coinex
راهنمای خرید تکراتو

پخش زنده بارسلونا اتلتیک بیلبائو 31 مرداد 1400 [هفته دوم لالیگا]

در چارچوب هفته دوم لالیگا امشب تیم های بارسا و بیلبائو به مصاف هم می روند. پخش زنده بارسلونا اتلتیک بیلبائو 31 مرداد 1400 را با ما ببینید.

در یکی از جساس ترین دیدارهای هفته دوم لالیگا دو تیم بارسلونا و بیلبائو بایست به مصاف یکدیگر بروند. بارسا در هفته اول لالیگا رئال سوسیداد را 4 بر 2 در هم کوبید و بیلبائو در مصاف با الچه متوقف شد. اما همچنان تقابل بارسا بیلبائو، رقابتی حساس و نفسگیر برای علاقه مندان فوتبال است.

این بازی از ساعت 30 دقیقه بامداد 31 مردادماه به وقت ایران، در ورزشگاه سان مامس آغاز خواهد شد. در 5 تقابل اخیر دو تیم، سهم بیلبائو تنها 1 پیروزی بوده و برای بارسا 4 برد ثبت شده است. البته همان یک پیروزی برای بیلبائو با کسب سوپرکاپ اسپانیا همراه بوده است. برای پخش زنده بازی بارسلونا اتلتیک بیلبائو 31 مرداد 1400 با ما باشید.

پخش زنده بارسلونا اتلتیک بیلبائو 31 مرداد 1400

در مجموع 35 دیدار اخیر دو تیم نیز اوضاع به نفع بارسا با 22 پیروزی در برابر تنها 6 پیروزی بیلبائو است. بارسلونا در سالیان اخیر با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده است. از حذف شدن های متوالی در لیگ قهرمانان اروپا، تا از دست دادن جام های داخلی با بدشانسی. برای سال جاری نیز جدایی مسی و پیوستنش به بارسا نه فقط بزرگترین شوک به این تیم که به کل دنیای فوتبال بود.

پخش زنده بارسلونا اتلتیک بیلبائو 31 مرداد 1400 [هفته دوم لالیگا]
ساعت شروع بازی بارسلونا اتلتیک بیلبائو 31 مرداد 1400 / ساعت پخش بازی بارسلونا اتلتیک بیلبائو 31 مرداد 1400
البته به نظر می رسد در نیوکمپ اوضاع با رفتن مسی خوب است. بارسا با جذب اریک گارسیا، ممفیس دیپای و سرخیو آگرو و حضور ستارگانی چون گریزمان، پدری و دمبله همچنان به درخشش در رقابت های داخلی و اروپایی امیدوار است. از طرفی اوضاع نقل و انتقالاتی در اطراف باشگاه بیلبائو بسیار آرام است، این تیم بازیکن خاصی به فروش نرسانده و حتی الکس برگرنر، هافبک توانمند فصل پیش تورینو را نیز به خدمت گرفته است. اما برای پخش زنده بازی بارسلونا اتلتیک بیلبائو 31 مرداد 1400 از لینک های زیر استفاده کنید:

پخش زنده بارسا بیلبائو 30 مرداد 1400 از LaLiga TV UK

پخش زنده بارسا بیلبائو 30 مرداد 1400 از Movistar La Liga

پخش زنده بارسا بیلبائو 30 مرداد 1400 از ESPN

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص پخش زنده بارسلونا اتلتیک بیلبائو 31 مرداد 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر