coinex
راهنمای خرید تکراتو

اپلیکیشن Kids Guard ؛ امنیت فرزندان و کنترل تلفن‌ های هوشمند

اپلیکیشن Kids Guard  ؛ تلفن‌های هوشمند دنیای گسترده‌ای دارند و می‌توان به واسطه آنها به دسترسی‌های زیادی دست یافت.

چنین گستردگی به خصوص هنگامی که کودکان صاحب گوشی هوشمند هستند، می‌تواند خطرناک باشد از این رو همه ما نیازمند ترفندها و ابزارهایی هستیم که بتوان به شکل نامحسوس و از راه دور تلفن‌های هوشمند را کنترل نمود.

شما این امکان را ندارید تا سطح فضای مجازی و یا اینترنت را برای کودکان و فرزندان خود امن کنید اما می‌توانید با افزایش اطلاعات خود و همچنین استفاده از آیتم‌های متنوع تا حد زیادی امنیت و کنترل لازم را به وجود بیاورید. جدا از بحث کنترل فضای هوشمند برای کودکان گاهی اوقات شما نیاز دارید تا از راه دور به دستگاه‌های هوشمند موبایلی خود دسترسی داشته باشید. در ادامه این متن اپلیکیشن kids Guard که همه ی این آپشن ها را یکجا در اختیار شما قرار میدهد را بررسی میکنیم.

اهمیت ردیابی گوشی هوشمند با Kids Guard Pro

یکی از برترین برنامه‌ های مدیریت فرزندان اپلیکیشن Kids Guard Pro است. قابلیت GPS این امکان را به وجود آورده است تا بتوان موقعیت مکانی را به دقت مورد بررسی قرار داد. تمامی ابزارهای هوشمند به نوعی به این آیتم مجهز هستند و به افراد برای شناسایی موقعیت مکانی و به اشتراک گذاری آن با سایرین دسترسی‌های لازم را می‌دهند. جالب است بدانید به تازگی روش‌هایی برای ردیابی یک دستگاه هوشمند به خصوص موبایل‌های هوشمند به کمک یک دستگاه واسطه و به طور نا محسوس طراحی شده‌اند. این ابزارها می‌توانند فرصت‌ها و مزایای بسیاری را در اختیار شما قرار دهند که در ادامه به نمونه‌ای از آنها اشاره خواهیم کرد:

حفظ امنیت کودکان و سایرین

یکی از اتفاقات شایعی که سایر افراد به خصوص کودکان را مورد تهدید قرار می‌دهد، ربوده شدن توسط افراد سودجو است. این مسئله می‌تواند متوجه تمامی افراد باشد. انواع موقعیت‌ها مانند سوار تاکسی و یا ماشین‌های مسافربری شدن، راه رفتن در خیابان‌های خلوت و مواردی از این دست شما را در معرض ربایش و آسیب قرار خواهد داد. به منظور جلوگیری از چنین خطراتی و یا افزایش سرعت امداد رسانی خوب است که بتوان گوشی هوشمند افراد را ردیابی نمود و بدین شکل موقعیت جغرافیایی آنها را مورد بررسی قرار داد. با چنین آیتمی می‌توان به عنوان مراقب یا دوست مسیر حرکت شخص مدنظر را زیر نظر داشت و در صورت بروز مشکل و یا حرکت غیر معمول سریعاً آن را پیگیری نمود.

پیدا کردن گمشده‌ها

گمشدن گوشی تلفن و یا دزدیده‌ شدن آن از دیگر اتفاقاتی هستند که همه ما با آنها مواجه شده‌ایم. در چنین موقعیت‌هایی اگر بتوان موقعیت جغرافیایی دستگاه را شناسایی نمود به سادگی می‌توان مشکل را برطرف کرد. دسترسی داشتن به امکان ردیابی گوشی‌های هوشمند به واسطه یک دستگاه واسطه به شما برای افزایش امنیت گوشی هوشمند و شناسایی مکان آن در موقعیت‌های خاص کمک خواهد کرد.

اپلیکیشن Kids Guard ؛ امنیت فرزندان و کنترل تلفن‌ های هوشمند

بررسی عملکرد شریک زندگی

ممکن است این گزینه کمی ناملموس باشد اما امکان ردیابی گوشی هوشمند شریک زندگیتان باعث می‌شود تا اگر شک و شبهه‌ای در میان شما وجود دارد، به سادگی قابل روشن شدن باشد. شما بدین واسطه می‌توانید جزئیات رفت و آمد شریک زندگی خود و یا هر کسی که به آن مشکوک هستید را مورد بررسی قرار دهید و بدین ترتیب نسبت به احتمالات خود دید بهتری داشته باشید. گاهی اوقات جزئیات رفت و آمد اشخاص می‌تواند خود به عنوان یک مدرک عمل نماید.

با توجه به چنین موقعیت‌هایی و همچنین با در نظر گرفتن احتمالات مشابه، اغلب ما به ترفند و یا ابزاری برای ردیابی تلفن‌های هوشمند نیاز خواهیم داشت. ابزاری که بتواند ساده و سریع آنچه نیاز است را در اختیار ما قرار دهد.

بررسی بدون دور زدن

پیش‌تر به این نکته اشاره کردیم که به دلیل گسترده بودن فضای مجازی و هوشمند نیاز است که بتوان عملکرد کودکان را به دقت مورد بررسی قرار داد. ترفندهای متعددی مانند بررسی تاریخچه جست و جو و… می‌توانند به شما در این مسیر کمک کنند اما متأسفانه این ترفندها به سادگی با راه‌ها در رو از سوی کودکانتان قابل دور زدن هستند. برای جبران این وضعیت شما نیاز به ابزاری خواهید داشت که بتوانید در لحظه بررسی خود را انجام دهید و در صورت نیاز اطلاعات را ذخیره کنید. برای بررسی دقیق آیتم‌هایی مانند گزینه‌های زیر مورد نیاز شما خواهند بود:

  • مکالمات: مهم است که شما بتوانید نسبت به تماس‌های برقرار شده و حتی محتوای آنها آگاهی داشته باشید تا بتوانید کودکان را از انواع مزاحمت‌های تلفنی دور نگه دارید.
  • اپلیکیشن‌ها: انواع شبکه‌های مجازی و یا پیام رسان‌ها ممکن است محتواهای نامناسبی را در اختیار کودک شما قرار دهند. مهم است که بتوانید با بررسی دقیق عملکرد کودک در چنین فضاهایی از دسترسی به عناوین و محتواهای نا مناسب جلوگیری کنید و حتی مانع از فعالیت اشتباه فرزند خود در شبکه‌های اجتماعی شوید.
  • دوربین: خوب است اگر بتوانید به شکل آنلاین به دوربین گوشی کودک خود دسترسی داشته باشید. بدین شکل می‌توانید نسبت به فضای اطراف کودک و امنیت آن آگاهی پیدا نمایید.
  • ذخیره اطلاعات: سخت است که بخواهید در هر لحظه نظارت و بررسی خود را اعمال نمایید از این رو خوب است اگر بتوانید اطلاعات مربوط به عملکرد را ذخیره کنید تا هر گاه که خواستید به آن رجوع نمایید.
Kids Guard Pro
Kids Guard Pro

به طور کلی باید گفت که قرار دادن گوشی هوشمند در اختیار کودکان نیازمند مراقبت و نظارت دائمی و نامحسوس است تا بدین شکل بتوان ضمن ارائه قدرت تصمیم گیری و آزادی انتخاب به کودک به خوبی از آنچه اتفاق می‌افتد نیز آگاه بوده و در مواقع لزوم دخالت کرد. جالب است بدانید که اپلیکیشن Kids Guard Pro دقیقاً متناسب با همین نیازها طراحی شده است و تمامی آیتم‌هایی که تا به اینجا ذکر کرده‌ایم را با کیفیت بالایی در اختیار افراد قرار می‌دهد.

جمع بندی Kids Guard Pro

اپلیکیشن Kids Guard Pro یک ابزار کنترل نامحسوس تلفن هوشمند است که به شکل پولی و با کاربری آسان و گسترده در اختیار افراد واقع می‌شود. نصب این نرم افزار و راه اندازی آن تنها 5 دقیقه به طول می‌انجامد. جالب است بدانید که هیچ ردی از Kids Guard Pro در گوشی مدنظر قابل ردیابی نخواهد بود از این رو افراد حتی متوجه نظارت و کنترل شما نمی‌شوند. با این نرم افزار شما می‌توانید تمامی بخش‌های یک گوشی هوشمند را کنترل نمایید. اپلیکیشن Kids Guard Pro متناسب با سیستم عامل اندروید طراحی شده و هیچ گونه محدودیتی برای ارائه دسترسی به سایر اپلیکیشن‌ها ندارد.

.

پایان رپورتاژ آگهی

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر