;
coinex

مسابقه هالک ایرانی و گوریل قزاقستانی ؛ تاریخ مسابقه مشخص شد

مسابقه هالک ایرانی و گوریل قزاقستانی تایید شد. سجاد غریبی در اینستاگرامش تاریخ این بازی را اعلام کرده است. در ادامه این نوشته با تکراتو همراه باشید.

بعد از لغو مبارزه ی سجاد غریبی و مارتین فورد، آن هم تنها چند هفته پیش از تاریخ تعیین شده برای مسابقه، به نظر می رسد هالک ایرانی حریف جدیدی پیدا کرده است. سجاد غریبی برای گرفتن لقب هالک ایرانی، ابتدا تصاویر و عکس‌هایی از خود در صفحات مجازی به خصوص اینستاگرام منتشر کرد. در تمام تصاویر منتشر شده، کاملا مشخص بود که سایز او بزرگ‌تر بوده و قوی هیکل‌تر به نظر می‌رسید.

حالا به نظر می رسد راه غریبی و فورد دیگر از هم جدا شده و مبارز دیگری که به تایتان قزاق معروف است، غریبی را به مبارزه طلبیده است. گوریل قزاق در این ویدئو خطاب به غریبی می گوید: «هالک واقعی من هستم، تو و مارتین بزدل هستید – بیا باهم مبارزه کنیم!»

مسابقه هالک ایرانی و گوریل قزاقستانی تایید شد [+تاریخ مبارزه]

جومانوف آلمات باخیتوویچ، اینفلوئنسری از قزاقستان است که به اندازه ی غریبی یا فورد طرفدار ندارد اما این مانع از آن نشده که خواستار مبارزه با هالک ایرانی نشود. او در فضای مجازی هالک ایرانی را به مبارزه طلبیده و هم غریبی و هم فورد را بزدل خوانده است.

به عقیده فورد مبارزه او و غریبی به دلیل نگرانی هایی که به دنبال مصاحبه غریبی در ایران در خصوص وضعیت روانی هالک ایرانی به وجود آمد، لغو شد. غریبی در میانه این مصاحبه شروع به اشک به ریختن کرده بود. به علاوه این نگرانی وجود داشت که این مبارزه عادلانه نباشد چرا که برتری فورد از همان اندک ویدئوهای منتشر شده از تمرینات هر دو حریف روشن بود.

سجاد غریبی در صفحه اینستاگرامش اعلام کرده یکشنبه ۹ مرداد ماه امسال در دوبی او قرار است به مصاف حریفی از قزاقستان برود. حریف او این‌بار به سرشناسی مارتی فورد نیست. جومانوف آلمات باخیتوویچ در قزاقستان بیشتر در شبکه‌های اجتماعی مشهور است و حالا رسانه‌های ایرانی به او لقب گوریل قزاقستان را داده‌اند.

مسابقه هالک ایرانی و گوریل قزاقستانی تایید شد [+تاریخ مبارزه]

باخیتوویچ که اهل شهر آلماتی ِ قزاقستان است، مدعی است دو بار در مسابقات بدنسازی به قهرمانی رسیده و نزدیک به ۲۱ هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد. او در صفحه ی خود تصاویری از اندام عضلانی خود و ویدئوهایی از حضورش در برنامه های تلویزیونی منتشر کرده است. او در اینستاگرامش قد خود را ۱۷۴ سانتیمتر و وزنش را ۱۱۵ کیلوگرم عنوان کرده است.

بیشتر بخوانید: فیلم سجاد غریبی در آسانسور که سوژه خنده شد

ویدیوها و تصاویری که غریبی بعد از این ماجرا از خود منتشر کرد، نشان می‌داد که هیکل خود کوچک‌تر از تصاویر و عکس‌های قبلی بوده است. البته ناگفته نماند که غریبی با ترفندهایی مانند حالت ایستادن، حالت مخصوص راه رفتن هیکل خود را قوی‌تر از چیزی که هست، نشان می‌دهد.

مسابقه هالک ایرانی و گوریل قزاقستانی تایید شد [+تاریخ مبارزه]

نشریه سان گزارشی در مورد هالک ایرانی منتشر کرده و نوشته است: غریبی متهم به مصرف داروهای تقویت کننده برای به دست آوردن هیکل عظیم خود است، اما حاضر است برای اثبات اینکه هرگز مواد ممنوعه مصرف نکرده است، آزمایش خون انجام دهد.

فیلم سجاد غریبی در آسانسور که سوژه خنده شد

غریبی در مصاحبه اخیرش در حالی که اشک می ریخت درباره ی واکنش خانواده اش به ویدئوی منتشر شده از رویارویی او و فورد در دبی گفت:

نمی توانم به خانواده ام زنگ بزنم. وقتی به ایران برگشتم پیش خانواده ام نرفتم. نمی توانم با پدر و مادرم حرف بزنم. وقتی با مادرم حرف زدم گفت “کسی که در آن ویدئو دیدم پسر من نبود. پسر من قوی تر از این ها بود.” وقتی نمی توانم با خانواده ام حرف بزنم این قلبم را به درد می آورد.

فیلم کری خوانی و امضای قرارداد مبارزه سجاد غریبی (هالک ایرانی) با گوریل قزاقستانی که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بیشتر بخوانید: 

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (74 نظر)

    هرچند سری قبل ازت بخاری ندیدیم ولی اینبار امیدوارم بتونی وشکستش بدئ

    پاسخ

    آره یه بار رفتی دبی دیدیم چیکار کردی 😒

    پاسخ

    ای خدا یکی اینو بگیره شل و پل کنه دیگه نتونه از جاش بلند شه دیگه گو خوری نکنه

    پاسخ

    درود هموطنان عزیز. متأسفانه این پسر جنوبی غرور و اعتماد به نفس زیادی داره ، البته ضعف های بالای دارد . امیدوارم آن‌قدر تمرین بکنه تا بتونه مهارتها شو در زمین مسابقه نشان بده. نه جلوی دوربین و عکس
    خواهشاً اعتماد و ضعف ایشون رو مورد تمسخر قرار ندید…. این بدترین سلاح برای از بین بردن یا انسان.. تشویقش کنید مرسی

    پاسخ

    این پهلوان پنبه رو گنده اش نکنید باو…

    پاسخ

    این یارو هیکلش همش باده معاومه به درد مسابقه‌ نمیخوره تن بروسلی تو قبر لرزید وقتی اسم این شد ورزشکار این یارو اول از همه مایه ننگ ایرانه دوم مایه ننگ ورزشکار و سوم ننگ انسانیت
    اینا همش فیلمه این بدبختو انبر کردن میخوان باهاش آبروی ایرانو ببرن
    من خودم زیر ۳۰ ثانیه اینو شکست میدم

    پاسخ

    نه بابا 😂😂😂 پس دمت کردم از طرف منم یکی بخوابون تو گوشش

    پاسخ

    فوتوشاپ خوبی

    پاسخ

    اخه بادکنک تورچه به مبارزه حداقل بگوکیوزدی انقدر بلوف میزنی اگه وجودداری یک بار بدون لباس بیا ببینیم چندچندی اخه پلشت فتوشاپی

    پاسخ

    بدبخت واقعی تو هستی که داری ناله میکنی این زرنگ بود نون بازو و هیکلش و خورد ،تو چی کار کردی زرنگی گلیم خودت و از بکش بیرون جای ناله کردن بیچاره

    پاسخ

    سجاد قریبی:چربی ،فتوشاپ، فالور، پول، ترسو، مضحک ، قابل ترحم، پررو، و… مبارزه ای هم در کار نیست و اگه یک درصد هم مبارزه کنه بدکتک میخوره.

    پاسخ

    آخه چرا اسم هالک و ایران رو خراب میکنید . رو در رویی با مارتین رو دیدید که تر زد به همه چی . اینم بدتر از اون . آبرو بوشهری ها هم بردی .

    پاسخ

    اینو چرا اینقدر بزرگ میکنید

    پاسخ

    هالک ایرانی؟! تو اصلا ایرانی نیستی تو مایه خجالت ایرانیها هستی واقعا پول ارزش اینهمه تخقیرت رو داره بچه؟ بخاطر پول آبروی ایرانیها رو بردی. تو اصلا ورزشکار نیستی چون یک ورزشکار اصلا از خودش تعریف نمیکنه و کرکری نمی‌خونه ! تو با یک کشتی گیر ۶۰ کیلویی هم توان مبارزه نداری پس بشین سرجات و اگر واقعا قصد داری ورزشکار بزرگی بشی بجای چرندیات و چرت و پرت گفتن برو تمرین کن و در میدان مبارزه خودت رو نشون بده و قضاوت رو بزار با مردم.
    مثلا پهلوان حسن یزدانی با اون همه بزرگی کی در فضای مجازی چرت و پرت گفت؟ خودش رو در میدان مبارزه نشون داد پس چرندیات رو بزار کنار و خودت رو در میدان نشون بده

    پاسخ

    تو چقدر ساده ای،این بابا همش فیلمه، به زودی خواهی دید که مبارزه ای در کار نیست و اگه یک درصد هم مبارزه کنه بدجور کتک میخوره ،یارو هولش داد چند متر شوت شد و طرف هم گفت من با چیه این مبارزه کنم، مسخره بازی های این دفعش شاید نظرتو عوض کنه

    پاسخ

    احمق احمق احمق . چطور میتونم اینقدر بیشعور باشه

    پاسخ

    آقایی فتوشاپی چرا از رو نمیری . سنگ پای قزوین به تو میگه زکی خیلی روداری

    پاسخ

    خدا شفات بده میری باز با یه تخت سینه میخوری زمین ابرمون میره خدایی چی میزنی انقد تو فازی ابروریزی قبلی یادت رفته دست چه اعتماد به نفسی داری تو لامصب چهار روز دیگه باز خودتو دپرس میگری چهارتا قطره اشک تمساح میریزی کخ چند روزه هیچی نخورده بودی اخه من نمیدونم کی اسم تورو گذاشته فایتر نه استایلی نه فنون مبارزه داری به چیت مینازی با ابرو احساسات این مردم بازی نکن منبع درامدی پیدا کردی مردک به چه قیمتی به جای اینکه برا مردم مملکت افتخار بیاری بازی جدیدی راه انداختی مزحکمون کنی خجالت داره به چه قیمتی

    پاسخ

    من وقتی این دوزاریو میبینم واسه ی پدر و مادرش خیلی ناراحت میشم که چطوری چنین بچه ای رو تحمل میکنن… واقعا آبروی ایران و ایرانی رو برده این بیچاره

    پاسخ

    اولا سجاد تا آخر باهاتیم پشتت رو مثل این بزدل ها خالی نمی‌کنیم … دوماً شما نامرد هایی که پشت هموطن خالی میکنید همون آدمهایی هستید که تو خیلی جاهای دیگه هم پشت هم نایستادید پس لطفاً کمک نمیکنید چرت و پرت هم نگید معلومه کی غیرت داره می بی غیرت هست

    پاسخ

    چرا بعضی ها انقد تو تحمیق یا خواب فرو رفتن ، حالت خوبه!!؟؟؟؟وایسا نگاه کن قهرمانان این دفعه چیکار می‌کنه.

    پاسخ

    قهرمانت اون دفعه یه دست خورد چند متر شوت شد ،این دفعه هم منتظر باش البته اگه مرد باشه و مبارزه کنه، من خودم معتقدم مبارزه بعیده.

    پاسخ

    خواهشا به شعور ما توهین نکن.چهره اصلیت رو پیش مارتین دیدیم .پس چرا اینقد دنده پهنی بازم از رو نمیری فقط با فتوشاپ همین جور خودت رو گنده کن .این قزاقستانی هم کتکت میزته باز میای جلو دوربین میگی من شرمنده مردم ایرانم.فالوور که گرفتی پس دیگه چده.

    پاسخ

    منتظر ابروریزی جدیدت هستیم

    پاسخ

    خخخخخخخخخخ
    و
    زززززااااااررررررررررررتتتت
    سجی جون مراقب النگوهات باش

    پاسخ

    واقعا تو این کشور به مسئولی نیست اینو ممنوع الخروج کنه کمتر با آبروی این ملت بازی کنه،آخه فوتوشاپ من ایرانی تو قوارت به این چیزا نی افته بخدا،فرغونی راه میری از خودت فیلم میگیری خودت و ملت رو میخوای مضحکه خاص و عام کنی که چی بشه برا یه مشت اسکناس چوب حراج زدی به آبروی خودت و کشورت،خجالت بکش بی غیرت گدایی کردن شرف داره به فروختن آبرو و حیثیت خودت و ایل و تبار و خاک و کشورت،این همه رزمی کار و کشتی گیر و پهلوان تو این کشورها کسی نمیره سراغشون اونوقت ببویی مثه تو رو گیر آوردن که فیلمت کنند بنام ایران و ایرانی بخندند،خداشاهده یه مسئول دلسوز نیست تو این کشور یه تیپا به این پشمک بزنه بندازتش در خونش

    پاسخ

    دمت گرم ،خیلی خوب و خلاصه توضیح دادی ،با این حال بعضیا هنوز دلشون بهش خوشه، نمی‌دونن مبارزه ای در کار نیست و اگه یک درصد هم مبارزه کنه بدکتک میخوره.

    پاسخ

    یه پیشنهاد به سجاد غریبی (هالک ایران زمین)
    تا روز مسابقه هرچی میخوری پس نده تا گنده تر باشی ….
    استفاده از چوب پنبه سایز درست توصیه میشه !

    پاسخ

    من موندم توش این که همش نصفه یه وورزشکار هم نیست .یه ورزشکار همیشه خوش اخلاقه یه ورزشکار همش عضله‌ای هستش یه ورزشکار نمیاد ازخودش تعریف کنه وازهمه مهمتر دورغگو نیست اینکه هیچکدوم از اینارو توش نمیبینه کسی با اون دستایه ۱۵سانتیش 😂😂😂

    پاسخ

    بابا سجاد پاتو میبوسم فقط آبرو ریزی نکن.بشین سرجات توکه عظله نداری.اندامت پخمست تمامش چربی.امان از این غرور جونا.دفه اول آبرو ریزی شد،الانم دوباره حتما آبرو ریزی میشه.ولی دیگه برنگرد ایران.چون اگه برگشتی ایران دیگه بامن طرفی.

    پاسخ

    خوب داره از شبکه های اجتماعی پول در میاره وبا شعور مردم بازی میکنه

    پاسخ

    اگه راست باشه ….!
    میری اینجام میرینی بهمون میای 😐💔

    پاسخ

    وجدانن‌عکس‌این‌هالورومیبینم‌اعصابم‌خراب‌میشه..یعنی‌یکی‌پیدانمیشه‌اینو‌بزنه‌که‌آدم‌بشه..العان‌دوباره‌تامسابقه‌میره‌ویکیشون‌پشیمون‌میشه..نمیدونم‌کجای‌بوشهرهست‌تاخودم‌ناک‌اوتش‌کنم..

    پاسخ

    خدایا این باز میخواد مسخره عالممون کنه
    بچه جون خجالت بکش دیگه
    حداقل نگو ایرانی هستی.

    پاسخ

    تو نفر اول هستی ای ایرانی خخخخخ که چی بدبختها گرونیا کنترل شد یا انحصاریا ازاد شد یا دلار رو اوردی پایین واقعا که بدبخت چکار کری مثلا الاغم مثل تو زور داره ولی غرور نداره خخخخ خیلی بدبختین

    پاسخ

    دمت گرم داداش

    پاسخ

    چه ربطی داشت

    پاسخ

    چاقه بد هیکل یه مبارزه براش داخل ایران بزارید با یه رزمی کار درجه۳ ببینیم چیزی در چنته داره من که بعید میدونم این حتی بلد باشه یه فن معمولی رو بدل کنه چه برسه به اینکه بخواد مبارزه کنه اونم درسطح اول دنیا

    پاسخ