;
coinex

تاریخ و ساعت پخش ال کلاسیکو 2022 برگشت [لالیگای اسپانیا]

با تاریخ و ساعت پخش ال کلاسیکو 2022 برگشت با ما همراه باشید. دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در چارچوب رقابت‌های هفته 29 لالیگا به مصاف یکدیگر می‌روند.

رئال مادرید که این روزها با هدایت کارلو آنجلوتی در وضعیت خوبی قرار دارد، در شرایطی به مصاف بارسلونا می‌رود که این تیم امسال با بحران روبه‌روست. کهکشانی‌ها در ابتدای فصل برای کسب صدرنشینی رقابت نزدیکی با رقیب دیرینه خود اتلتیکو مادرید داشتند، اما با لغزش شاگردان سیمونه رئال موفق شد فاصله امتیازی خوبی با این تیم ایجاد کند. در بازی رفت که در ورزشگاه نیو کمپ برگزار شد، رئال توانست با گل‌های کروس و بنزما از سد آبی اناری پوشان عبور کند. در ادامه، با تاریخ و ساعت پخش ال کلاسیکو 2022 بازی برگشت با ما باشید.

تاریخ و ساعت پخش ال کلاسیکو 2022 برگشت
ساعت پخش ال کلاسیکو 2022 برگشت / مسابقه ال کلاسیکو

تاریخ و ساعت پخش ال کلاسیکو 2022 برگشت [لالیگای اسپانیا]

ژاوی هرناندز که این بار در قامت مربی به جمع آبی اناری پوشان اضافه شد، توانست اندکی اوضاع آشفته این تیم را سروسامان دهد. البته بارسلونای فعلی با تیم سال‌های قبل خود همچنان فاصله بسیار زیادی دارد و به نظر می‌رسد با بدهی‌های زیادی که این باشگاه دارد، شرایط این تیم فعلاً به همین صورت پیش برود.

شاید در ابتدا اغلب هواداران رئال به دلیل رفتار پرز با رونالدو از او انتقاد می‌کردند، اما با شرایط مالی که در دوران پاندمی برای بارسلونا به وجود آمد، نظر خود را در مورد پرز تغییر دادند. رئال علی‌رغم اینکه در این فصل چندین مهره تأثیرگذار خود از جمله کاپیتان سرخیو راموس را از دست داد و بازیکنان مطرحی جذب نکرد، تاکنون نتایج بدی در رقابت‌های مختلف کسب نکرده است.

  • تاریخ برگزاری الکلاسیکو برگشت 2022 : یکشنبه 29 اسفند 1400
  • زمان پخش الکلاسیکو 2022 برگشت : ساعت 23:30 
  • محل برگزاری بازی: ورزشگاه سانتیاگو برنابئو 
تاریخ و ساعت پخش ال کلاسیکو 2022 برگشت
ساعت پخش ال کلاسیکو 2022 برگشت / مسابقه ال کلاسیکو

در 41 بازی گذشته دو تیم، مادریدی‌ها 15 پیروزی به دست آوردند و آبی اناری پوشان موفق شدند 16 بار برنده از زمین خارج شوند. 10 بازی نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. رئال قصد دارد در فصل جدید مهره‌های سرشناسی را به تیم خود اضافه نماید. زمزمه‌هایی زیادی مبنی بر انتقال هالند و کیلیان امباپه به گوش می‌رسد. با هزینه‌ای که قرار است رئال برای نقل و انتقالات خرج کند، هیچ بعید نیست که این شایعه‌ها رنگ واقعیت به خود بگیرد. هواداران رئال بی‌صبرانه منتظر حضور امباپه در سانتیاگو برنابئو هستند.

نظر شما در مورد ال کلاسیکو 2022 برگشت چیست؟ پخش زنده بازی ها را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر