coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات ریلمی جی تی نئو 3 با تراشه دایمنسیتی فاش شد

ریلمی اخیرا با انتشار تیزرهای رسمی، مشخصات ریلمی جی تی نئو 3 را به اشتراک گذاشته است. این کمپانی قصد دارد نسل جدید گوشی پرچمدار خود را در 22 مارس (2 فروردین) رسما رونمایی کند.

یکی از مدیران ارشد اجرایی ریلمی در چین، پوستری رسمی را منتشر کرده که نشان می‌دهد گوشی هوشمند Realme GT Neo 3 به سیستم روی تراشه دایمنسیتی 8100 مجهز می‌شود. این سیستم روی تراشه از رم LPDDR5 و حافظه UFS 3.1 برخوردار است.

همچنین مشخص شد که گوشی ریلمی جی تی نئو 3 از یک تراشه نمایشگر مستقل برخوردار می‌شود که عملکرد بهتری دارد و باتری کمتری مصرف می‌کند.

مشخصات ریلمی جی تی نئو 3

بنا بر گزارش‌ها و اخباری که تاکنون منتشر شده، تقریبا به‌طور قطع می‌توان گفت که این گوشی از نمایشگر 6.7 اینچی AMOLED با رزولوشن +Full HD برخوردار می‌شود. این نمایشگر برای نصب دوربین سلفی، به طراحی پانچ مجهز خواهد شد.

پنل پشتی این گوشی، میزبان ماژولی است که سه لنز دوربین را در خود جا می‌دهد؛‌ لنز 50 مگاپیکسلی اصلی Sony IMX766،‌ لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو. در نمای جلویی هم یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی قرار می‌گیرد.

سیستم عامل ریلمی GT Neo 3،‌ اندروید 12 به همراه جدیدترین نسخه پوسته Realme UI است. این گوشی با یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی تغذیه می‌شود و اولین گوشی خواهد بود که به تکنولوژی شارژ سریع 150 واتی مجهز خواهد شد. ریلمی مدعی شده که این تکنولوژی می‌تواند باتری کاملا خالی را در عرض 5 دقیقه، تا 50 درصد شارژ کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات ریلمی جی تی نئو 3 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر