;
coinex

موبایل گیمینگ سامسونگ ؛ غول کره‌ای به دنبال ساخت گوشی مخصوص بازی است

گفته می‌شود که سامسونگ به دنبال ساخت یک گوشی مخصوص بازی است، اما این موبایل گیمینگ سامسونگ چه مشخصاتی خواهد داشت؟

شاید بتوان حضور پررنگ گوشی‌های گیمینگ در بازارهای جهانی را با معرفی ریزر فون مرتبط دانست. آبان ماه سال گذشته ریزر فون معرفی شد و پس از آن محصولات مختلفی همچون ایسوس راگ فون، آنر پلی و هواوی میت 20 ایکس به بازارهای جهانی راه پیدا کردند. اکنون خبر می‌رسد که سامسونگ هم قصد دارد تا موبایل گیمینگ مخصوص خود را به مشتریانش ارائه دهد.

مشخصات موبایل گیمینگ سامسونگ

هنوز مشخصات چندانی درباره گوشی گیمینگ سامسونگ منتشر نشده است، اما بر اساس شایعات منتشر شده، سامسونگ مشغول کار بر روی گوشی هوشمندی از سری گلکسی A است که به اسنپدراگون 845 مجهز خواهد بود.

مشخصات گوشی گیمینگ سامسونگ

برخی از منابع معتقدند که این مدل می‌تواند همان گوشی گیمینگ سامسونگ باشد. از دیگر مشخصاتی که برای این موبایل مخصوص بازی عنوان می‌شود می‌توان به 8 گیگابایت رم در کنار 256 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های گیمینگ برای گیمرهای حرفه‌ای!

در گوشی گیمینگ سامسونگ احتمالا یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت انرژی مورد نیاز روزانه را تامین کرده، اندروید 8.1 اوریو مدیریت نرم افزاری آن را بر عهده داشته و احتمالا سیستم خنک کاری آبی کربنی موجود در آن، از گرمایش بیش از حد دستگاه جلوگیری خواهد کرد. این سیستم خنک کننده همان فناوری است که غول کره‌ای در ساخت فبلت گلکسی نوت 9 نیز از آن استفاده کرد.

طراحی گوشی گیمینگ سامسونگ

بسیار کنجکاویم تا ببینیم که سامسونگ چه سبک طراحی را برای گوشی مخصوص بازی خود در نظر دارد. شاید این دستگاه شکل و شمایلی شبیه به شیائومی بلک شارک و یا ایسوس راگ فون داشته باشد و یا ممکن است که ظاهری شبیه به طراحی متعارف گوشی‌های سری گلکسی A جدید این شرکت باشد.

نمایشگر بیکران و طراحی ساندویچی شیشه‌ای-فلزی که ردپای آن در گوشی‌های گلکسی A7 و گلکسی A9 نیز دیده می‌شود، می‌تواند در موبایل گیمینگ سامسونگ هم خودنمایی کند.

در هر صورت، در حال حاضر هیچ زمانی برای عرضه این اسمارتفون معین نشده است، اما وب‌سایت phonearena معتقد است که این زمان می‌تواند چیزی حوالی آبان ماه باشد. باید کمی صبر کرد تا ببینیم که گوشی گیمینگ سامسونگ چه عملکردی در دنیای واقعی خواهد داشت.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر