;
coinex

شارژ بی‌سیم آیپد پرو 2022 احتمالا به قابلیت Magsafe مجهز است

شرکت اپل در سال 2022 از نسل جدید آیپد پروی خود رونمایی می‌کند. باتوجه‌به اخبار منتشر شده در این راستا به نظر می‌رسد که به لطف یک طراحی جدید امکان استفاده از قابلیت Magsafe برای شارژ بی‌سیم آیپد پرو 2022 وجود دارد.

به‌کارگیری این فناوری شارژ بی‌سیم چندان پروسه بدون چالشی نیست. ازآنجایی‌که آیپدهای فعلی با پنل پشتی آلومینیومی طراحی شده‌اند، استفاده از قابلیت شارژ بی‌سیم به‌خاطر حرکت جریان برق با موانعی مواجه است.

قابلیت شارژ بی‌سیم به‌طور کلی برای دستگاه‌هایی امکان‌پذیر است که پنل شیشه‌ای دارند؛ چراکه فقط پنل‌های شیشه‌ای می‌توانند جریان را از خود عبور دهند. بااین‌حال شایعه‌ها نشان از این دارند که شرکت اپل با یک طراحی هوشمندانه راه‌حلی برای این مشکل پیدا کرده است.

تغییرات در طراحی برای بهبود شارژ بی‌‌سیم آیپد پرو 2022

راه‌حل هوشمندانه اپل در این راستا جایگزینی لوگوی شرکت با طرح شیشه‌ای است. آیپدهای جدید همچنان طراحی پنل پشتی آلومینیومی خود را حفظ خواهند کرد. بااین‌حال برای شارژ بی‌سیم آیپد پرو 2022 با قابلیت Magsafe این امکان وجود دارد که شرکت اپل لوگوی پشت دستگاه را با طرح شیشه‌ای بزرگ‌تر برای قرارگیری پدهای مغناطیسی جایگزین کند.

طراحی آیپد پرو 2022

به‌خاطر شکنندگی زیاد و ضعف ساختاری شیشه، تعویض کامل پنل‌های آلومینیومی با پنل شیشه‌ای امکان‌پذیر نیست و استفاده از آن موجب سنگینی دستگاه می‌شود. اما اپل قصد دارد برای بهتر کردن بهره‌وری باتری‌ها از قابلیت Magsafe برای شارژ بی‌سیم آیپد پرو 2022 ، لوگوی شیشه‌ای بزرگ‌تری را طراحی کند. این مورد باتوجه‌به شایعات در نمونه‌های اولیه در حال توسعه iPad Pro دیده شده است.

به‌علاوه اینکه وجود آهن‌رباهای بزرگ‌تر امکان شارژ بی‌سیم با وات بالاتر را در مقایسه با دیگر محصولات اپل فراهم می‌کند. همچنین این تغییر اندازه از بروز حوادث جلوگیری خواهد کرد.

جدای از یکپارچه‌سازی سیستم شارژ بی‌سیم آیپد پرو 2022 ، طراحی پنل جلویی آن احتمالا از همان ناچ معروف اپل برگرفته شده است. این طراحی در آیفون 14 پرو و مک‌بوک پرو M1 نیز دیده می‌شود، اما لبه‌ها خیلی باریک‌تر شده و در کنار گرد شدن گوشه‌های اطراف در طراحی آیپد پرو 2022، ناچ در قسمت مرکزی‌تری قرار گرفته است.

در تصاویر ارائه شده از سری جدید این دستگاه هوشمند می‌بینیم که در پنل پشتی لوگوی اپل بزرگ‌تر شده است. همچنین نکته دیگر شباهت نوع قرارگیری مورب دوربین‌های سه‌گانه با مجموعه iPhone 13 Pro خواهد بود.

با این اوصاف نمی‌توان تا قبل از رویداد رسمی اپل به اخبار و حواشی پیرامون iPad Pro 2022 اطمینان داشت و باید ببینیم که این شرکت چه برنامه‌هایی برای نسل بعدی خود خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره طراحی و شارژ بی‌سیم آیپد پرو 2022 با قابلیت Magsafe چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر