;
coinex

نمرات اولیه منتقدان به دکتر استرنج 2 منتشر شد

چندی پیش، نمرات اولیه منتقدان به دکتر استرنج 2 اعلام شد. در ادامه‌ی این مطلب به گزارش کامل این نمرات می‌پردازیم؛ پس با تکراتو همراه باشید.

نمرات اولیه منتقدان به فیلم دکتر استرنج در چند جهان جنون (Doctor Strange in the Multiverse of Madness) منتشر شد. این فیلم به کارگردانی سم‌ ریمی با تهیه کنندگی کوین فایگی است. فیلم دکتر استرنج 2 پس از مدت‌ها انتظار طرفداران، قرار است در 6 می 2022 (16 اردیبهشت 1401) اکران شود. توزیع این فیلم برعهده والت دیزنی و موسیقی فیلم نیز توسط دنی آلفمن ساخته شده است. 

نمرات اولیه منتقدان به دکتر استرنج 2

دکتر استرنج در ادامه فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست (Spider Man: No way Home) ساخته شده است که بر اساس اتفاقات قبل، حافظه تمام کسانی که پیتر پارکر را می‌شناختند از جمله دوستان و آشنایان، پاک شده است. همچنین دکتر استرنج نیز با مشکلات بزرگی ناشی از بازشدن جهان چندگانه روبرو شده که در تلاش برای حل مشکل آن است.

نمرات اولیه منتقدان به دکتر استرنج 2

دکتر استرنج نیز پیتر پارکر را به یاد نمی‌آورد. باز شدن دروازه‌های جهان موازی، اثرات و پیامدهای پیچیده و خطرناکی را بر جای گذاشته است. دکتر استرنج در این قسمت در تلاش است تعادل بین جهان‌ها را برقرار کند تا از ورود بیگانگان و موجودات جهان موازی به این دنیا جلوگیری کند. همچنین در این فیلم بازیگرانی همچون بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استیون استرنج، الیزابت اولسن در نقش واندا ماکسیموف، ریچل مک‌آدامز در نقش کریستین پالمر، چیویتل اجیوفور در نقش کارل موردو، بندیکت وانگ در نقش وانگ و در نهایت خوچیتل گومز در نقش آمریکا چاوز حضور دارند.

حال در ادامه قصد داریم به نمرات اولیه منتقدان به دکتر استرنج 2 (Doctor Strange in the Multiverse of Madness) که به تازگی منتشر شده است، بپردازیم:

Rotten Tomatoes: 84%
(از 56 نقد)

Metacritic: 62/100
(از 35 نقد)
Rolling Stone: 90
Empire: 80
Los Angeles Times: 80
Entertainment Weekly: 75
IndieWire: 75
IGN: 70
CNN: 70
The Playlist: 67
TheWrap: 65
Hollywood Reporter: 60
The Guardian: 60
Collider: 58
RogerEbert. com: 50
Variety: 50
Daily Telegraph (UK): 40

در آخر باید بگوییم که دکتر استرنج 2 در تاریخ 5 می (15 اردیبهشت) در بریتانیا و در 6 می (16 اردیبهشت) در ایالات متحده اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد نمرات اولیه منتقدان به دکتر استرنج 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر