;
coinex

تاریخ پخش و بازیگران سریال جزیره [بیوگرافی و تصاویر]

یکی از جدیدترین سریال‌های نمایش خانگی سریال جزیره است. از این رو در ادامه این نوشتار به تاریخ پخش و بازیگران سریال جزیره می‌پردازیم. با تکراتو همراه باشید.

یکی از جدیدترین و بهترین سریال‌های خانگی سریال جزیره بوده که به کارگردانی سیروس مقدم و نوسندگی علی طالب‌آبادی ساخته شده است. این مجموعه دیدنی توانسته است در مدت کوتاهی که پخش شده است طرفداران بسیار زیادی پیدا کند.

در این سریال دیدنی بازیگران محبوبی همچون محمدرضا فروتن، هنگامه قاضیانی، میترا حجار، غزل شاکری، امیر مقاره، کاظم سیاحی، حمیدرضا پگاه به ایفای نقش پرداخته‌اند. در ادامه این نوشتار قصد داریم به داستان سریال جزیره و معرفی بازیگران جزیره بپردازیم. برای اطلاع از جزئیات تاریخ پخش و بازیگران سریال جزیره با تکراتو همراه باشید.

تاریخ پخش و بازیگران سریال جزیره

همانطور که کمی قبل گفتیم کارگردانی این مجموعه دیدنی توسط سیروس مقدوم بوده که اکثر افراد با این کارگردان دوست داشتنی آشنایی کامل دارند.

سیروس مقدم کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس ایرانی تلویزیون و سینما است که عمده فعالیت‌های او در ساخت مجموعه‌های تلویزیونی صورت گرفته‌ است.  مجموعهٔ تلویزیونی پایتخت از معروف ترین آثار او به شمار می رود که با طراحی محسن تنابنده در شش فصل در دههٔ ۹۰ ساخته شده‌ است.

یکی از جدیدترین آثار وی سریال جزیره بوده از این رو در ادامه به جزئیات تاریخ پخش و بازیگران سریال جزیره می‌پردازیم. باری اطلاع از جزئیات تاریخ پخش و بازیگران سریال جزیره با تکراتو همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های 1400

بهترین سریال های تابستان 1400

داستان سریال جزیره

تاریخ پخش و بازیگران سریال جزیره
تاریخ پخش سریال جزیره

سریال جزیره یک سریال در ژانر درام، اجتماعی و خانوادگی بوده که سعی دارد کشمش تعدادی از افراد را نشان دهد. طبق گفته عوامل این سریال، داستان سریال جزیره درباره کشمکش افرادی است که به دنبال سرنوشت خود هستند. این افراد سعی می‌کنند سرنوشت خود را از افرادی که سهم آن‌ها را از زندگی گرفته‌اند باز پس بگیرند.

جزیره مکان نیست جایی است که افراد به دنبال حق خود هستند و سعی می‌کنند سهم بیشتر از آن جزیره را بگیرند. آن‌ها برای رسیدن به جزیره دست به هر کاری می‌زنند.

داستان سریال جزیره از آنجایی آغاز می‌شود که صحراخبرنگار جسوری که در عشق شکست خورده و تحقیر شده است به دنبال برابری با ارشد شاهنگ می‌رود.

حال با معشوق خود که از خانواده اصیل و ثروتمندی بوده تصمیمات ماجراجویانه‌ای می‌گیرد. صحرا وارد روابط تجاری پیچیده‌ای می‌شود که زندگی او و خانواده شاهنگ را دست‌خوش تغییرات اساسی می‌کند. اگر علاقمند به این سبک فیلم و سریال‌ها هستید این مجموعه دیدنی را از دست ندهید.

از آنجایی که این سریال نمایش خانگی به عنوان یکی از پرطرفدارترین سریال‌های 1400 شناخته شده است در ادامه این جستار به معرفی بازیگران سریال جزیره می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی

بهترین سریال های ایرانی

محمدرضا فروتن

تاریخ پخش و بازیگران سریال جزیره
تاریخ پخش سریال جزیره

محمدرضا فروتن بازیگر، صداپیشه و خواننده است. او حرفه بازیگری را در سال ۱۳۷۳ با بازی در فیلم هدف آغاز کرد و سپس با بازی در فیلم‌های مرسدس و اعتراض به شهرت رسید. فروتن در آثار تعدادی از کارگردانان برجسته سینمای ایران از جمله مسعود کیمیایی، رخشان بنی‌اعتماد، ابراهیم حاتمی‌کیا، کمال تبریزی و کیومرث پوراحمد ایفای نقش کرده‌ است.

او برای بازی در فیلم قرمز برنده جوایز سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از هفدهمین جشنواره فیلم فجر و تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول مرد از سومین دوره جشن خانه سینما شد.

از دیگر جوایز دریافت شده توسط او سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد بخش بین‌الملل از بیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم به آهستگی است.

از جمله جدیدترین کارهای وی می‌توان به سریال جزیره اشاره کرد. همچنین وی در سریال‌های نمایش خانگی دیگری همچون سریال مانکن به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و رالی ایرانی به کارگردانی آرش معیریان به ایفای نقش پرداخته است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های طنز ایرانی

بهترین کانال تلگرام دانلود فیلم و سریال ایرانی

هنگامه قاضیانی

تاریخ پخش و بازیگران سریال جزیره

هنگامه قاضیانی هنرپیشه تئاتر، سینما و تلویزیون و مترجم است. وی در سال ۱۳۸۶و ۱۳۹۰برندهٔ جایزهٔ سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شده است.

از دیگرا آثار او می‌توان به سازهای ناکوک، زعفرانیه ۱۴ تیر، سیدعلی هاشمی، به وقت خماری، یک قناری یک کلاغ، برادرم خسرو، دلبری، هاری، پدر آن دیگری، آزادی مشروط و ساکن طبقه وسط اشاره کرد.

شروع فعالیت هنری از سال ۱۳۷۹ با فیلم سینمائی سایه‌روشن به کارگردانی حسن هدایت بود که پس از آن به تئاتر روی آورد و با نمایش مثل خون برای استیک کاری از گروه تئاتر لیو برای اولین بار به روی صحنه تئاتر رفت.

هنگامه قاضیانی در کنار فعالیت هنری خود ترجمه کتاب سرزمین مرد سرخپوست، قانون مرد سفیدپوست نوشته ویلکومب واشبرن را نیز در کارنامه خود دارد و همچنین وی به عنوان داور در جشنواره وارنا در بلغارستان شرکت کرد.

همچنین۱۳۹۴ در تالار وحدت کنسرت موسیقی بانوان را در مقام خواننده با اجرای قطعاتی با تنظیم رضا تاجبخش به روی صحنه برد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های 2021

بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021

میترا حجار

تاریخ پخش و بازیگران سریال جزیره

وی فعالیت هنری خود را با  حضور در نقشی کوتاه در فیلم غریبانه ساخته احمد امینی آغاز کرد. او در کوتاه‌ترین زمان توانست به اولین تجربه حضور تلویزیونی او بازی در مجموعه پلیس جوان به کارگردانی سیروس مقدم  دست پیدا کند.

از دیگر آثار او می‌توان به فیلم‌های فریاد، متولد ماه مهر، اعتراض، سگ کشی، رخساره، شب‌های تهران، قارچ سمی، ملاقات با طوطی، بازنده، رازها، جنایت، صورتی، فراری، مزاحم، این ترانه عاشقانه نیست و زمستان است اشاره کرد.

همچنین وی در سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم خداحافظی طولانی به کارگردانی فرزاد مؤتمن نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های HBO در سال 2021

بهترین سریال های عاشقانه 2021

غزل شاکری

تاریخ پخش و بازیگران سریال جزیره
تاریخ پخش سریال جزیره

او فعالیت در سینما را از سال ۱۳۶۶ با فیلم ماهی به کارگردانی کامبوزیا پرتوی آغاز کرد. او بیشتر به خاطر بازی در نقش گلنار در فیلمی به همین نام شناخته می‌شود.

او این فیلم را در ده سالگی خود بازی کرده‌ است. از جمله سوابق هنری وی می‌توان به ایفای نقش در فیلم‌هایی نظیر ماهی، گلنار، وقتی همه خواب بودند، آینه‌های روبرو و طراحی صحنه و لباس فیلم‌های وقتی همه خواب بودند و آینه‌های روبرو است.

غزل شاکری با درخشش سریال شهرزاد (حسن فتحی) موفقیت سال‌های پیشین خود را مجددا تکرار کرد. از فعالیت‌های موسیقایی وی می‌توان به بازخوانی تصنیف حدیث آشنایی اثر حبیب‌الله بدیعی و با خوانندگی پوران و تک خوانی ریتمیک با عنوان قلک اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های سریالی 2020 

بهترین سریال های مارول 2021

امیر مقاره

تاریخ پخش و بازیگران سریال جزیره
تاریخ پخش سریال جزیره

امیر مقاره ترانه سرا و خواننده پاپ ایرانی بوده که با رهام هادیان مشغول به کار است. این دو خواننده دوست داشتنی با هم گروه ماکان‌بند را ساخته و توانستند در کوتاه‌ترین زمان طرفدارن بسیار زیادی را پیدا کنند.

در حال حاضر امیر مقاره اولین کار خود را در سینما و تلویزیون با کار جزیره آغاز کرده است. طبق اخبار به دست رسیده وی شخصیت اصلی و مرموز سریال را بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های تاریخی ترکیه 

بهترین سریال های تاریخی

کاظم سیاحی

تاریخ پخش و بازیگران سریال جزیره
تاریخ پخش سریال جزیره

کاظم سیاحی صداپیشه، عروسک‌گردان، بازیگر و کارگردان تئاتر است. وی فارغ‌التحصیل بازیگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران است.او صداپیشهٔ شخصیت جیگر در مجموعه تلویزیونی کلاه قرمزی است.

او همچنین در فیلم سینمایی شهر موش‌های ۲ صداپیشگی دو شخصیت را برعهده داشته‌ است. سیاحی با بازی در سریال لیسانسه‌ها و فوق لیسانسه‌ها به کارگردانی سروش صحت قدم تازه ای در بازیگری برای خود برداشت، او همچنین در سریال نمایش خانگی کرگدن در نقش مارک ایفای نقش کرد. آخرین کار سینمایی سیاحی فیلم جهان با من برقص است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های سیتکام

بهترین سریال های خارجی

حمیدرضا پگاه

تاریخ پخش و بازیگران سریال جزیره
داستان سریال جزیره

از دیگر بازیگران سریال جزیره می‌توان به حمیدرضا پگاه اشاره کرد.  وی فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۷۲ با بازی در مجموعه ضلع ششم به کارگردانی مسعود فروتن آغاز کرد.

او در تلویزیون با سریالهای تفنگ سرپر (در نقش غیبیش) ، آخرین گناه و خانه امن (در نقش کمال شریف ) و در سینما با بازی در فیلم این زن حرف نمی‌زند، مورد توجه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های نتفلیکس 2020

بهترین سریال های کمدی خارجی

سامیه لک

تاریخ پخش و بازیگران سریال جزیره
تاریخ پخش و بازیگران سریال جزیره

سامیه لک یکی دیگر از بازیگران سریال جزیره بوده که در سریال‌های دیگری همچون آنام و آقازده نیز به ایفای نقش پرداخته است. وی فعالیت هنری خود را در  مرگ تدریجی یک رؤیا آغاز کرد و توانست با همان کار محبوبیت بسیار بالایی پیدا کند.

او چند سالی در کشور امارات زندگی می‌کرد. لک برای ادامه تحصیل به دبی رفت و در رشته مهندسی معماری در آن کشور مشغول به تحصیل شد. سامیه لک غیر از حرفه بازیگری، معمار است و در کشورهای مختلف مشغول این کار است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ومپایری جهان

بهترین سریال های پلیسی جنایی جهان

مینا وحید

تاریخ پخش و بازیگران سریال جزیره
تاریخ پخش و بازیگران سریال جزیره

او با فیلم آتش سبز به کارگردانی محمدرضا اصلانی به دنیای سینما و بازیگری وارد شد، ولی شهرت او در سینما با فیلم دوران عاشقی به کارگردانی علیرضا رئیسیان رقم خورد؛ فیلمی که کاندیدای ده سیمرغ بلورین از جشنواره فجر شد. او در سریال شهرزاد هم بازی کرده‌ است.

وی همچنین برای بازی در فیلم کوتاه کرمچاله، بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره بین‌المللی فیلم مادرید شد. مینا وحید با فیلم بعد از تو باعنوان انگلیسی One Night In Tehran جایزه بهترین بازیگر زن سیزدهمین جشنواره فیلم‌های ایرانی سانفرانسیسکو را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های شبکه BBC در سال 2020

بهترین سریال های شبکه HBO در سال 2020

عوامل سریال جزیره ؛ تاریخ پخش و بازیگران سریال جزیره

تاریخ پخش و بازیگران سریال جزیره
تاریخ پخش و بازیگران سریال جزیره
  • کارگردان: سیروس مقدم
  • تهیه‌کننده: منوچهر محمدی و امیرحسین حیدری
  • نویسنده: علی طالب آبادی
  • تدوین: سپیده عبدالوهاب
  • مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سکوت
  • گریم: سودابه خسروی
  • طراح صحنه: پیام سوری
  • طراح لباس: آرزو غفاری
  • صدابردار: امیر عاشق
  • دستیار کارگردان: ایمان غیرتمند
  • مدیر برنامه‌ریزی: سیدعلی هاشمی

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص تاریخ پخش و بازیگران سریال جزیره چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر