;
coinex

گوشی جدید پوکو در پلتفرم FCC دیده شد؛ ری‌برند شده از Redmi Note 11T Pro

کمپانی پوکو خود را برای راه‌اندازی چند گوشی در بازارهای جهانی آماده می‌کند. گوشی POCO F4 نسخه هند اخیرا در پایگاه داده IMEI و POCO M4 5G نیز در NBTC دیده شده است. به‌تازگی گوشی جدید پوکو هم تاییدیه FCC را دریافت کرده است؛ اما اسم دقیق آن مشخص نیست.

خبرگزاری MySmartPrice اعلام کرده یک گوشی جدید پوکو با شماره مدل UG22041216 در پایگاه داده FCC دیده شده است. گفته می شود که این گوشی جدید، درواقع ری‌برند شده از ردمی نوت 11 تی پرو است که به‌زودی در چین راه‌اندازی می‌شود.

اطلاعات جدید از گوشی جدید پوکو

براساس اطلاعات فاش شده در FCC، باید گفت که گوشی جدید پوکو با شماره مدل 22041216UG به سیستم عامل MIUI 13 مجهز شده است. این گوشی از رم 8 گیگابایتی بهره می‌برد و در دو نسخه با حافظه 128 و 256 گیگابایتی راه‌اندازی می‌شود.

گوشی جدید پوکو در پلتفرم FCC دیده شد؛ ری‌برند شده از Redmi Note 11T Pro

فهرست FCC اطلاعات بیشتری را فاش نکرده؛ اما اگر فرض کنیم که گوشی جدید پوکو، درواقع همان ری‌برند شده ردمی نوت 11 تی پرو است، می‌توانیم برخی مشخصات آن را پیش‌بینی کنیم. این احتمال وجود دارد که گوشی پوکو به تراشه دایمنسیتی 8000 مجهز شود.

از دیگر مشخصات احتمالی این گوشی هوشمند جدید می‌توان به نمایشگر 6.6 اینچی +FHD با قابلیت پشتیبانی از نرخ نوسازی 144 هرتز اشاره کرد.

این دستگاه از باتری 4890 میلی‌آمپرساعتی تغذیه می‌کند و با سیستم شارژ 120 واتی نیز شارژ می‌شود. در حال حاضر، اطلاعاتی از مشخصات دوربین گوشی ردمی نوت 11 تی پرو (یا همان نسخه ری‌برند شده احتمالی پوکو) در دست نیست. اما با توجه به تیزرهای قبلی، می‌توانیم امیدوار باشیم که سری ردمی نوت 11 تی، تا یک ماه آینده رسما راه‌اندازی شود.

گوشی جدید پوکو در پلتفرم FCC دیده شد؛ ری‌برند شده از Redmi Note 11T Pro

بیشتر بخوانید:

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر