coinex
راهنمای خرید تکراتو

پخش زنده گل گهر نساجی امروز 8 مرداد 1400 [+ساعت پخش]

امروز شاگردان قلعه نویی برای حفظ رتبه چهارم باید از نساجی مازندران میزبانی کنند. برای پخش زنده گل گهر نساجی امروز 8 مرداد 1400 با ما باشید.

در آخرین روز لیگ بیستم و در چارچوب مسابقات هفته سی ام لیگ، به جز اینکه تکلیف تیم های اول و دوم لیگ مشخص می شود، جدال شدیدی نیز برای کسب سهمیه و رده چهارم در جریان است و سه بازی مهم، تعیین کننده این جایگاه است.

سه تیم گل گهر با 44، فولاد با 43 و تراکتور با 42 امتیاز در رده های چهارم، پنجم و ششم هستند و امروز به ترتیب به مصاف نساجی، پدیده و البته سایپا خواهند رفت. جایی که به نظر تراکتور شانس زیادی خواهد داشت. ساعت پخش بازی گل گهر نساجی امروز 8 مرداد 1400 مطابق برنامه ریزی اعلام شده، 21:15 خواهد بود.

پخش زنده گل گهر نساجی امروز 8 مرداد 1400

شاگردان امیر قلعه نویی برای حفظ جایگاه چهارمی خود در لیگ بیستم، امروز در آخرین بازی باید به مصاف نساجی مازندران رده دوازدهمی که 32 امتیاز دارد و خود را از منطقه سقوط دور کرده است بروند.

سه تقابل اخیر دو تیم در چارچوب مسابقات لیگ این فصل و فصل گذشته بوده است و حاصل آن یک برد برای هر دو تیم و یک تساوی بوده است. دیدار رفت دو تیم در لیگ امسال به میزبانی مازنی ها نیز البته به نفع شاگردان قلعه نویی و با نتیجه 2 بر 1 به پایان رسید.

پخش زنده گل گهر نساجی امروز 8 مرداد 1400
ساعت پخش بازی گل گهر نساجی امروز 8 مرداد 1400

نساجی امسال اصلا لیگ خوبی سپری نکرد و به زحمت و به لطف امتیازات هفته پایانی توانست فاصله خود را با منطقه سقوط افزایش دهد و حاشیه امنی برای خود بسازد. این تیم در 5 بازی پایانی خود در لیگ دو پیروزی، دو شکست و یک تساوی کسب کرده است.

در طرف دیگر گل گهر سیرجان در 5 بازی آخر خود در لیگ 3 پیروزی و دو شکست مقابل استقلال و پرسپولیس داشته است. از سوی دیگر گل گهر حالا در نیمه نهایی جام حذفی نیز قرار دارد. پخش زنده بازی گل گهر نساجی امروز 8 مرداد 1400 را از لینک زیر ببینید.

پخش زنده بازی گل گهر نساجی امروز 8 مرداد 1400 (شبکه کرمان)

تماشای بازی گل گهر نساجی از شبکه تبرستان

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده گل گهر نساجی امروز 8 مرداد 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو مطرح کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر