coinex
راهنمای خرید تکراتو

بازی Assassin’s Creed: Codename Red رسما معرفی شد [+ویدیو]

با پخش تریلری، از بازی Assassin’s Creed: Codename Red رونمایی شد. رونمایی از این بازی محبوب در جریان رویداد Ubisoft Forward انجام شد.

بازی Assassin’s Creed: Codename Red، گیمرها را به دوره ژاپن فئودال خواهد برد. رونمایی از این بازی، خبر خوبی برای گیمرها و طرفداران سری اساسینز است.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های 2022

 بازی Assassin’s Creed: Codename Red

در بازی Assassin’s Creed: Codename Red ، گیمرها نقش شینوبی (نینجا) قصه را برعهده خواهند داشت. این بازی، شما را در قامت اساسین‌ها، به‌ دوران ژاپن فئودال می‌برد. این بازی همراه با یک تریلر، به صورت رسمی رونمایی شد. در ادامه این خبر، تریلر بازی Assassin’s Creed: Codename Red را مشاهده می‌کنیم:

در تریلر بالا و با توجه بیانیه‌های رویداد یوبیسافت در رویداد  Ubisoft Forward، نقش شینوبی را در طول بازی می‌بینیم. گیم پلی این نسخه از بازی Assassin’s Creed: Codename Red، طراحی به شکل نقش آفرینی (احتمالا مثل آدیسی، اوریجینز و والهالا) و جهان باز دارد.

بازی Assassin’s Creed در یک چهارچوب با نام Assassin’s Creed Infinity، همراه با محصولات آینده‌ سری اساسینز قرار خواهد گرفت. کاربران می‌توانند آثار این مجموعه را در چهارچوب Assassin’s Creed Infinity مشاهده کنند.

تا به امروز، تاریخ انتشاری برای این بازی تعیین نشده است. علاقمندان به بازی Assassin’s Creed: Codename Red، منتظر خبرهای منتشر شده جدید در این حوزه هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تریلر بازی Assassin’s Creed: Codename Red چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر