;
coinex

آیا با روش های زیبا سازی پوست آشنایی دارید؟

آیا با روش های زیبا سازی پوست آشنایی دارید؟

یکی از موضوعاتی که امروزه توجه بسیار زیادی را به خود معطوف نموده است بحث جوان سازی و زیبا سازی پوست می باشد که یکی از اهداف انجام آن می تواند جنبه زیبایی آن باشد و هدف دیگر در انجام آن را می توان سلامت پوست لحاظ نمود.

از جمله روشهایی که ضمن انجام زیبا سازی پوست مورد استفاده قرار می گیرد می توان به میکرودرم و میکرونیدلینگ ، لیزر موهای زائد و لیزر صورت اشاره نمود. البته در این مقاله قصد داریم علاوه بر معرفی روشهای لیزر صورت و میکرونیدلینگ کلیاتی در مورد ماساژ درمانی نیز ارائه دهیم و امیدواریم مطالب ارائه شده برای شما مخاطبان مفید واقع گردد.

لیزر صورت و لیزر موهای زائد را می توان به عنوان روشی معرفی نمود که امروزه با هدف از بین بردن موهای زائد صورت و بدن توسط تعداد بسیار بالایی از کلینیک های زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد و مراجعات بسیاری در طول روز به کلینیک های زیبایی برای انجام لیزر انجام می گردد.امروزه مقالات بسیاری در جامعه پزشکی و در خصوص لیزر در ناحیه صورت و موهای زائد بدن ارائه می گردد. اولین نکته ای که بایستی در بحث لیزر صورت مورد توجه قرار گیرد استانداردهای رعایت شده از جمله دستگاه های به کار رفته برای انجام لیزر صورت در کلینیک زیبایی است که بایستی مورد توجه ویژه مخاطبان انجام لیزر موهای زائد بدن و صورت قرار گیرد. شاخص دوم که بایستی به آن پرداخت و شرح آن لازم به ذکر است این موضوع می باشد که لیزر موهای زائد صورت دارای تاثیر صد در صد نمی باشد و درصد کمی از موهای زائد در برابر لیزر موهای زائد مقاومت می کنند و پس از انجام لیزر صورت نیز توانایی رشد مجدد را دارا می باشند.

مطلب و حوزه ی دوم که لازم است توضیحاتی در کلیت آن مطرح گردد موضوع ماساژ درمانی و حوزه ی ماساژ است که امروزه توجه بسیاری به آن انجام شده است و به آن به عنوان یک علم نگاه می شود که می تواند در درمان بسیاری از بیماریها مفید واقع گردد. همانطور که در فوق ذکر گردید دید امروزی نسبت به واژه ماساژ دید علمی است و این موضوع بر خلاف گذشته می باشد که به کلیت ماساژ و جزییات درمانی آن به عنوان پدیده ای تجربی توجه می شد و انجام آن بیشتر در حمام های عمومی و توسط افرادی انجام می شد که غالبا فاقد هرگونه مطالعات علمی در موضوع ماساژ بوده اند ولی امروزه به کلیت موضوع ماساژ و ماساژ درمانی به عنوان علمی توجه می شود که زمینه های بسیاری برای پیشرفت آن منظور شده است.

موضوع دیگری که بررسی در مورد آن را در این مطلب لازم می دانیم موضوع مهم میکرودرم و میکرونیدلینگ می باشد و میکرونیدلینگ را می توان به عنوان روشی معرفی نمود که سبب تولید کلاژن می گردد و تولید کلاژن به دنبال صورت پذیرفتن تحریکات مکانیکال انجام می گردد و کلیات مذکور در حوزه ی میکرونیدلینگ در نهایت سبب بازسازی و جوان سازی پوست می گردد. یکی از اهدافی که امروزه در بکارگیری میکرونیدلینگ مورد توجه قرار گرفته است استفاده از میکرونیدلینگ برای بهبود علائم ظاهری و زیبایی پوست می باشد. بسیاری از مراکز درمانی در حوزه ی میکرودرم و میکرونیدلینگ تخفیفات بسیاری ارائه نموده اند و شما می توانید با مراجعه به سایت تخفیفان از تخفیفات لحاظ شده مطلع گردید. در توضیح روش میکرونیدلینگ بایستی به این نکته اشاره نمود که در روش مذکور سوزن هایی که بسیار نازک هستند با ورود به ناحیه درم پوست می توانند سبب به وجود آوردن تعداد بالایی میکروکانال در نواحی مذکور شوند . از دیگر شاخص های مهم در کلیت میکرونیدلینگ کوتاه بودن مدت نقاهت آن می باشد که سبب شده امروزه مورد توجه بسیاری از افراد در حوزه ی پزشکی واقع گردد.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر