;
coinex

رئیس سازمان سنجش :‌ خودم آزمون میگیرم!

عبدالرسول پورعباس، رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور گفته از هر داوطلبی که اشتباه در اطلاعات کارت ورود به جلسه را ثابت کند، شخصا آزمون می‌گیرد.

آقای پورعباس با اشاره به اینکه سازمان سنجش برای کنکور سراسری یک میلیون و 489 هزار و 220 کارت ورود به جلسه صادر کرده است گفت که دریافت کارت ورود به جلسه داوطلبان هنر شب گذشته به پایان رسید،‌ اما داوطلبان ریاضی، انسانی، تجربی و زبان با مراجعه به سایت سازمان سنجش می‌توانند کارت ورود به جلسه دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: انفجار شدید قیطریه ؛ 4 مغازه با خاک یکسان شد!

رئیس سازمان سنجش :‌ خودم آزمون میگیرم!

رئیس سازمان سنجش :‌ خودم آزمون میگیرم!

پورعباس درباره مشکلاتی که برای برخی داوطلبان در ثبت گروه آزمایشی آن‌ها و رشته درج شده در کارت ورود جلسه پیش آمده بود گفت که چنین موضوعی امکان‌پذیر نیست و برای تمام کسانی که کارت صادر شده کاملا مطابق با فرم ثبت‌نام آن‌ها بوده است.  او گفت:

سیستم صدور کارت ماشینی است و داوطلبان هر چه را در زمان ثبت نام انجام داده باشند، همان صادر خواهد شد. ممکن است برخی داوطلبان ثبت نام را به صورت کامل انجام نداده باشند که این موضوع بر عهده خود داوطلبان است؛ چرا که پس از ثبت نام حتما باید کد رهگیری دریافت شود.

پور عباس گفت که هر کسی که کد رهگیری در دست داشت و چنین ادعایی کرد به شخصه از او آزمون خواهم گرفت و در ادامه افزود:

چیزی به عنوان پیش ثبت نام وجود ندارد؛ بلکه ما ثبت نام کامل داریم که ممکن است برخی‌ها آن را نا تمام بگذارند و فردا به اتمام برسانند، اما اتمام نرسیدن آن به معنای این است که ثبت نام انجام نشده است.

رئیس سازمان سنجش با تاکید بر اینکه کد رهگیری پس از ثبت نام باید حتما به گوشی داوطلبان پیامک شود تا کد رهگیری با شماره داوطلبی هماهنگ باشد ادامه داد:

۹۲ هزار داوطلب پس از پیامک‌های سازمان سنجش متقاضی تغییر وضعیت و اصلاح خود شده اند، اما حدود ۴۰ نفر داوطلبان به پیامک‌های سازمان سنجش توجهی نکرده اند. تمام آزمون‌های سازمان سنجش امنیتی برگزار می‌شوند و پاسخ نامه سفید به کسی نمی‌دهیم. فردی که امروز قصد تغییر مشخصات خود را دارد باید حتما پاسخ نامه سفید در اختیارش قرار دهیم که به صورت دستی بوده و فساد به حساب می‌آید و در سیستم ماشینی این موضوع وجود ندارد.

آقای پور عباس همچنین به این موضوع اشاره کرد که در زمان ثبت نام‌ها همیشه تاکید کرده ایم که آخرین فرصت است تا داوطلبان از نام نویسی جا نمانند. سازمان سنجش حجت خود را بر داوطلبان تمام کرده است و آن‌ها حساسیت‌های خود را دارند و بی توجهی آن‌ها یعنی این که داوطلب، داوطلب نیست.

رئیس سازمان سنجش گفت:

نگران داوطلبان غیر واقعی هستیم که با قصد و غرض نفوذ به سیستم می‌آیند تا بتوانند در جلسه کنکور بنشینند. تمام عوامل شرکت کننده و داوطلبان زن و مرد را رصد کرده ایم و نقش آن‌ها را می‌دانیم چیست؛ یعنی اگر حرفه‌ای در آزمون تست می‌زنند یا قصد و غرض دارند را می‌شناسیم.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره صحبت‌های رئیس سازمان سنجش چیست؟ آیا شما تجربه‌ای در این رابطه دارید؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر