;
coinex

ارز دیجیتال کام راکت (CUMMIES) ؛‌ قیمت،‌ نحوه خرید و آینده رمزارز (CUMROCKET)

ارز دیجیتال کام راکت از جدیدترین پروژه های کریپتوکارنسی است که با نماد CUMMIES در بازار ارزهای دیجیتال شناسایی می شود. برای جزئیات بیشتر با ما باشید.

ارز دیجیتال کام راکت هدف خود را ایجاد انقلابی در صنعت محتوای مربوط به بزرگسالان تعریف کرده است. توکن و ارز دیجیتال کام راکت قصد دارد صنعت محتوای not-safe-for-work (NSFW) را آزاد کرده و به سازندگان و کاربران خود امکان دهد که از یک محیط امن برای ارتباطات و سرگرمی بهره ببرند.

ارز دیجیتال کام راکت به توسعه دهندگان و کاربران خود امکان می دهد که از یک محیط امن برای ارتباطات و سرگرمی بهره مند شوند. ارز دیجیتال کام راکت پلتفرمی مبتنی بر بلاکچین NSFW ایجاد کرده که در آن کاربران می توانند با استفاده از توکن CUMMIES اقدام به پاداش دادن به محتوای کاربران،‌چت، متن، پیام کوتاه و تبادل محتوا بپردازند.

2.5 درصد از هر معامله نسبت به دارایی هولدرها بین ایشان تقسیم می شود و 2.5 درصد از هر معامله نیز پیوسته سوزانده می شود که به این معنی است که عرضه به تدریج کاسته می شود.

با توجه به اینکه ارز دیجیتال کام راکت ارزی جامعه محور است می توان گفت در صورتی که مورد اقبال عمومی قرار بگیرد و روابط تعاملی افراد کمک کند می تواند به اهداف از پیش تعیین شده خود نزدیک شود. ارز دیجیتال کام راکت قرار است بازار و مارکتی برای ارز دیجیتال و NFT باشد تا تولید کنندگان محتوا بتوانند در آن کسب درامد کنند.

ارز دیجیتال کام راکت چیست؟

توکن CUMMIES 

ارز دیجیتال CUMMIES و توکن کام راکت با قابلیت ضد تورم خود به عنوان ابزاری برای اطلاع رسانی، پیام رسانی و محتوای سفارشی و رمزارز +۱۸ در پلتفرم های محتوای NSFW استفاه می شود.

NSFW مخففی از عبارت not safe for work در معنای «برای کار بی خطر نیست» است. این عبارت و مخفف شده آن به طور رایج در فضای وب هشداری است که نشان می دهد پیوند به یک صفحه وب، ویدیو، عکس یا کلیپ صوتی حاوی محتوای نامناسب اس.

گرچه معمولا این عبارت برای اشاره به محتوای مستهجن نیز به کار می رود، اما برای شااره به محتوای خشونت آمیز، ناپاک، توهین آمیز یا حتی حاوی اتهامات سیاسی استفاده می شود.

در حال حاضر هدف تیم توسعه ارز دیجیتال CUMMIES توسعه نسخه ۲ بازار است که به توکن CUMMIES امکان می دهد تا کاملا آن را سفارشی کند. در Q3 ارز دیجیتال CUMMIES بستری را راه اندازی میکند که سازندگان بزرگسال می توانند محتوای خصوصی خود را با پرداخت های ماهانه یا سالانه به فروش برسانند. درواقع فراهم آوردن همه مزایایی که پرداخت و درامد رمزارزی را فراهم می کند.

این پروژه درواقع یک پلتفرم NFT در حوزه +۱۸ که اخیرا توجه ایلان ماسک را نیز به خود جلب کرده و با توییت های او رشد قابل توجهی داشته است.

بیشتر بخوانید:

ماشین حساب چیا

دوج کوین رایگان

بنیانگذاران ارز دیجیتال CumRocket

ارز دیجیتال کام راکت (CUMMIES) ؛‌ قیمت،‌ نحوه خرید و آینده رمزارز (CUMROCKET)

ارز دیجیتال CumRocket چندی پیش تیم خود را با نام کوچک افراد معرفی کرده است. مدیرعامل این شرکت لیدیا نام دارد که یک مهندس نرم افزار موفق است. او همچنین علاقه زیادی به ساخت ویدیوهای جذاب و چالشی تیک تاک نشان داده است!

ارز دیجیتال CumRocket الا تمرکز اصلی لیدیا است و او کار خود را رها کرده تا تمام وقت روی پروژه توکن CumRocket کار کند. کریس دیگر عضو توسعه دهنده توکن CumRocket و مدیرمالی پروژه است.

او یک متخصص در صنعت ارزهای دیجیتال با چندین سال سابقه فعالیت حرفه ای با دیفای، SLD و PSI است. کریس به به پروژه توسعه توکن CumRocket پیوسته تا تخصص خود را به ارمغان بیاورد و پروژه را به یک رمزاز میلیون دلاری برساند.

آنتونیو دیگر عضو پروژه توسعه توکن کام راکت نقش CTO را برعهده دارد. او بیش از پانزده سال تجربه برنامه نویسی دارد. آنتونتیو در پروژه هایی برای شرکت هایی چون مک کینزی و نشنال جئوگرافیک نیز همکاری کرده است. آخرین شخص توماس مدیر پروژه و توکن کام راکت است که بیش از ۷ سال سابقه کار در حوزه مدیریت بازرگانی و پرسنل خیریه را دارد.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت چیا در سال 2021

بهترین صرافی ارز دیجیتال ایران

ویژگی های کام راکت چیست؟

ارز دیجیتال کام راکت (CUMMIES) ؛‌ قیمت،‌ نحوه خرید و آینده رمزارز (CUMROCKET)

به نظر ارز دیجیتال کام راکت پیشنهاد خاصی است که منجر به انقلابی در صنعت محتوای بزرگسالان می شود. کام راکت با محبوبیت روزافزون ان اف تی ها و توکن های قرارداد هوشمند برای احراز هویت و به رسمیت شناختن عادلانه سازندگان در صنعت محتوای بزرگسالان فعالیت دارد.

رمزارز کام راکت با استفاده از بستر بلاکچین به سازندگان و کاربران امکان اشتراک گذاری و لذت بردن از محتوای بزرگسالان شناخت هنرمندان برجسته و پاداش دادن به تلاش های آنها را امکان پذیر می کند. صنعت محتوای بزرگسالان همواره نوعی تابو بوده که حالا کام راکت در صدد به چالش کشیدن آن و ایجاد فضای کاری عادلانه است.

پلتفرم NSFW به سازندگان محتوا اجازه می دهد تا توانایی بالقوه خود را به کار بندند و از نویسندگی تاییده شده بهره ببرند. رمزارز کام راکت یک رودمپ جاه طلبان دارد که هدف از ایجاد این پلتفرم را ایحاد یک اکوسیستم کامل خدمات معرفی کرده است. در حال حاضر این توکن توجه سرمایه گذاران زیادی را به خود جلب کرده است. با تکیه به اینکه این توکن در بستر بلاکچین بایننس اسمارت چین تولید شده است، با داشتن BNB در تراست والت و اتصال به پنکیک سواپ امکان خرید و فروش آن برایتان مهیا خواهد بود. البته در ادامه به نحوه خرید ارز CUMMIES خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید:

نحوه استخراج چین لینک (Chainlink)

بهترین کارت گرافیک ماینینگ در سال 2021

بررسی آینده و قیمت رمز ارز کام راکت

ارز دیجیتال کام راکت (CUMMIES) ؛‌ قیمت،‌ نحوه خرید و آینده رمزارز (CUMROCKET)

همانطور که گفتیم ارز دیجیتال جامعه محور کام راکت با هدف ساماندهی و ایجاد پلتفرمی برای سامان دهی محتوای بزرگسالان آغاز به کار کرده است. رمزارز های جامعه محوری چون کام راکت برای رشد و بقا نیاز به توجه و وفاداری اعضای جامعه دارند و در صورتی که بتوانند کاربردی داشته باشند به ماندگاری آن ها کمک بیشتری می کند.

رمزارز کام راکت از هر تراکنش  درصد را بین هولدرها تقسیم می کند که سبب می شود اعضای جامعه از نگهداری توکن ها سود کنند و به این کار ادامه دهد.

کامراکت قصد دارد یک مارکت پلیس NFT راه اندازی کند که کاربران بتوانند محتوای خاص را در آن به فروش برسانند. ایلان ماسک نیز که این روزها هرازگاهی سری به دنیا کریپتوکارنسی می زند در توییت هایی معنادار اما غیرمستقیم به این ارز دیجیتال اشاره کرد.

در اولین مورد با کنار هم گذاشتن نام کشورهای کانادا، آمریکا و مکزیک سه حرف اول نماد کام راکت (CUMROCKET) را شاهد بودیم و همین مسئله رشدی ۱۰ درصدی برای ان رمزارز در روزهای نزول بیت کوین و اتر موجب شد.

البته ایلان ماسک اصلا قابل اعتماد نیست. گاها با یک توییت او قیمت ها چندبرابر می شود و با توییت دیگری قیمت را پایین می اید. در نتیجه باید در سرمایه گذاری به دانش و شناخت خود تکیه کنید.

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال پیمان

توکن سهام قابل معامله (Tradable Stock Token) چیست

پیش بینی قیمت رمز ارز کام راکت

قیمت عموم دارایی های دیجیتال به عوامل متعدد و گوناگونی بستگی دارد و در نتیجه، پیش بینی قیمت رمز ارز کام راکت مانند دیگر ارزهای دیجیتال نیازمند بررسی ها و تحلیل های تکنیکال و فاندامنتال است.

پایگاه اینترنتی دیجیتال کوین پرایس اما که مرجع موثقی درقیمت گذاری ارزهای دیجیتال است قیمت رمز ارز کام راکت را بررسی کرده است. بنابر بررسی های این وب سایت از اهداف و عملکرد این پروژه، قیمت رمز ارز کام راکت در سالیان آتی به قرار زیر است:

  • پایان 2022 : 0.51891846 دلار
  • پایان 2025 : 0.91854746 دلار
  • پایان 2026 : 1.22836586 دلار
  • پایان 2028 : 2.36214515 دلار

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت هدرا هش گراف در سال 2021

نحوه ساخت توکن NFT چگونه است؟

نحوه خرید ارز CUMMIES

در نحوه خرید ارز CUMMIES شما دو راه اساسی پیش رو دارید:

  1. استفاده از صرافی غیرتمرکز Cumswap
  2. استفاده از صرافی غیرمتمرکز پنکیک سواپ

ما در ادامه نحوه خرید ارز CUMMIES از هر دو صرافی غیرمتمرکز را بررسی میکنیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین توکن های NFT کدامند

بهترین اپلیکیشن های بیت کوین رایگان برای اندروید

خرید از صرافی غیرمتمرکز Cumswap

برای اینکار به آدرس صرافی cumswap مراجعه کنید. در اینجا با تصویری مانند تصویر زیر مواجه خواهید شد که باید از گوشه بالا سمت راست گزینه Connect Wallet را انتخاب کنید. حالا می توانید کیف پول تراست والت یا متامسک خود را به این صرافی متصل کرده و فرایند خرید را آغاز کنید.

ارز دیجیتال کام راکت (CUMMIES) ؛‌ قیمت،‌ نحوه خرید و آینده رمزارز (CUMROCKET)

خرید از صرافی غیرمتمرکز پنکیک سواپ

نحوه خرید از پنکیک سواپ را با کیف پول تراست والت پی میگیریم. ابتدا باید یک کیف پول مجازی در تراست والت داشته باشید. با باز کردن این نرم افزار در نوار پایین صفحه گزینه DApps را انتخاب کنید.

ارز دیجیتال کام راکت (CUMMIES) ؛‌ قیمت،‌ نحوه خرید و آینده رمزارز (CUMROCKET)

در بین گزینه ها pancakeswap را انتخاب کنید.

ارز دیجیتال کام راکت (CUMMIES) ؛‌ قیمت،‌ نحوه خرید و آینده رمزارز (CUMROCKET)

سپس در بالای صفحه گزینه Connect روی شبکه Smart Chain Binance بزنید. اکنون می توانید به سادگی BNB از نوع BEP20 خود را تبدیل به ارز دیجیتال CUMMIES کنید.

بیشتر بخوانید:

توکن دفینیتی ICP چیست

میم کوین چیست

برای خرید ارز کام راکت کافی است در قسمت To‌ عبارت CUMMIES  را وارد کنید و اگر در لیست نبود از آدرس کانتراکت زیر استفاده کنید.

0x27Ae27110350B98d564b9A3eeD31bAeBc82d878d

فراموش نکنید که slippage را روی 11- 15 درصد قرار دهید. سپس می توانید مقدار مورد نظر خود را وارد کرده و با زدن روی SWAP فرایند را کامل کنید. برای تایید نهایی در این بخش باید کل سفارش را بعد از بررسی نهایی Confirm کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ارز دیجیتال کام راکت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر