;
coinex

جزئیاتی از می میکس فولد 2 شیائومی افشا شد

سال گذشته شیائومی گوشی Mi Mix Fold را معرفی نمود و حال قصد دارد جانشین آن، می میکس فولد 2 را وارد بازار کند. چندی پیش جزئیاتی از این محصول لو رفت.

اخیرا یکی از منابع شناخته شده حوزه تکنولوژی برخی مشخصات کلیدی گوشی تاشوی آینده شیائومی را افشا کرده است. این مشخصات شامل چیپست و نمایشگر این گوشی می‌شود. در ادامه به جزئیات بیشتر می‌پردازیم.

می میکس فولد 2

به گفته Digital Chat Station، گوشی تاشو Mi Mix Fold 2 دارای نمایشگر 8 اینچی LTPO با وضوح تصویر 2.5K خواهد بود که موجب می‌شود این محصول به اندازه یک تبلت باشد. همینطور این منبع خبری مدعی شده چیپست پرچمدار جدید کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 1 قلب تپنده گوشی تاشو جدید شیائومی خواهد بود.

البته شایان ذکر است این منبع خبری فناوری به طور مستقیم به میکس فولد 2 اشاره‌ای نکرده اما جزئیات ادعا شده برای این دستگاه مانند نمایشگر بزرگ آن، با هیچ گوشی دیگری از محصولات چینی‌ها به جز سری میکس فولد مطابقت ندارد.

جزئیاتی از می میکس فولد 2 شیائومی
گوشی تاشو Mi Mix Fold 2 / جزئیات گوشی شیائومی Mi Mix Fold 2 / گوشی تاشوی جدید شیائومی

به علاوه، احتمال دارد در هفته‌های آینده شیائومی از چند دستگاه دیگر خود نیز رونمایی کند. برای مثال احتمالا در فوریه امسال سری سری ردمی K50 معرفی می‌شوند.

حال باید منتظر معرفی محصولات جدید شیائومی ماند و دید کدامیک از محصولات می‌توانند در دسته بهترین گوشی های شیائومی 2022 قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص گوشی تاشو Mi Mix Fold 2 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر