;
coinex

آنر X40 GT رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

کمپانی آنر شب گذشته دو گوشی جدید یعنی آنر X40 GT و آنر پلی 6C را معرفی کرد که به ترتیب به اسنپدراگون 888 و اسنپدراگون 480 پلاس تجهیز شده‌اند.

کمپانی آنر این روزها و بعد از جدایی از هواوی مسیر رشد خوبی را طی می‌کند و حداقل در سال جاری میلادی شماری از بهترین گوشی‌های پرچمدار و میانرده را روانه بازار کرده است. شب گذشته اما این کمپانی با معرفی دو گوشی جدید در دسته‌های میانرده و پایین‌رده بر شمار گوشی‌های جدید خود در سال 2022 افزود.

بیشتر بخوانید: آنر X6 رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

مشخصات آنر X40 GT

پیش از این به آنر پلی 6C پرداخته بودیم و در این مطلب صرفا بر گوشی پرسروصدای آنر ایکس 40 جی تی تمرکز می‌کنیم که به نظر محصولی مناسب گیم است. این گوشی که طراحی جذابی دارد از یک نمایشگر 6.81 اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن FHD پلاس دارد که از نرخ نوسازی 120 هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی 480 هرتزی برخوردار است.

آنر X40 GT رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

آنر X40 جی تی همچنین از یک سیستم خنک‌کننده 8 لایه گرافیتی برخوردار است که می‌تواند دمای دستگاه را تا 1 درجه سلسیوس کاهش دهد. این دستگاه از پردازنده‌ای نه‌چندان خوشنام و نسبتا قدیمی یعنی اسنپدراگون 888 برخوردار است که با 8 گیگابایت رم همراه شده و در نسخه‌هایی با 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود.

در پنل پشتی دوربین سه‌گانه اصلی شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی است که با دو دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو و عمق‌سنج همراه شده است. دوربین سلفی گوشی نیز 16 مگاپیکسلی است.

باتری گوشی جدید آنر یک سلول 4800 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی است. در بخش نرم‌افزار نیز این دستگاه با رابط کاربری Magic UI 6.1 مبتنی بر اندروید 12 عرضه می‌شود.

آنر ایکس 40 GT در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و البته یک رنگ مشکی دیگر با طراحی خاص عرضه می‌شود که در نسخه 8/256 گیگابایتی 290 دلار قیمت دارد. بالاترین نسخه این محصول نیز با 332 دلار قیمت دارد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص آنر X40 GT چیست؟ نظراتتان را با ما در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر