coinex
راهنمای خرید تکراتو

ویژگی جدید اینستاگرام تقلیدی از اسنپ چت است؛ استفاده از nametags برای فالو کردن

ویژگی جدید اینستاگرام این بار نیز تقلیدی از اسنپ چت است. از طریق ویژگی nametags می‌توان نسبت به فالو کردن افراد جدید در این شبکه اقدام کرد.

به گزارش تکراتو، دوست یابی یا فالو کردن راحت تر افراد جدید در اینستاگرام ویژگی جدیدی است که به این شبکه اجتماعی اضافه شده است. با استفاده از قابلیت  nametags می‌توان به سادگی با اسکن کردن یک کد افراد جدید را فالو کرد.

Nametags ویژگی جدید اینستاگرام

وقتی که یک Nametag ساخته می‌شود کاربران می‌توانند با دوربین آن را اسکن کرده و به سرعت به یکی از دنبال کننده‌های آن فرد در اینستاگرام بدل شوند. همچنین می‌توان Nametag ساخته شده را با دیگران از طریق پیام‌های متنی به اشتراک گذاشت.

اینستاگرام همچنین در حال ارزیابی ویژگی دیگریست که کاربران را تشویق به اضافه شدن به گروه‌های دانشگاهی می‌کند. می‌توان به مسیر یکی از مدارس یا دانشگاه‌ها در اپلیکیشن اینستاگرام رفته و همه‌ی افرادی که از پیشینه‌ای خاص استفاده می‌کنند را مشاهده کرد.

این ویژگی فعلا محدود به چند دانشگاه در آمریکاست اما احتمالا به زودی موسسات علمی بسیار زیاد دیگری نیز می‌توانند از این ویژگی بهره‌مند شوند.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: Engadget

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر