coinex
راهنمای خرید تکراتو

آنر 7 سی با تراشه کوالکام اسنپدراگون 450 و نمایشگر 5.99 اینچی در هند عرضه می‌شود

زیرشاخه مشهور هواوی که تبحر خاصی در ساخت گوشی‌های اقتصادی دارد، چند وقت پیش گوشی آنر 7 سی (Honor 7C) را در کشور چین عرضه کرد.

این سازنده اخیرا تصمیم گرفته که گوشی خود را در بازار هند هم عرضه کند و به همین دلیل دعوتنامه‌هایی را برای برگزاری یک رویداد معرفی در تاریخ 1 خرداد (22 مه) منتشر کرده است. در این دعوتنامه‌ها نامی از آنر 7 سی دیده نمی‌شود اما تصویر یک گوشی وجود دارد که از نظر طراحی به این محصول شبیه است و مانند این گوشی هوشمند از یک دوربین دوگانه اصلی بهره می‌برد. در این رابطه بد نیست بدانید که شرکت آنر ایندیا (Honor India) اخیرا راهنمای استفاده از گوشی‌های آنر 7 سی و آنر 7 ای (Honor 7A) را در وب سایت خود قرار داده است.

مشخصات فنی گوشی آنر 7 سی

آنر 7 سی چند ماه پیش ابتدا وارد بازار چین شد. این گوشی هوشمند از یک نمایشگر تمام صفحه 5.99 اینچی TFT LCD IPS اچ دی پلاس با رزولوشن 1440 در 720 پیکسلی، نسبت تصویر 18 به 9 و قابلیت نور ملایم هوشمند، پردازشگر 14 نانومتری 1.8GHz هشت هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون 450، واحد پردازش گرافیکی آدرینو 506، دوربین دوگانه اصلی مجهز به فلش LED و سنسورهای 13 و 2 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، اسکنر اثر انگشت پشتی، سیستم عامل اندروید 8 اوریو، رابط کاربری EMUI 8.0 و باتری 3,000 میلی‌آمپر ساعتی بهینه سازی شده بهره می‌برد.


بیشتر بخوانید: آنر ۷ ایکس به صورت رسمی معرفی شد


آنر 7 سی قرار است در دو مدل مجهز به رم‌های 3 و 4 گیگابایتی و حافظه‌های داخلی 32 و 64 گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی کارت حافظه میکرو SD تا 256 گیگابایت در رنگ‌های قرمز، آبی، طلایی و مشکی وارد بازار شود.

سازنده مشهور چینی مدل 3 گیگابایتی 7 سی را با قیمت 142 دلار و مدل 4 گیگابایتی آن را با قیمت 205 دلار در چین عرضه کرد. احتمال دارد که این گوشی هوشمند با قیمتی ارزان‌تر از 149 دلار به عنوان رقیب اصلی گوشی شیائومی ردمی 5 (Xiaomi Redmi 5) که 118.67 دلار قیمت دارد، در اختیار کاربران هندی قرار گیرد با این حال باید صبر کرد و دید که آنر این محصول را با چه قیمتی در رویداد جدیدش معرفی می‌کند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر