coinex
راهنمای خرید تکراتو

شیائومی اطلاعاتی از می 11 اولترا منتشر کرد

دیروز برای شما از برخی قابلیت های انقلابی می 11 اولترا گفتیم و حالا شیائومی اطلاعاتی از می 11 اولترا را رسما منتشر کرده است. با ما باشید.

طی مدت اخیر اخبار و شایعات حول محور سایر اعضای خانواده شیائومی می 11 علی الخصوص می 11 اولترا جریان دارد و بحث بر سر ویژگی های فنی این محصول به عنوان یکی از بهترین گوشی های شیائومی 2021 بحث های زیادی در جریان است.

انتظار می رود می 11 اولترا مانند نسل قبلی خودش به عنوان یکی از بهترین گوشی های 2021 عملکرد بسیار بالایی داشته باشد و این بی ارتباط با سیستم خنک کننده اختصاصی آن نیست.

شیائومی اطلاعاتی از می 11 اولترا منتشر کرد

بعد از معرفی رسمی شیائومی ردمی کی 40 و پوکو ام 3 به عنوان بهترین گوشی های میان رده 2021 و رقبایی جدی برای بهترین گوشی های سری M سامسونگ و بهترین گوشی های ال جی بود که تمرکز اخبار بازار موبایل روی برادران بزرگتر می 11 رفت. به طور خاص نسخه اولترا می 11 باید محصولی شگفت انگیز و رقیبی جدی برای بهترین گوشی های سامسونگ 2021، بهترین گوشی های هواوی 2021 و بهترین گوشی های وان پلاس باشد.

حالا یکی از مسئولان شیائومی در شبکه اجتماعی ویبو مطلبی به زبان چینی منتشر کرده که حاوی اطلاعاتی از سیستم خنک کننده می 11 اولترا است. از آن جایی که این پست به زبان چینی است، برای ترجه آن به برخی مشکلات برخوردیم اما عباراتی چون فناوری خننک کننده تمام فازی در این متن مشخص است به نظر می رسد عبارت تمام فازی به سه حالت ماده یعنی جامد مایع و گاز اشاره داشته باشد.

شیائومی اطلاعاتی از می 11 اولترا منتشر کرد

به نظر می رسد سیستم خنک کننده می 11 اولترا می تواند رسانندگی گرمایی را 100 درصد بهبود بخشد. البته مشخص نیست که این بهبود در مقایسه با چه سیستمی گفته شده است. شیائومی می گوید این سیستم برای دستیابی به بهبود 100 درصدی از قطعه ای به عنوان صفحه خیس محفظه خلا استفاده می کند. سیستم خنک کننده شیائومی می 11 اولترا در حال حاضر به نظر تفاوتی با محفظه های بخار استاندارد ندارد. به این معنا که مایع گرم و تبدیل به گاز داغ می شود و سپس در درون محفظه دیگری سرد و تبدیل به مایع می شود و این فرایند بارها تکرار می شود.

البته هنوز ابهامات فنی خاصی بر سر این محصول و ویژگی هایش وجود دارد. به نظر می رسد نباید خیلی منتظر بمانیم چراکه می 11 اولترا و چندین محصول دیگر در 29 مارس 2021 مقارن با 9 فروردین 1400 به عنوان یکی از بهترین گوشی های 5G در سال 2021 معرفی خواهند شد.

در پایان توصیه می کنیم نمایندگان شیائومی در فهرست بهترین دوربین گوشی 2021، بهترین گوشی های ضد آب دنیا و بهترین گوشی های گیمینگ 2021 را نیز ببیند. همچنین می 11 اولترا به نظر یکی از بهترین باتری گوشی 2021 خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اطلاعاتی از می 11 اولترا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر