coinex
راهنمای خرید تکراتو

یک دلیل برای آنکه دوربین اس 22 اولترا بهتر از پرچمدار قبلی است

در این نوشتار از تکراتو یک دلیل برای آنکه دوربین اس 22 اولترا بهتر از پرچمدار قبلی است را به شما میگوییم و درباره دوربین پرچمدار جدید سامسونگ اطلاعاتی را برایتان شرح میدهیم.

حال در گزارش جدید، نام این دستگاه با همان پسون اولترا عنوان می شود. طراحی قاب دوربین Galaxy S22 Ultra تفاوت قابل توجهی با نسل قبل دارد.، همانطور که نسل های قبلی این تفاوت را مدل های قدیمی تر داشتند. با این حال همواره عملکرد در اولویت است.

در این زمینه جدیدترین شایعه به ما می گوید که کیفیت دوربین اس 22 اولترا سامسونگ به دلیل پردازنده جدید، بهتر از نسل قبل خواهد بود.

همچنین میتوانید نخستین تصاویر واقعی از سری گلکسی اس 22 را مشاهده کنید.

دوربین اس 22 اولترا

اینکه کیفیت دوربین نسل جدید، بهتر از نسل قبل باشد موضوع عجیبی نیست. با این حال دلیل پیشرفت کیفیت می تواند مهم باشد. مثلا سخت افزار دوربین اصلی پیکسل های گوگل حدودا ۳ نسل ثابت بود اما در بخش نرم افزار پیشرفت وجود داشت.

به نظر می رسد که نوع پیش دوربین گلکسی اس ۲۲ اولترا نیز همینطور است. اینطور که Ice Universe می گوید، با اینکه مشخصات سخت افزار با S21 Ultra تفاوت زیادی ندارد، توانایی بهینه سازی سامسونگ خیلی قوی است و نمونه دوربین گلکسی اس 22 اولترا خیلی قوی تر ظاهر شده است.

مشخصات دوربین اس 22 اولترا

سامسونگ در گلکسی اس ۲۲ اولترا از سخت افزار دوربین گلکسی اس ۲۱ اولترا بهره خواهد گرفت.طبق همین موضوعسنسور اصلی این پرچمدار ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد بود که توسط دوربین ۱۰ مگاپیکسلی پریسکوپی با زوم ۱۰ برابری، دوربین ۱۰ مگاپیکسلیتله‌فوتو با زوم ۳ برابری و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید همراهی خواهد شد.

سامسونگ قرار است در نسل بعدی گلکسی های خود بیشتر روی دوربین نسخه استاندارد و پلاس مانور دهد و در همین راه ،استفاده از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی RGBW در گلکسی اس ۲۲ و اس ۲۲ پلاس را نظاره گر خواهیم بود.

دوربین اس 22 اولترا
به نظر می رسد که فروش نه چندان جالب سری گلکسی اس ۲۱ کار خود را کرده است و سامسونگ در کنار دوربین ۵۰ مگاپیکسلی ، دوربین تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابری و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید را نیز به عنوان چشمان سری گلکسی اس ۲۲ قرار خواهد داد.

تاکنون اطلاعات خاصی از سری گلکسی اس ۲۲ فاش شده است اما طبق آخرین اخبار مشخص شده است که سامسونگ ظرفیت باتری گلکسیاس ۲۲ پلاس را کاهش خواهد داد و بجای باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی نسل پیش ، شاهد استفاده از باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهیم بود.البته ممکن است که این سری از گلکسی از فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی پشتیبانی کنند.

انتظار می رود که از سری گلکسی اس ۲۲ در اوایل سال ۲۰۲۲ معرفی به عمل آید.لازم به ذکر است که انتظار می رود که این سری از گلکسی که پردازنده ی اسنپ دراگون ۸۹۸ در اکثر بازار ها به فروش برسد.

بیشتر بخوانید:

 

نظرات خود را در مورد دوربین اس 22 اولترا چیست؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌های تکراتو به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر