coinex
راهنمای خرید تکراتو

تمام چیزهایی که باید درباره سرویس پنل پیامک انبوه بدانید

دانستن نحوه برقراری ارتباط با مشتریان می تواند کمی گیج کننده باشد. در حال حاضر روش های بسیار متنوعی برای برقراری ارتباط وجود دارد و هر کدام از آن ها مسائل خودشان را دارند. یکی از روش های ارتباطی که هم برای شرکت های نوپا و هم برای شرکت های جهانی استفاده می شود، سرویس پیامک انبوه است.

به زبان ساده، پیامک انبوه توزیع یک پیامک به تعداد زیادی از مخاطبین است. ارسال پیامک با استفاده از پنل اس ام اسی یکی از موثرترین روش ها برای برقراری ارتباط با مشتریان است. با این که قدمت این روش از بازاریابی بسیار زیاد است، اما این راه همچنان بیشترین تاثیر را در جلب مشتری و برقراری و بهبود تعامل میان فروشندگان و مشتریان دارد.

طبق آمار 98 درصد از پیامک های ارسال شده باز می شوند، اما با این حال تنها 22 درصد از ایمیل های تبلیغاتی بررسی می شوند. این به این معنا است که اگر می خواهید با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید (که مطمئنا می خواهید) امکان موفقیت شما با پیامک های بازاریابی انبوه بسیار بیشتر است.

بازاریابی پیامک انبوه چیست؟

ارسال پیامک های انبوه بسیار سریع انجام می شود؛ علاوه بر این قیمت پنل پیامک، نسبت به سایر روش های تبلیغات ارزان تر و مقرون به صرفه است. از آن جایی که اکثریت قریب به اتفاق مردم، صاحب تلفن همراه بوده و آن ها را همیشه در طول روز با خودشان حمل می کنند، پس این پیامک ها بیشترین شانس خوانده شدن را دارند.

تحقیقات نشان داده است که از هر 10 نفر، 9 نفر پیامک های دریافت شده را در عرض سه دقیقه می خواند. پیامک های انبوه یکی از بهترین ابزارها برای اطلاع رسانی سریع، محسوب می شود. همچنین بسیاری از کسب و کارها، با ارائه پیشنهادات ویژه در پیامک هایتان می توانند مشتریان بسیاری را جذب خود کنند.

چگونه می توانید از پنل های پیامک انبوه در کسب و کار و تجارت خود استفاده کنید

اولین قدم برای به کار گیری سیستم های پیامک انبوه در مشاغل خود، ایجاد یک لیست بازاریابی است. مهم است که لیست شما تنها از شماره مخاطبانی تشکیل شده باشد که می توانند از خدمات و یا محصولاتی که شما ارائه می کنید، بهره مند شوند.

گام بعدی ایجاد یک استراتژی برای تبلیغات و بازاریابی است. قبل از ارسال پیام، باید دقیقا بدانید که مقصودتان از ارسال این پیامک ها چیست و می خواهید آن را به چه اشخاصی ارسال کنید. پیام های تبلیغاتی شما باید حاوی مطالبی باشد که مخاطبانتان را ترغیب کند؛ برای انجام این کار پیامک های شما باید ارزش کافی را برای آن ها داشته باشید؛ همچنین شما می توانید پیشنهاد مشاوره تلفنی رایگان را در رابطه با محصولاتتان بدهید.

یک روش خوب برای تشویق و ترغیب مشتریان برای مراجعه به شما، ایجاد احساس فوریت است؛ این کار مشتریان شما را به اقدام فوری ترغیب می کند، زیرا آن ها نمی خواهند فرصت ها و قیمت های ویژه را از دست بدهند.

چرا باید از سیستم پیامک های انبوه استفاده کنید؟

همان طور که ذکر کردیم، بیشتر افراد در هر کجای جهان، همیشه تلفن های همراه خود را با خودشان حمل می کنند؛ به همین دلیل آن ها می توانند هر پیامکی را به سادگی و خیلی سریع بخوانند. با این حساب، وقتی که شما پیام خود را از طریق بازاریابی پیامک انبوه به مخاطب می رسانید، طی مدت خیلی کمی بررسی و خوانده می شود.

برخلاف ایمیل ها که دیر به دیر چک می شوند، پیامک ها هر روز خوانده شده و به تعداد قابل توجهی از آن ها پاسخ داده می شود.

کارهایی که می توانید با استفاده از پنل پیامک انجام دهید

صاحبان مشاغل می توانند با استفاده از پنل های پیامک انبوه با مشتریان خود دائما در ارتباط باشند و وفاداری خود را نسبت به مشتریانشان نشان بدهند.

اگر کسب و کار شما در دوره و شرایط خاصی به سر می برد شما می توانید پیشنهادات، تخفیف های ویژه و یا حتی تاسیس شدن شعبه ها و نمایندگی های جدید خود را به آن ها اطلاع بدهید.

در صورتی که در کسب و کارتان فعلی تان نوپا هستید می توانید از سیستم پنل های پیامکی برای معرفی خود و برندتان استفاده کنید. شرکت های بسیاری بوده اند که توانستند با استفاده از تبلیغات پیامکی، کسب و کار خود را چندین برابر بهتر کنند.

شما با استفاده از پیامک های انبوه می توانید تعامل خودتان را با مشتری افزایش دهید زیرا این سیستم، یک روش تبلیغاتی محبوب و پر استفاده در سر تا سر دنیا است.

همان طور که گفته شد، می دانید که قیمت پنل های پیامکی انبوه بسیار ارزان است؛ البته همین مبالغ بسیار کمی هم که برای خرید و استفاده از پنل های پیامکی خرج می کنید، در مدت زمانی کمی همراه با مقدار زیادی سود به شما باز خواهد گشت؛ زیرا احتمال موفقیت شما با این روش بسیار بالا است.

شرکت مدیانا اس ام اس

شرکت مدیانا اس ام اس ارائه دهنده بهترین سیستم های پنل پیامک انبوه در ایران می باشد. این شرکت در حال حاضر دارای 16000 کاربر است. شما با استفاده از پنل های پیامک انبوه این شرکت می توانید در تبلیغ محصولات خود بسیار موفق تر از گذشته عمل کنید. در صورت عدم رضایت شما از نتایج، تا سی روز پس از فعال سازی، می توانید وجه پرداختی خود را پس بگیرید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر