصل‌تر و خدمات آن‌ها کم‌نقص‌تر باشد، مطمئناً سفر با لذت بیشتری همراه خواهد شد. امکاناتی نظیر رستوران‌های متعدد با منوهای غذایی متنوع، تفریحات آبی و استخرها، امکانات بازی برای کودکان، فاصله تا ساحل دریا یا حتی داشتن ساحل اختصاصی، از این دست هستند.

بحث مهم دیگر سرویس ارایه شده در محل اقامتی‌ست. اکثر تورهای آنتالیا در نوروز با سرویس ALL به فروش می‌رسند. در حقیقت علاوه بر وعده‌های غذایی امکان استفاده از میان وعده‌ها نیز وجود دارد. اما اگر به دنبال لذت بیشتری از سفر خود هستید بهتر است از بسته‌هایی با سرویس UALL استفاده کنید چون علاوه بر نامحدود بودن سرویس‌های ALL بخش عمده‌ی دیگری از خدمات هتل نیز رایگان خواهد بود و اگر چه ممکن است بسته کمی گران‌تر باشد اما مطمئناً هزینه‌ی نهایی که ممکن است در اثر استفاده از خدمات هتل از شما دریافت کند مطمئناً کمتر خواهد شد.

مشخصات اتاق نظیر مساحت، محل قرارگیری (رو به دریا یا رو به جنگل) و اندازه‌ی تخت‌ها نیز ممکن است در کیفیت و قیمت تأثیر داشته باشند.

2. پرواز و امکانات آن

در مسیر آنتالیا و به‌خصوص در نوروز خطوط هوایی متعددی مشغول خدمات دادن به مسافران هستند. ایرلاین‌های داخلی نظیر قشم‌ایر، آتا و تابان تا ایرلاین‌های ترکیه‌ای مانند اطلس‌جت، فری‌برد و سان‌اکسپرس از این جمله هستند. باید در نظر داشته  باشید که به صورت معمول پروازهای ترکیه‌ای قیمت بالاتری خواهند داشت.

به گزارش ویرلن؛ اما نکته‌ی مهمی که در بحث پرواز علاوه بر ایرلاین وجود دارد و گاهی اوقات برخی مسافران آن را به بی‌دقتی یا عدم آگاهی نادیده می‌گیرند ساعت پرواز است. نکته‌ی ظریفی که اگر بدان دقت نشود ممکن است شما را ناراضی راهی سفر کند. بهترین ساعت‌های پروازی برای مسیر رفت آن است که شما در اولین زمان ممکن روز به مقصد برسید معمولاً پروازهای صبح در مسیر رفت بهترین هستند و بالعکس پروازهای عصر برای مسیر برگشت انتخاب مناسبی هستند. اگر چه ساعات پروازی دیگر ممکن است ارزان‌تر باشد اما شاید مجموع حضور شما در مقصد را حتی تا یک روز کاهش دهد.

3. مدت زمان سفر

بسته‌های تورهای آنتالیا معمولاً در طول سال به صورت ۶ شب و ۷ روز ارائه می‌شود ولی این زمان برای تورهای نوروزی آنتالیا ممکن است تا ۱۰ شب نیز افزایش یابد تا مسافران مدت زمان بیشتری را به تفریح در این شهر زیبا بپردازند.

4. فصل سفر

آنتالیا یک شهر ساحلی‌ست و طبیعتاً برای استفاده از این امکانات تفریحی نیاز است تا دمای هوا مناسب باشد. با توجه به این مسأله بهتری زمان برای سفر به آنتالیا از خرداد تا شهریور هر سال است. اما تورهای آنتالیا در زمان‌های دیگر حتی زمستان هم برگزار می‌شود. این تورها از هزینه‌ی بسیار کمتری برخوردارند اما ممکن است برخی از تفریحات چندان قابل استفاده نباشند. اما نوروز به عنوان یک زمان میانه بین این دو فصل امکان استفاده از اکثر تفریحات را خواهد داشت و تعطیلات اجازه لذت بردن از تمامی جاذبه‌های آنتالیا را به شما عزیزان خواهد داد.

5. تاریخ سفر

در هر فصل که باشیم باز بعضی از تاریخ‌ها دارای استقبال بیشتری هستند. مثلاً در نوروز معمولاً هر سال تاریخ‌های ۲۷ اسفند تا ۲ فروردین پر تقاضاترین روزها را تشکیل می‌دهند. طبیعتاً به واسطه‌ی این تقاضا قیمت‌ها بالاتر هستند. در طول سال هم، تعطیلات به‌خصوص آن‌هایی که زمان بیشتری را در اختیار مسافران قرار می‌دهد دچار استقبال بیشتر و طبیعتاً قیمت بالاتر هستند.

تورهای آنتالیا و تنوع آن

۵ عامل بر شمرده شده در بالا، مهم‌ترین عواملی هستند که می‌توانند کیفیت سفر را تغییر دهند و طبیعتاً تفاوت کیفیت تأثیر مستقیمی بر لذت شما در طول سفر را خواهد داشت. آگاهی از پارامترهای برشمرده شده با در نظر گرفتن توقعات، امکانات و هزینه‌ی تخصیص داده شده برای سفر می‌تواند کمک کند تا با دیدی باز و با دقت هر چه بیشتر نسبت به انتخاب تور اقدام کنید.

تورهای آنتالیا و تنوع آن

به شکل معمول تورهای عادی آنتالیا در اکثر مواقع سال به مسافران عزیز ارائه می‌شود. اما در کنار این نوع دو نوع پرطرفدار تور لحظه آخری آنتالیا و تور لاکچری آنتالیا هم وجود دارند. تورهای لحظه آخری معمولاً برای کسانی که تعداد اندکی در سفر دارند و مهم‌تر از آن امکان تصمیم‌گیری لحظه‌ای را دارند بسیار مناسب و به صرفه است. بنابراین کسانی که این شرایط را ندارند ممکن است در برنامه‌ریزی برای سفر خود دچار مشکل شوند.

تورهای آنتالیای مقتدر سیر

آژانس مقتدر سیر مجری مستقیم تور آنتالیا و چارترکننده‌ی پروازهای سان‌اکسپرس در مسیر آنتالیاست. این امر باعث می‌شود تا خدماتی که به مسافران ارایه می‌شود از کیفیت بالایی برخوردار باشد. همچنین همکاری چند ساله با هتل‌های مختلف در مناطق مختلف آنتالیا باعث شناخت هر چه بیشتر آژانس شده و خدمات با بهترین حالت ممکن ارائه می‌شود.

 زمان خرید تور نوروزی آنتالیا

فروش تورهای نوروزی آنتالیا از اواسط دی آغاز شده و تا اواسط تعطیلات نوروز ادامه خواهد داشت. اما نکته‌ی مهم آن است که بهترین تاریخ‌ها و زمان‌های پروازی، همچنین بهترین اماکن اقامتی در زمان کوتاهی فروخته خواهند شد و آن مواردی که در میانه‌های عید نوروز به فروش می‌رسند لزوماً بهترین‌ها نخواهد بود و ممکن است شما برای خرید خود دچار انتخاب‌های محدودتری باشید. بنابراین طبق تجربه، بهترین زمان خرید تور آنتالیا نوروز 97 پایان بهمن ماه خواهد بود.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر