;
coinex

ساخت فیلم سینمایی در فضا ایده جدید روسیه!

ساخت فیلم سینمایی در فضا ایده جدید روسیه است . روسیه به طور رسمی اعلام کرد که می‌خواهد اولین کشور سازنده‌ی فیلم سینمایی در فضا باشد .

روسیه قرار است بازیگران و تیم سازنده را به طور مستقیم به مدار زمین بفرستد و اولین فیلم سینمایی جهان را در فضا بسازد .

ساخت فیلم سینمایی در فضا ایده جدید روسیه

در صورتی که انتظار می‌رفت تام کروز این عمل را انجام دهد اما گویا اکنون روسیه قرار است زودتر اقدام کرده و اولین فیلم سینمایی جهان را در فضا بسازد.

نقش اصلی این فیلم را «یولیا پرسیلد» (Yulia Peresild) بازی خواهد کرد و کارگردانی آن برعهده‌ی «کلیم شیپنکو» (Klim Shipenko) است. این دو به همراه فضانورد معروف، «آنتون شکاپلروف» (Anton Shkaplerov)، خدمه‌ی فضاپیمای سایوز ام‌اس-۱۹ (Soyuz MS-19) خواهند بود.

ساخت فیلم سینمایی در فضا

شیپنکو و پرسیلد برای نخستین بار است به فضا خواهند رفت ولی آنتون شکاپلروف سومین بار است که به فضا می‌رود. اسم این فیلم «چالش» (Challenge) است و بازیگر و کارگردان آن ۱۲ روز در ایستگاه فضایی خواهند بود و قسمت‌هایی از آن را در آن‌جا ضبط خواهند کرد و بعد از آن با فضانوردی دیگر به کره زمین برمی‌گردند.

داستان درباره‌ی جراحی است که به ایستگاه فضایی فرستاده می‌شود تا زندگی یکی از اعضای خدمه که دچار مشکل قلبی شده را نجات دهد. شیپنکو و پرسیلد از سختی زیاد مراحل تمرین و آماده‌سازی می‌گویند و سفر به فضا، اتفاقی است که فقط یک بار در زندگی آن‌ها اتفاق خواهد افتاد. البته هر دو نفر آن‌ها موفق به اتمام تمرینات شده‌اند.

یولیا پرسیلد در جواب اینکه کدام بخش تمرینات جذاب‌تر بوده، از قرار گرفتن در یک هواپیما نام برده که دارای جاذبه‌‌ی صفر بوده است. به وسیله‌ی این هواپیما، مسافران حدود ۲۰ ثانیه در جاذبه‌ی صفر قرار خواهند گرفت تا با شرایط وفق یابند. این تمرین ۴ ماه انجام می‌شده است.

کلیم شیپنکو درباره‌ی این مسئله که نخستین کارگردان تاریخ است که در فضا فیلم خواهد ساخت، آن را یک تجربه‌ی شکوهمند نامید.

اگر این فیلم ساخته شود، روسیه نخستین کشور جهان خواهد بود که یک تیم فیلم‌سازی را به فضا می‌فرستد و اسم خود را در تاریخ ثبت می‌کنو. آمریکا نیز مدت‌ها قبل می‌خواست چنین کاری کند ولی به علت‌های مختلف، پروژه‌های آن‌ها به تاخیر می‌افتاد تا در نهایت به رقیب خود باخت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ساخت فیلم سینمایی در فضا ایده جدید روسیه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر