coinex
راهنمای خرید تکراتو

کاربران اجازه ارسال پست مرتبط با هک اخیر در فیسبوک را ندارند

جدیدا خبر هک 50 میلیون حساب کاربری در فیسبوک اعلام شد. فیسبوک در این مورد به کاربران اجازه ارسال پست مرتبط با هک را نمی‌دهد.

به گزارش تکراتو، گفته شده بود که این میزان هک ممکن است تا 90 میلیون حساب هم باشد. سایت‌های بسیاری به بررسی این مشکل پرداختند اما ظاهراً نظراتی که کاربران در این شبکه اجتماعی درباره موضوع هک اخیر ارسال کرده‌اند چندان خوشایند فیسبوک نبوده است زیرا دیگر اجازه نمی‌دهد که کاربران چنین پستی به اشتراک بگذارند.


بیشتر بخوانید: دسترسی به اکانت ۵۰ میلیون کاربر فیسبوک توسط هکرها


منع کاربران از ارسال پست مرتبط با هک اخیر فیسبوک

فیسبوک قابلیت ویژه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که امکان مشاهده حساب کاربری از دید دیگران فراهم می‌شود. با سوء استفاده از همین قابلیت هکرها موفق شدند کنترل 50 میلیون حساب کاربری را در دست بگیرند.

تعدادی از کاربران گزارش کرده‌اند هنگامی که قصد داشتند لینکی را در استوری خود پست کنند این فعالیت آنها مسدود شده است که البته لینک‌هایی که به این ترتیب مسدود شده‌اند متنوع بوده‌اند.

فیسبوک به برخی از کاربران پیغامی را نمایش داده بود که در این پیام دلیل حذف شدن پست، تشخیص دادن آن به عنوان اسپم اعلام شده است. این موضوع چه صحیح باشد و چه بدون قصد قبلی، باز هم در نهایت بسیاری از افراد فیسبوک را سرزنش می‌کنند.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: The Next Web

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر