;
coinex

تاریخ پخش سریال Foundation مشخص شد [+تریلر]

تیزر  تاریخ پخش سریال Foundation توسط شرکت اپل منتشر شد. این سریال براساس یک رمان با همین نام به نویسندگی آیزاک آسیموف ساخته شده است.داستان این سریال اینگونه است که دکتر هری سلدون (جرد هریس) که سقوط قریب الوقوع امپراتوری را پیش‌بینی کرده است با تیمی از هواداران وفادار خود جهت تشکیل بنیادی به نقاط دورتر کهکشان رفته تا بتوانند تمدن آینده را بازسازی و حفظ کنند. در واقع می‌توان گفت این سریال نسخه ای جدید از سریال بازی تاج و تخت اما این بار در فضا است.

تاریخ پخش سریال Foundation مشخص شد [+تریلر]

در مقابل این گروه، Brother Day (لی پیس)، Brother Dusk (ترانس مان) و Brother Dawn (کاسیان بیلتون) که در حال حکمرانی کردن هستند از این پیش بینی ناراضی هستند چون که باعث ضعیف شدن سلطنت آن‌ها می‌شود. به همین علت جهت حفظ میراث خود به مقابله با او می‌پردازند

در هر صورت آن چه که معلوم است قرار است شاهد جنگ عظیمی در فضا بر سر امپراتوری و تاج و تخت باشیم اما آیا این جنگ به جذابی و گستردگی سریال بازی تاج و تخت خواهد بود یا نه؟ باید صبر کرد و دید.

بازیگران معروفی که در این سریال بازی می‌کنند شامل جرد هریس و لی پیس هستند که به ترتیب در سریال Chernobyl و سری فیلم‌های Hobbit حضور داشتند. در دهه ۱۹۴۰ برای اولین بار داستان‌های آسیموف، به عنوان داستان کوتاه نوشته شد و سپس بعد از یک دهه به یک سه‌گانه تبدیل شد.

دنباله و پیش درآمدی از این داستان نیز در 1981 ارائه شد و اکنون قرار است داستان‌های حماسی این نویسنده به سریال تبدیل گردد. ۲۴ سپتامبر یا همان ۲ مهر، قرار است سریال Foundation با دو قسمت پخش خود را آغاز کند و به صورت هفتگی، تا ۱۹ نوامبر یا همان ۲۸ آبان، هر جمعه این پخش ادامه خواهد داشت. تریلر این سریال را در ادامه از یوتوب ببینید:

تریلر سریال Foundation در یوتیوب

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ پخش سریال Foundation چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر