coinex
راهنمای خرید تکراتو

ویدئوی تبلیغاتی رسمی گلکسی نوت 9 را تماشا کنید

پرچمدار جدید سامسونگ با ویژگی‌ها و رنگ‌های جذاب معرفی شد حالا در این مطلب میخواهیم تصاویر تبلیغاتی و ویدئوی تبلیغاتی رسمی گلکسی نوت 9 را با یکدیگر تماشا کنیم.

گلکسی نوت 9 در رنگ‌های مشکی تیره، بنفش روشن، مسی متالیک و آبی اقیانوسی با اس پن زرد رنگ رسما معرفی شد و اکنون سامسونگ یک ویدئوی جذاب تبلیغاتی برای معرفی این دستگاه را در کنار تصاویر جذاب تبلیغاتی برای معرفی این پرچمدار ویژه‌ی خود منتشر کرده است

در این ویدئوی تبلیغاتی روی قدرت بالای گلکسی نوت 9 تاکید شده و همچنین به باتری حجیم 4000 میلی‌آمپری موسوم به تمام روز نیز اشاره می‌شود که قرار است حداقل یک روز کامل پاسخگوی نیاز کاربران باشد. ضمنا سامسونگ یک نسخه‌ با 512 گیگابایت حافظه‌ی داخلی از پرچمدار خود را نیز عرضه خواهد کرد اما در گفته شد که به زودی یک کارت حافظه‌ی جدید 512 گیگابایتی نیز توسط سامسونگ به بازار عرضه خواهد شد که در مجموع حافظه‌ی 1 ترابایت را در گوشی همراه شما به ارمغان خواهد آورد و در این ویدئوی به این ویژگی نیز اشاره می‌شود.

گلکسی نوت 9

ضمنا به سیستم خنک کننده‌ی پردازده‌ی جدید گلکسی نوت 9 و همچنین به قابلیت کنترل از راه دور قلم جدید اس پن مجهز به بلوتوث نیز اشاره می‌شود. دوربین هوشمند با دیافراگم متغیر نیز یکی دیگر از امکانات نوت جدید سامسونگ است که در این ویدئو به آن تاکید شده است. دستیار قدرتمندتر بیکس‌بی و امکان استفاده از سامسونگ دکس تنها با اتصال یک سیم رابط از دیگر ویژگی‌های این محصول هستند که در ویدئوی تبلیغاتی رسمی گلکسی نوت 9 به آن‌ها اشاره شده است.

بیش از این شما را منتظر نگه نمی‌داریم و دعوت می‌کنیم در ادامه به تماشای این ویدئوی جذاب بنشینید.

.

منبع: Youtube

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر