;
coinex

چرا در سال 2022 فیلم پینوکیو برای نتفلیکس و دیزنی مهم شده است؟

دیزنی و نتفلیکس هر دو فیلم های شاخصی از پینوکیو دارند که در سال 2022 به نمایش درمی‌آیند، اما چرا در سال 2022 فیلم پینوکیو برای نتفلیکس و دیزنی مهم شده است؟

نتفلیکس و دیزنی هر دو قرار است در سال 2022 برداشت خود را از پینوکیو به نمایش بگذارند و مخاطبان را به این پرسش سوق می‌دهند که چرا دو نگاه جدید همزمان از این پلتفرم‌ها وجود خواهد داشت. شما طرفداران انیمیشن و لایو اکشن می‌توانید با مراجعه به مقاله‌ی بهترین انیمیشن های 2022 اطلاعات جالبی را از دنیای خاص سینما بدست ‌بیاورید.

چرا در سال 2022 فیلم پینوکیو برای نتفلیکس و دیزنی مهم شده است؟

فیلم پینوکیو نتفلیکس و دیزنی
فیلم پینوکیو نتفلیکس و دیزنی

پینوکیو، این شخصیتی محبوب، اولین بار در سال 1911 در فیلم صامت ایتالیایی روی پرده ظاهر شد. از آن زمان، این شخصیت تا به امروز در کمتر از 34 فیلم بلند ظاهر شده است، اکنون پینوکیو گیلرمو دل تورو و پینوکیو لایو اکشن دیزنی که قرار است در سال 2022 به فیلم‌شناسی این شخصیت برجسته اضافه شود.

اینکه چرا نتفلیکس و دیزنی هر دو می‌توانند فیلم‌های پینوکیو را در لیست اکران سال بهترین فیلم ها و سریال های 2022 داشته باشند، به ارزش این شخصیت در چنگال مردم خلاصه می‌شود.

پینوکیوی دل تورو، بازتولید جدی‌تری از داستان اصلی کارلو کولودی است که شبیه یک افسانه به تصویر کشیده می‌شود در حالی که غیرممکن است که بگوییم کدام یک از این دو فیلم قبل از اکران مربوطه خود با مخاطبان معاصر ارتباط تنگاتنگ‌تری خواهند داشت، هم نتفلیکس و هم دیزنی می‌توانند از نظر محتوایی و جلب رضایت عاشقان پینوکیو ادعای یکسانی برای ساختار تولید و فضاسازی این شخصیت محبوب داشته باشند.

ارتباط دیرینه دیزنی با تصویر پینوکیو ممکن است به هدف فوری کمپانی سازنده در تبلیغ بازسازی لایو اکشن آنها کمک کند، اما به همان اندازه، لشکر پخش کننده های نتفلیکس احتمالاً اشتهای زیادی برای برداشت تاریک تر دل تورو از پینوکیو بوجود می‌آورند.

فیلم پینوکیو نتفلیکس و دیزنی
فیلم پینوکیو نتفلیکس و دیزنی

بیشتر بخوانید: 

.

نظر شما در خصوص چرا در سال 2022 فیلم پینوکیو برای نتفلیکس و دیزنی مهم شده است؟ چیست؟ نظرات خود را در این باره با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر