;
coinex

پرفروش ترین فیلم های هفته هفدهم سال 2021 آمریکا

در این جستار به پرفروش ترین فیلم های هفته هفدهم سال 2021 آمریکا میپردازیم. هفته هفدهم باکس آفیس موارد جالب توجهی دارد، از صدرنشینی یک انیمه تا فروش خوب چند عنوان جدید الاکران!

از آغاز سال 2021 و به تدریج با کنترل کرونا در آمریکا، برخی سینماها بازگشایی شده و اکران جدیدترین و بهترین فیلم های 2021 آغاز شده است. از قضا در این میان برخی عناوین با وجود محدودیت های کرونایی جدی با فروش بسیار خوبی مواجه شده اند و وضعیت در بازار چین هم به فروش خوب فیلم ها در دنیا کمک کرده است.

در سه هفته اخیر آمارها همواره از برتری گودزیلا علیه کینگ کنگ حکایت داشت که از زمان اکران تا هفته شانزدهم صدرنشین بلامنازع جدول  پرفروش ترین فیلم های هفته بود. اما جدول فروش فیلم های در حال اکران در هفته هفدهم برای ما برخی سورپرایزها آماده کرده است. از حضور یک انیمه در رده اول فهرست تا چند عنوان که در همین هفته اکران شدند و فروش خوبی داشتند. در ادامه به طور جزئی تر به این مسائل می پردازیم. با ما در پرفروش ترین فیلم های هفته هفدهم آمریکا در سال 2021 همراه باشید.

پرفروش ترین فیلم های هفته هفدهم سال 2021 آمریکا

به زیر کشیدن گودزیلا!

سال 2020 به همان اندازه که برای سینما دوستان سال ناکامی و ناامیدی بود، برای سینماگران و سینماگردانان سال تلخ کامی بود! شیوع کرونا و به تعویق افتادن تاریخ اکران بسیاری از آثار مورد انتظار در سال 2020، بسیاری از ما را نامید و بسیاری از فعالان صنعت سینما را با زیان های بزرگ اقتصادی مواجه کرد. اما خوشبختانه حالا کمی وضعیت کنترل شده است و به تناسب از سر گرفته شدن پروژه های سینمایی، اکران ها نیز آغاز شده اند.

حال و بنابر عادات هفته های گذشته در تکراتو به اراه جدول فروش فیلم های در حال اکران هفته هفدهم آمریکا خواهیم پرداخت. جدولی که حالا بعد از 3 هفته صدرنشینی گودزیلا علیه کینگ کنگ، تغییرات قابل توجهی تجربه کرده است.

10.مسافران (Voyagers)

  • فروش هفته در آمریکا: 238 هزار دلار
  • مجموع فروش بین‌المللی: 3.8 میلیون دلار
  • IMDb: امتیاز 5.4 از 10
پرفروش ترین فیلم های هفته هفدهم سال 2021 آمریکا
پرفروش ترین فیلم های هفته هفدهم سال 2021 آمریکا

به عنوان یکی از بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021 مسافران همچنان توانسته جایگاه خود را در فهرست پرفروش ترین فیلم های هفته حفظ کند. البته مسافران نسبت به یکی دو هفته اخیر فروش بسیار پایینی داشته اما همچنان از پرفروش ترین فیلم های هفته است.

البته از همان ابتدای امر هم فیلم Voyagers با وجود اینکه تبلیغات زیادی درباره آن شده بود نتوانست نظر مثبت منتقدان را جلب کند و به نظر می رسد حالا بعد از 3 هفته در نظر مخاطبان نیز روند نزولی را پی می گیرد. این فیلم از بازیگرانی چون کالین فرل (Colin Farrell) بازیگر فیلم‌های In Pruges و کشتن گوزن مقدس ساخته لانتیموس، لیلی رز دپ (Lily Rose Depp)، تای شرایدن (Tye Sheridan) بازیگر Ready Player One، و فیون وایت هد (Fionn Whitehead) بهره مند است و در ماه آوریل اکران شد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های کره ای 2021

9. غارنشینان ؛ یک عصر جدید (The Croods : A New Age)

  • فروش هفته در آمریکا: 247 هزار دلار
  • مجموع فروش بین‌المللی: 165 میلیون دلار
  • IMDb : امتیاز 7 از 10
پرفروش ترین فیلم های هفته هفدهم سال 2021 آمریکا
پرفروش ترین فیلم های هفته هفدهم سال 2021 آمریکا

با وجود اینکه شاید از غارنشنیان انتظار زیادی نمی رفت، اما در هفته های اخیر این انیمیشن همواره در شمار 10 فیلم پرفروش هفته بوده است. البته در مقایسه با انیمیشنی چون رایا و آخرین اژدها، غارنشنیان حرف چندانی برای گفتن ندارد. داستان این انیمیشن به خانواده ای می پردازد که به دنبال زیستگاهی مطمئن برای زندگی هستند.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های زامبی 2021

8. قاصد (The Courier)

  • فروش هفته در آمریکا: 410 هزار دلار
  • مجموع فروش بین‌المللی: 10 میلیون دلار
  • IMDb : امتیاز 4.9 از 10
پرفروش ترین فیلم های هفته هفدهم سال 2021 آمریکا
پرفروش ترین فیلم های هفته هفدهم سال 2021 آمریکا

طبعا وقتی نام بندیکت کامبریج را در فهرست یکی فیلم جنایی معمایی ببینیم، تصور می کنیم با یکی از بهترین فیلم های جنایی 2021 مواجه هستیم و باید انتظارات ویژه ای از چنین اثری داشت. قاصد (The Courier) را نه می توان خیلی خوب قلمداد کرد و نه خیلی بد. این فیلم که نویسندگی آن بر عهده ادوار بارکر بوده است با نقش آفریتی بندیکت کامبریج روی پرده رفته است.

به عنوان یکی از بهترین فیلم های انگلستان که حالا چند هفته ای است اکران شده، باید گفت قاصد در مجموع فروشی خوبی داشته است. این فیلم روایتگر داستان زنی است که وظیفه محافظت از تنها شاهد یک پرونده مهم قضایی را دارد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم و سریال های IMDb در سال 2021

7. دختری که به معجزه باور دارد (The Girl Who Believes in Miracles)

  • فروش هفته در آمریکا: 430 هزار دلار
  • مجموع فروش بین‌المللی: 2.7 هزار دلار
  • IMDb : امتیاز 5.6 از 10
پرفروش ترین فیلم های هفته هفدهم سال 2021 آمریکا
پرفروش ترین فیلم های هفته هفدهم سال 2021 آمریکا

شاید کمتر کسی تصور می کرد که در فهرست پرفروش ترین فیلم های هفته ، این فیلم جایی داشته باشد. فیلمی با بودجه ای محدود، بازیگرانی نه چندان شناخته شده و داستانی خاص که از زمان اکرانش همواره جزو پرفروش ترین فیلم های هفته بوده است. کارگردان این اثر ریچ کارل و بازیگر نقش اصلی آن آوستین جانسن است. این فیلم به دختری می پردازد که گمان می کند نیروی ایمان را درک کرده و می تواند آن را به کار بگیرد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های چینی

6. با هم با هم (Together Together)

  • فروش هفته در آمریکا: 705 هزار دلار
  • مجموع فروش بین‌المللی: 1 میلیون دلار
  • IMDb : امتیاز 7.1 از 10
پرفروش ترین فیلم های هفته هفدهم سال 2021 آمریکا
پرفروش ترین فیلم های هفته هفدهم سال 2021 آمریکا

با هم با هم (Together Together) یک درام کمدی به کارگردانی نیکول بک ویت کارگردان و بازیگر آمریکایی است. فیلم داستان جذابی دارد، یک زن برای استفاده به عنوان رحم جایگزین توسط یک مرد استخدام می شود و هیچ گونه عشق و عاشقی نیز در کار نیست. در این میان اما ارتباط زیبایی میان این دو شکل می گیرد که بسیار دیدنی است.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های 1400

5. نامقدس (The Unholy)

  • فروش هفته در آمریکا: 1.9 میلیون دلار
  • مجموع فروش بین‌المللی: 21 میلیون دلار
  • IMDb : امتیاز 5.2 از 10
پرفروش ترین فیلم های هفته هفدهم سال 2021 آمریکا
پرفروش ترین فیلم های هفته هفدهم سال 2021 آمریکا

سورپرایز ویژه هفته های اخیر جدول فروش فیلم های درحال اکران همین فیلم The Unholy بوده است. فیلمی که از همان هفته اول اکران در شمار 3 فیلم پرفروش قرار گرفت و در چند هفته اخیر نیز فروش خوبی داشته است. به عنوان یکی از ترسناک ترین فیلم های 2021 به نظر تماشای این فیلم برای علاقه مندان به این ژانر جالب توجه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های هندی 2021

4. رایا و آخرین اژدها (Raya and The Last Dragon)

  • فروش هفته در آمریکا: 2 میلیون دلار
  • مجموع فروش بین‌المللی: 110 میلیون دلار
  • IMDb : امتیاز 7.1 از 10

پرفروش ترین فیلم های هفته هفدهم سال 2021 آمریکا

به عنوان یکی از بهترین انیمیشن های 2021 این انیمیشن محبوب در هفته های اخیر عملکرد خیره کننده ای در باکس آفیس داشته و در مدت چند هفته اکران به خوبی توانسته جایگاه خود در شمار پرفروش ترین آثار را باز کند. رایا و آخرین اژدها یک برداشت مستقیم از فرهنگ کشورهای شرق آسیایی که در حالت نهایی خود محصول خوبی از آب درآمده است. این انیمیشن روایتگر داستان دختری است که برای یافتن آخرین اژدها و شکست اهریمنانی که موجدیت بشر را در معرض تهدید قرار داده اند، می کوشد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های موزیکال

3. هیچکس (Nobody)

  • فروش هفته در آمریکا: 2.2 میلیون دلار
  • مجموع فروش بین‌المللی: 41 میلیون دلار
  • IMDb : امتیاز 7.7 از 10

پرفروش ترین فیلم های هفته هفدهم سال 2021 آمریکا

بدون تردید نقد فیلم Nobody یکی از موفق ترین آثار سال جدید خواهد بود که فروش خوبی تا به اینجای سال داشته است. البته که برخی منتقدان به داستان و برخی مسائل فنی این فیلم نقد دارند اما در حال حاضر و در نظر عامه افراد، هیچکس خود را به عنوان یکی از بهترین فیلم های اکشن 2021 مطرح کرده است. این فیلم که توسط یونیورسال پیکچرز منشر شده است، در نوع خود تلفیقی از ژانرهای اکشن، جنایی و درام است که به کارگردانی ایلیا نیشولر ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های مورگان فریمن

2. مورتال کامبت (Mortal Kombat)

  • فروش هفته در آمریکا: 23.3 میلیون دلار
  • مجموع فروش بین‌المللی: 66.8 میلیون دلار
  • IMDb : امتیاز 6.2 از 10

پرفروش ترین فیلم های هفته هفدهم سال 2021 آمریکا

مورتال کامبت (Mortal Kombat) یکی از بهترین فیلم های رزمی سال جدید است که با الهام مستقیم از مجموعه بازی های محبوب مورتال ساخته شده و توسط سایمون مک کویید کارگردانی شده است. فیلم نامه این اثر توسط گرگ روسو و دیوید به رشته تحریر درآمده است.

این فیلم نسخه ریبوت عنوان هم نام دیگری است. از جمله بازیگران این فیلم موفق رزمی باید به لوئیس تان، جسیکا مک‌نامی، جاش لاوسون، تادانابو آسانو، مکاد بروکس، لودی لین، چین هان، جو تسلیم و هیرویوکی سانادا اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021

1. شیطان کش: قطار بی انتها (Demon Slayer: Mugen Train)

  • فروش هفته در آمریکا: 27.7 میلیون دلار
  • مجموع فروش بین‌المللی: 428.4 میلیون دلار
  • IMDb : امتیاز 8.4 از 10

پرفروش ترین فیلم های هفته هفدهم سال 2021 آمریکا

شیطان کش: قطار بی انتها (Demon Slayer: Mugen Train) یک انیمه سینمایی و از بهترین انیمه های 2021 است که به کارگردانی هاروئو سوتوزاکی ساخته شده است. این انیمه توسط استودیوی انیمیشن یوفوتبل تهیه شده است.

شیطان کش: قطار بی انتها به عنوان دنبال یکی از بهترین انیمه های شونن با همین نام در مدت اکران خود فروش فوق العاده ای در آمریکا داشته و پرفروش ترین فیلم هفته هفدهم سال 2021 در آمریکاست.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: boxofficemojo

نظر شما در خصوص پرفروش ترین فیلم های هفته هفدهم سال 2021 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر