coinex
راهنمای خرید تکراتو

نهنگ های اتریوم به این توکن تازه وارد علاقه مندند

نهنگ های اتریوم به این توکن تازه وارد ایپ کوین علاقه مندند، این توکن اخیرا به کیف پول دارندگان NFT میمون مایوس Bored Ape ایردراپ شد

سرویس آنالیزهای WhaleState که فعالیت‌ تراکنش‌ها و هولدهای 100 نهنگ برتر شبکه‌های مختلف مانند اتریوم را بررسی میکند، طی توییتی اعلام کرد که ایپ کوین تبدیل به یکی از مهمترین کوین‌های معامله شده در بین 100 کیف پول برتر مارچ سال 2022 شد.

در گذشته افتخار این مقام متعلق به توکن AAVE که اخیرا بسیار محبوب شده است بود.

نهنگ های اتریوم 600 هزار ایپ کوین خریداری کردند

صدر این جدول همچنان FTT قرار دارد که بیشترین ارزش دلاری را دارد، سپس shiba inu و UNI بیشترین توکن نگهداری شده است.

نهنگ های اتریوم

پیش از این ظرف چند روز گذشته گزارش اینکه مجله تایم شروع به دریافت ایپ کوین برای شیوه پرداخت حق اشتراک کرده است را منتشر شده بود.

یک کیف پول نهنگ ناشناس طی آخر هفته گذشته 600هزار ایپ کوین به ارزش 8.4 میلیون دلار خریداری کرد.

این توکن جدید که توجه زیادی را در بازار ارزهای دیجیتال به خود جلب کرده است، در تاریخ 17 مارس (26 اسفند) توسط Bored Ape Yacht Club، مجموعه ای از توکن های غیرمثلی (NFT) معرفی شد.

APE در ۱۸ مارس (27 اسفند) به بالاترین سطح 18.05 دلار (همانطور که در صرافی بایننس دیده می‌شود) رسید. طبق آمار CoinMarketCap، رمزارز ApeCoin در حال حاضر با قیمت 13.54 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته 3 درصد کاهش داشته است.

Bored Ape NFT تقاضای زیادی دارد و هر کدام از آنها چند صد هزار دلار فروخته می شوند که منجر به جرقه ای در توجه به ApeCoin شده است.

مطالب مرتبط:

Gimli که اواخر سال گذشته به دلیل خرید شیبا اینو معروف بود، در دو تراکنش جداگانه نزدیک به 300هزار  ApeCoin به دست آورده است. اولین تراکنش انجام شده توسط این نهنگ اتریوم خرید 80,090 APE به ارزش  1,178,952 دلار بود. خرید دوم  216,220 APE بود که 2,841,135 دلار ارزش داشت.

بیشتر بخوانید:

منبع: U°Today

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر