;
coinex

تاریخ عرضه نهایی اندروید 13 فاش شد

تاریخ عرضه نهایی اندروید 13 فاش شد؛ اما دنبال‌کنندگان اخبار تکنولوژی به‌خوبی با چنین گمانه‌زنی‌هایی آشنا هستند. در ادامه با ما همراه باشید تا در باره‌ چند و چون ماجرا بیشتر بدانیم.

در دنیای تکنولوژی، درز تاریخ و یا بخشی از اطلاعات محصول، امر دور از انتظاری نیست. این‌بار هم نوبت کمپانی گوگل و سیستم‌عامل محبوب اندروید است که گمانه‌زنی‌هایی حول آن شکل بگیرد. شایعات درباره تاریخ عرضه نهایی اندروید 13 از آن‌جایی آغاز شد که گوگل پیش‌نمایشی از اندروید 13 را زودتر از موعد همیشگی منتشر کرد. بر همین اساس، بسیاری تصور کردند که گوگل قصد دارد اندروید 13 را زودتر از بازه زمانی همیشگی عرضه کند. اما با توجه به شنیده‌های اخیر، چنین چیزی صحت ندارد.

اگر اندروید 13 در مرداد ماه منتشر شود، تعجب نمی‌کنیم؛ اما بعید به نظر می‌رسد که اندروید 13 تا قبل از شهریور ماه منتشر شود.

 

تاریخ عرضه نهایی اندروید 13

ماجرا از این قرار است که گوگل اخیرا اخیرا بسته امنیتی ماه اوت (مرداد) را منتشر کرده و جزئیاتی را درباره آسیب‌پذیری‌ دستگاه‌های مجهز به اندروید 13 شرح داده است. در یادداشت‌های این بسته مشخص شده که علیرغم انتشار بسته امنیتی در ماه اوت، رفع اشکالات و آسیب‌پذیری‌ها در بسته امنیتی ماه سپتامبر منتشر می‌شود.

تاریخ عرضه نهایی اندروید 13 فاش شد

گوگل اولین نسخه پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان اندروید 13 را در بهمن ماه گذشته منتشر کرد. علاوه‌براین، اولین نسخه بتا را یک ماه زودتر از موعد همیشگی در اختیار کاربران قرار دارد؛ این در حالی‌است که همیشه اولین نسخه بتا در رویداد سالانه I/O منتشر می‌شد.

بد نیست بدانید که گوگل چهارمین نسخه بتا اندروید 13 را در برای گوشی پیکسل 6a منتشر کرده است. این موضوع نشان می‌دهد که احتمالا نسخه‌های بتای بیشتری در راه هستند؛ چراکه اگر اندروید 13 آماده راه‌اندازی بود، نیازی نبود که نسخه بتا برای گوشی 6a منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تاریخ احتمالی عرضه اندروید 13 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: Android Police

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر