coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

ازدواج جنجالی سارا و نیکا ؛ شوهرای سوئدی دوقلوهای پایتخت! [+ ویدیو و عکس]

ازدواج جنجالی سارا و نیکا فرقانی اصل یکی از پربحث‌ترین اخبار شبکه‌های اجتماعی در ماه‌های اخیر است. شوهرهای سوئدی دوقلوهای پایتخت در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

اگر بخواهیم اشاره‌ای هرچند کوچک به بیوگرافی سارا و نیکا فرقانی اصل داشته باشیم، این دو خواهر در مقطع دبیرستان درس می خوانند. آنها برای حضور در سریال، فشرده درس می خوانند و زودتر از سایر دانش آموزان امتحان می دهند.

سارا و نیکا دوقلوی های پرحاشیه تلوزیون هستند که باز هم یک عکس متفاوت از بازیگران دوقلو سریال پایتخت دوباره ذهن ها را به خود مشغول کرد.

بیشتر بخوانید:

ازدواج جنجالی سارا و نیکا دوقلوهای سریال پایتخت با شوهرانی سوئدی؟

ازدواج سارا و نیکا دوقلوهای پایتخت
ازدواج سارا و نیکا دوقلوهای پایتخت

در ادامه بیوگرافی سارا و نیکا فرقانی اصل می‌توان گفت که دوقلوهای معروف سریال پایتخت درسال 90 با بازی در این سریال چهره شدند. سارا و نیکا از سال 93 برای زندگی به خارج از کشور مهاجرت کرده و در سوئد مستقر شدند.

سارا و نیکا در این مدت با عکس های و استوری های نامتعارف در صفحه رسمی اینستاگرام خود جنجال زیادی در فضای مجازی داشتند.

در عکس منتشر شده سارا و نیکا در کنار دو مرد جوان دیده می شود که همین موضوع موجب شد تا کاربران حدس بزنند که این ها احتمالا همسران آینده این دو خواهر بازیگر باشند.

سارا و نیکا فرقانی اصل هنوز به موضوع جنجال برانگیز ازدواج‌شان واکنشی نشان نداده اند.

پدر و مادر سارا و نیکا مقیم کشور سوئد هستند و اطلاعات معتبری درمورد آنها وجود ندارد. سارا و نیکا هم در سوئد زندگی می کنند و سالی 1 بار برای فیلمبرداری سریال پایتخت به ایران می آیند.

سارا و نیکا فرقانی اصل متولد 8 مرداد 1383 در تهران و ساکن سوئد هستند و امسال نیز تولد لاکچری دوقلوهای پایتخت حاشیه‌های زیادی را برای این دو بازیگر جوان به همراه داشت. نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است.

در حالی که مدتی پیش اخباری در مورد ساخت فصل جدید پایتخت منتشر شد اما این دو خواهر از این سریال کنار گذاشته شدند.

ازدواج سارا و نیکا در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.
سارا و نیکا فرقانی بازیگران سریال پایتخت

سارا و نیکا در طول این سال ها و ساخت مجموعه های پایتخت روز به روز نقش شان پر رنگ تر شده است.

قطعا اگر پایتخت نبود سارا و نیکا هم نبودند. دو قلوها حالا هر کدام بیش از 1 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارند و با اینکه فعالیت خاصی هم ندارند اما همچنان طرفداران خود را نگه داشته اند! هرچند عکس ها و استوری های جنجالی دوقلوهای فرقانی اصل در اینستاگرام نیز تاثیر زیادی برای نگه داشتن فالوور های نوجوان آن ها دارد.

تصویر جنجالی منتشر شده از بازیگران جوان سریال پایتخت را در ادامه تماشا کنید، تصویری که به شایعه ازدواج سارا و نیکا دامن زد:

ازدواج سارا و نیکا دوقلوهای پایتخت [+تصاویر شوهرهایشان]

هرچند به جز وجود این عکس، شاید این ویدیو از محسن تنابنده درباره ازدواج دوقلوهای سریال پایتخت را بتوان سرآغاز شایعات مرتبط با ازدواج سارا و نیکا فرقانی اصل دانست.

در ادامه ویدیو مصاحبه محسن تنابنده (بازیگر نقش نقی و پدر سارا و نیکا در سریال پایتخت) درباره ازدواج دوقلوهای پایتخت را مشاهده کنید:

سارا و نیکا در مصاحبه های گوناگونی که با رسانه ها داشتند همواره در پاسخ به این سوال که علاقه ای به بازیگری دارند پاسخ داده اند در حال حاضر هنوز تصمیمی نگرفته اند و دوست دارند درس خواندن را ادامه دهند.

نیکا به دامپزشکی علاقه زیادی دارد و عکس های زیادی از سارا و نیکا در کنار های سگ های مختلف منتشر شده است.

نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است. سارا و نیکا بخاطر شیطنت ها و کار های غیر اخلاقی از فصل آخر سریال پایتخت حذف شدند.

دوقلوهای سارا و نیکا ازدواج کردند [+تصاویر شوهرهایشان]

اولین تجربه حضور هنری سارا و نیکا به سریال دوباره زندگی به کارگردانی نادر مقدس در سال 1384 بر میگردد که 9 ماه بودند و در آن سریال نقش دو خواهر را ایفا می کردند که در کودکی از یکدیگر جدا شده بودند و یکی در خانواده ای ثروتمند و دیگری در خانواده مذهبی بود.

بیشتر بخوانید:

سارا فرقانی اصل درباره اولین تجربه بازیگری‌شان چنین می‌گوید:

اولین بار وقتی هشت ماهه بودیم در سریال «دوباره زندگی» بازی کردیم. از اون موقع چیزی به یاد نداریم اما مامان مون می گه آقای رسول حاتمی که اون زمان، ما رو از «دوباره زندگی» می شناخت و آشنایی نزدیکی هم با گروه پایتخت داشت، وقتی برای سریال «پایتخت» دنبال دوقلو بودن مارا به آقای مقدم معرفی کرد و بعد از اینکه به دفتر رفتیم برزو نیک نژاد از ما تست گرفت و برای نقش دوقلوهای پایتخت انتخاب شدیم.

دوقلوهای سارا و نیکا ازدواج کردند [+تصاویر شوهرهایشان]
دوقلوهای سارا و نیکا ازدواج کردند

سارا و نیکا در مصاحبه های گوناگونی که با رسانه ها داشتند همواره در پاسخ به این سوال که علاقه ای به بازیگری دارند پاسخ داده اند در حال حاضر هنوز تصمیمی نگرفته اند و دوست دارند درس خواندن را ادامه دهند.

نیکا به دامپزشکی علاقه زیادی دارد و عکس های زیادی از سارا و نیکا در کنار های سگ های مختلف منتشر شده است.

سارا و نیکا فرقانی اصل از جمله بازیگران جوان و چهره های اینستاگرامی هستند که کم و بیش حاشیه های زیادی دنباله رو آن‌هاست؛ از دعوای سارا و نیکا در لایو اینستاگرام گرفته تا تولد لاکچری این دو بازیگر جوان سریال پایتخت و الان هم ازدواج سارا و نیکا با شوهرانی از سوئد!

نظر شما درباره ازدواج جنجالی سارا و نیکا دوقلوهای سریال پایتخت در سوئد چیست؟ آیا فکر می‌کنید این خبر صحت دارد و یا از جمله شایعاتی است که در فضای مجازی رد و بدل می‌شود؟

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (178 نظر)

    ازدواج کردن به ما چه
    خوشبخت بشن

    پاسخ

    با سلام
    چرا از هنرمندان واقعی نم نویسید. واقعا جای تاسف داره. آخه اگه یه کوچولو استعداد هم داشتن آدم دلش نم سوخت.

    پاسخ

    آخه اخبار این دوتا هوییییج به چه درد ما میخوره؟

    پاسخ

    حالم از هر دو تا شون بهم میخوره، دو تا مانکن مترسکی

    پاسخ

    من طرفدار تتلو هستم ولی از شایعه وبازار گرمی خوشم نمیاد چون ما هم دوست نداریم که مردم تو زندگیمون سرک بکشن

    پاسخ

    پس انشاالله بزودی در سریال شبهای برره می بینمشون

    پاسخ

    فکر کردم رحمان رحیمن😂😂😂😂😂😂

    پاسخ

    والا اونا ک بیشتر ع این دوتا مترسک کار انجام دادن🤷🏾‍♀️🤌🏿

    پاسخ

    آخه اینا حرف عادیشون رو هم نمی‌توانند بزند
    نمیدونم کی اینقدر اینارو بزرگشون میخواد بکنه

    پاسخ

    آخه اینا کین ک با جزئیات ازشون مینویسی 😂

    پاسخ

    متاسفیم براشون

    پاسخ

    خدا کنه راست باشه تا ازشر این دو نفر راحت بشیم .سرمان را به درد آوردن با خبر این دو

    پاسخ

    حق😂🧘🏿‍♀️

    پاسخ

    دو تا پت و مت که حتی یک کلمه هم صحبت نکردن

    پاسخ

    دقیقاً

    پاسخ

    دقیقاً اصلأ دیالوگ هم نداشتن

    پاسخ

    این ها چی هستند 🤢، موجودات مسخره

    پاسخ

    می‌دونی چیه؟
    منو سننه قربونت برم😏

    پاسخ

    اون دختره ک توی فیلم دودکش بازی کرد تو هزار تا فیلم دیگه هم بازی کرده ک مهمترین فیلمم بوده بعدشم داره تو تهران زندگی میکنه خو چرا اونو نمزارین چون سادسو خودشو جلوه نمده😏
    این دو تا عنتر خانومو فقد تو گوگل میزارید😂

    پاسخ

    به قول معروف سوسماس😂👌🏼

    پاسخ

    دقیقا موافقم

    پاسخ

    چرا همه جا آرمی هست🫢

    پاسخ

    🤣 منم همینو میگم

    پاسخ

    چون یک سوم جمعیت کره زمین ای آرمی تشکیل شده مثلا خودم الان ارمیم🤣

    پاسخ

    قدرت ماست گلم

    پاسخ

    از گذشته شاهد بودیم و هستیم زمانی که زنان را کسی تحویل نمیگیرد خودشان را به هر دری می زنند تا یک کسی بهشون توجه کنه مردان هم معلومه که دنبال چی و چیها هستند اینقدر دختر و زن خوشگل داریم به چشم خواهری که تا حالا کسی صورتشان را ندیده آنها گوهر های ناب هستن که بسیار کمیابند و همچنین دختر هایی هم داریم که از بس عکس پخش کردن دم در توالت عمومی هم عکس وشمارشون است ،،،با حجاب کامل بودن خیلی خیلی زیباست،،،

    پاسخ

    بله سید جان حق باشماس. موافقم

    پاسخ

    سید احترام داشته باش ، امثال شما تهرانیها ریشتون تو آبه به همه اعتقادها توهین میکنید

    پاسخ

    به همه اعتقاد ها؟ مگ چن نوع اعتقاد داریم؟ هوم؟ شما اگ تحمل حرف راست و درست رو نداری الکی چرا نظر میدی؟

    پاسخ

    بعله بعله حق باشماست

    پاسخ

    تورو دیگه کجای دلم بزارم😂😂

    پاسخ

    ببین سید رضا تو نمیتونی در مقابل کسی که رو سری ندار شهوتت و نگه داری خب ببین این مشکل تو ن اون دختری که دوست دارع روسری نزاره و گرمشع فاک یو بچ سید رضا 😁🖕🏻

    پاسخ

    برگام
    ایشون سیده خواهرم حجاب کن برادرم شئونات رو رعایت کن😂

    پاسخ

    زندگی شخصی دیگران به شما ربطی ندارد

    پاسخ

    این دوتا هر روزی پیش دوتا پسر عکس میگیرن و میگن اینا شوهرشون معلوم نیست کدوم احمقی با اینا ازدواج کرده🤣

    پاسخ

    اخ گل گفتی خواهری منم باهت موفقم 😅خدایی راست میگه ها کی اینا رو میگیره 😐😶

    پاسخ

    چرا الکی این دو تا را بزرگ کردین !؟ به خدا من از این دو تا هم جذاب تر و هم با استعداد تر هستم ولی حیف که هیچ کسی را ندارم در این زمانی که آب خوردن هم احتیاج به پارتی داره

    پاسخ

    😂😂😂، والا منم نمی دونم کین چین هر بار یا نوشته دوست پسر سارا و نیکا یا نوشته شوهر سارا و نیکا…. حالا همش ی بار بازی کردن شدن بازیگر ؟ موندم چه احمقی فالو شون می‌کنه

    پاسخ

    اعتماد به سقفو😂

    پاسخ

    😐😐😐😐 خب الان چیکار کنیم؟ ب منو تو چ ازدواج کردن یا نکردن؟😂 تو هنوزم ک هنوزه اسم همسایه بغلیتو نمیشناسی بعد این دو تا احمقو میخواین مهمشون کنین؟

    پاسخ

    اینا اصلا کی هستن میزارین کسانی که از بچگی لات بازی رو آموختن

    پاسخ

    کاملا کاملا باهات موافقم 😋😂😂😂

    پاسخ

    حق گویان زیادن😂🦋🤲🏻

    پاسخ

    حالا فهمیدم چرا آقای اسکوچیچ در چند بازی تیم ملی ، اصلا مهدی طارمی را دعوت نکرد . چقدر این مربی بزرگ و بخشنده بود و نمی خواست آبروی کسی رو ببرد ولی چه فایده که ماه هیچ گاه پشت ابر باقی نمی ماند و حقیقت خودش را هر وقت باشد نشان میدهد . تا همین اتفاقات اخیر که در تیم ملی اتفاق افتاد و به صورت رسانه ای اعلام کردن که بازیکنانی از قبیل طارمی و … در تیم ملی کودتا کرده اند و پروژه برکناری مربی رو رقم زده اند . حال علت دعوت نشدن طارمی رو در چند بازی گذشته فهمیدیم . آقای اسکوچیچ فهمیده بود که طارمی جاسوس تیم ملی است و دارد آرامش تیم ملی را به هم میزند . طارمی باید یادش نرود که در جام جهانی های گذشته به خاطر فرصت سوزی های زیادش چقدر مورد انتقاد مردم قرار گرفت . باشد طارمی کار خودش را کرد و آقای اسکوچیچ که محبوبیت زیادی بین مردم دارد را با توطئه هایش برکنار کرد ولی اگر در جام جهانی طارمی بد بازی کند ، موقعیت ها را خراب کند ، تیم به دور بعد صعود نکند ، چه حرف و حدیث هایی از جانب هواداران منتظرش است .

    پاسخ

    خدای من، پس بگین چرا یهویی اسکوچیچ بد شد نگو کار طارمی بوده

    پاسخ

    ای بابا هر بار میام برم گوگل حداقل سه چهارتا خبر مربوط به اینا مبینم یک بنظر من نچسب ترین بازگرای پایتخت همین دوتا بودن دو اصلا اخه به خبرنگارا چه مربوطه اونا زندگی خودشونه هر کاریم بخوان میتونن بکنن پس اگه میشه انقدر دخالت نکنید ممنون

    پاسخ

    گل گفتی عزیزم

    پاسخ

    حتما تو خوبی🙄🙄🤮

    پاسخ

    هر روز یه ادا میدن ول کنین بابا. اصن خوب شد از صدا و سیما پرت شدن بیرون اینا لیاقت بازیگری رو نداشتن خدایی

    پاسخ

    درسته صدا و سیما جای آشغال نیست.

    پاسخ

    خواهش میکنم این دو رو اینقدر بزرگ نکنید

    پاسخ

    سپیده

    پاسخ

    سحر

    پاسخ

    دقیقا از پایتخت یک تا شیش بازی کردن ولی چه …. خوردن هیچ کاری نکردن خیلی رو دادن بهش پررو شدن یدونه دیالوگ هم نگفتم هیچ کاری نکردن الان پر شده اینستا گوگل یوتیوب

    پاسخ

    احمق هفت جد و آبادته درست حرف بزن
    هر کسی سلیقه خودشو داره
    تو ک خوشت نمیاد از این مطالب دنبالش نکن به چیزی نمیرسی بچسب ب زندگیت

    پاسخ

    ط چر پشتشونو میگیری پشمک؟😐
    راس میگ خا

    پاسخ

    واووو بین علما اختلاف افتاد😐😂

    پاسخ

    دقیقاً آفرین

    پاسخ

    الان دقیقا این چیزا به ما چه ربطی داره اگه واقعا بدت میاد ازشون نبین اگه میبینی هم نیاز نیست فحش بدی یا پشت سرشون حرفی بزنید اونا هم آدمن چطور تا وقتی توی پایتخت بازی میکردن آنقدر بزرگ جلوشون می‌دادید الانم کاری به کارشون نداشته باشید

    پاسخ

    اینا کین اخه ناموسا. بازیگر هم نیستن که کلا تو یه سریال بازی کردن اونم از فصل ۱ تا اخر کلا شاید ۴ تا کلمه حرف زدن.

    پاسخ

    مهم نیست ندیدم
    توجه نکردم
    نشنیدم
    نخواستم
    و مهم تر از همه نخوندم

    پاسخ

    نخوابیدم
    نمردم

    پاسخ

    نفس نکشیدم
    نگاه نکردم
    نخوابیدم
    تجدید نشدم
    اهمیت ندادم
    نخوندم
    نمردم
    ندیدم

    پاسخ

    بابا چرا انقد ب این دوتا بدبخت گیر میدین و واسه شون حاشیه میسازین این دوتا حتی ایران هم نیستن و فقط واسه ضبط پایتخت میومدن ایران اون عکسی هم ک ازشون تو استخر گرفتن اصن ایران نبود بعدشم اونجا مس‌ ایران همه ندیده نیستن این چیزا اونجا آزاده

    گل گفتی 🌸

    پاسخ

    اصلاً اینا کی هستن

    پاسخ

    تورو خدا این از این دوتا با اون تتلو قریشی مطلب نذارین اخه چی هستن اصلا مهم نیستن الکی میخوایین مهم جلوه بدین اینارو من نمیدونم کدوم احمقی طرفدار اینا هستن

    پاسخ

    ببین سید رضا عزیز من کاری ب قریشی و این دو قلو ها ندارم ولی تتلو هر چی هست موفقع و دنبال اهدافشع یکس مثل تو نیست که بیاد الکی در مورد کسی یا چیزی نظر بدع بعدش این پسر انقد مهربونه که حاظر نیست ی مرغ بکشه بعد تو میای ی گوسفند و برای حضرت محمد میکشی واقعا خنده دارع😂😂😂

    پاسخ

    آره با طرز فکر آدمایی مثل شما به موفقیت رسیده… وگرنه واسه آدم سالم و عاقل امثالشون بی ارزشن…

    پاسخ

    تتلو گیاه خواره ؟
    شما هم گیاه خوارین؟
    تا حالا مرغ و گوسفند و گاو و ماهی نخوردین؟
    چون شما و تتل اونو نمیکشی ولی میخوریش پس اشکال نداره ؟
    احتمالا هر وقت تو خونه چلو مرغ یا کوبیده دارین قبلش کلی اشک می‌ریزی براشون ؟

    پاسخ

    هر کسی نوع زندگی خودشو داره و به نظرم به خودشون مربوطه
    جای شما باشم نمیام این مطالبی که بدم میاد رو مطالعه کنم
    البته خیلیا از روی بیکاری این کارو میکنن مثل شما 😊

    پاسخ

    دادا هرکسی از یه نوع موزیک خوشش میاد نمیشه توهین کنی
    راستی باهوش بحث سر سارا نیکاس چه ربطی به امیر تتلو داره
    هرچی هست ساقید خوب بوده
    اصلا خودت می‌دونی چی میگی حرفات هیچ کی مت

    پاسخ

    چون همه دارن واسه بقیه زندگی میکنن
    هیچکی به فکر زندگی خودش نیست
    اینو مهم میدونن که جلو. چشم بقیه بهترین باشن اگه هرکی واسه خودش و بخاطر خودش زندگی کنه دنیا جای بهتری میشه بخاطر خودمون لباس بپوشیم بخاطر خودمون احترام نگهه داریم بهتر از نمایشیه که داریم کارگردانیشو. میکنیم که از نظر بیننده ها خوب باشه سکانس زندگی هر آدم باید واسه خودش رقم بخوره

    پاسخ

    راضیم ازت حرف خوبی زدی دمتگرم

    پاسخ

    قبلاً بوی فساد میومد ولی الان سیل فساد همه شهرای کشور رو ازجا کنده وبرده
    امسال اینا تو همه کوچه های شهر فراوون یافت میشن

    پاسخ

    امثال نه امسال

    پاسخ

    آقای باصواد سال نه ثال

    پاسخ

    عرفان

    پاسخ

    ببین تو با این تتلو برید به درک بعد تو داری از تتلو دفاع میکنی بعد اون پسره چی کفت ا صن حرف اشتباهی نزدتتلوی اشغال اون کیه برو از هنرمندا تعریف کن که اونا تونستن مدل لباس هایی که امروز داری میپوشی رو طراحی میکنن این تتلو چیه اصن نکنه فک میکنی اگه ازش تعریف کنی میاد روت کراش میزنه اون تتلوی نجس که روزی با هزارتا دختر میخوابه یه توقعی ازش داری اون فقط اهنگ میخونه اگه بخاطر این کاراش خدارو ستایش میکرد الان ۵۰ درصد از ادما اونو دوست میداشتن بعد اون تتلو با اون فوشهایی که تو اهنگهاش میگه حتی کسی دوست نداره اهنگاشو گوش بده یا اگه تو دوس داری گوش بدی گوش بده چون تو لیاغتت مثل اون تتلوی بی عرضه هستش خیلی خواننده تو ایران هستن برو به اهنگای اونا گوش کن بخدا اونا صداشون هزار برابر از صدای تتلوی بهتره اون تتلویی که با اهنگ سازا دعوا کرد گفت اگه نمی زارید من فوش بدم نمیخوام اهنگ بخونم اهنگ نخون به درک ببینید اون تتلو چی داره که خواننده های ایرانی ندارن که تو مث تو طرفدار تتلیتی هستن

    پاسخ

    شما خواهشا چیزی نمیدونی حرف نزن. اینا خودشونن که هزارتا کار میکنن تا دیده بشن.

    پاسخ

    ناز حرفت

    پاسخ

    تو‌که انقد پشت سر اون دوتا حرف میزنی.
    داداش بدت میاد نبین مجبورت نکردن که حاجی!!!!!
    ببین منم ازشون خوشم نمیاد دلیل نمیشه بیام چرتو پرت بگم پشت سرشون اره دیگه دارن خیلی بزرگشون میکنن ولی به من و تو چه ربطی داره

    پاسخ

    آره دقیقا ،بدبختی که ایران و مردمش و به اینجا کشونده حسادت و بخیل بودن نسبت به بقیه است،چرا مردم واسه هرکسی که داره موفق میشه یه سنگی میندازن؟آقاجون شما هم از هر راهی که بلدی سعی کن تو هر زمینه ای ستاره بشی و وقتتو صرف موفقیتت بکن،چرا فقط دوست داری بقیه موفق نشن!؟!؟واقعا هر کسی از دختر و پسر این کامنتای منفی و حسادت گونه رو فکر میکنه و مینویسه و به دیگران حمله میکنه ،100% مشکل روانی و شخصیتی داره و باید برای درمان شدنش اقدام کنه…#حسود_نباشیم

    پاسخ

    شما حسادتو با چی اشتباه گرفتی؟
    موفقیت راجع به چی؟ لطف کن یکم مطالعه داشته باش… الان الگوی جوانان کیه؟ همین سلبریتی های بدرد نخور…
    اون گروه های یهودیه بی تی اس و اکسو… و امثالهم….

    آقا اینقدر مردمو قضاوت نکنین بیاین با فرهنگ باشیم

    ربطش توی جامعه پررنگهه… فقط یکم التماس تفکر…

    پاسخ

    گروه‌های‌یهودی‌بی‌تی‌اس؟😂شما‌اول‌برو‌ببین‌راجب‌‌چی‌حرف‌میزنی‌‌بعد‌شر‌بگو‌اشقم😘.

    درسته دوست عزیز الگوی الآن شده بی تی اس و این سلبریتی های انگل که راحت طلبی و رو رواج میدن که تمامش تباهیه.

    چرا انقدر این دوتا مترسک بی دیالوگ پایتختو مهم جلوه میدین؟ دوتا عقده ای که حاضرن هر کاری بکنن تا مردم نگاشون کنن. دوتا *** که بلد نبودن حتی دیالوگ بگن تو فیلم پایتخت. خواهشا انقدر بزرگشون نکنین

    پاسخ

    گل گفتی… 😘

    پاسخ

    گل گفتی واقعا اوج دیالگشون مامان و بابا بود انگار لال بودن تو پایتخت الان میخوان بگن آدمن

    پاسخ

    دمت گرم ی کلام ختم کلام 👏

    پاسخ

    دمت گرم خوب گفتی

    پاسخ

    حق گفتی

    پاسخ

    مردم نون ندارن بخورن شما نگران اینی دوتا کم عقل تر تو چیکار میکنن؟

    پاسخ

    دمت گرم انگار مرده متحرک بودن تو پایتخت

    پاسخ

    دوتا چی؟😂🙏

    پاسخ

    دمت گرم،،،حرف حق روزدی،،،واقعااین دوتا منگل نتونستن یه دیالوگ توپایتخت بگن،،،نمیدونم ایناچجوری میان بالا و معروف میشن،،،البته معروفشون میکنن

    پاسخ

    یا به قول خود نقی دوتا هویج🥕🥕

    پاسخ

    چقدتو بی شخصیتی،چه کاربه دوتا بچه داری؟

    پاسخ

    اینقدر بازیگر خوب داریم، این جور آدما را را بزرگ کردن خیلی مشکوکه، انگار خاله بازیه، سینمای ما بخاطر این رانتها و فسادها رشد ندارد

    پاسخ

    یه مشته حرف مف زن دول برا اینا حاشیه درست میکنن

    پاسخ

    درسته حرفت…واقعا تو کشور گ جامعه ای زنده ایم که بهترین غذای انسانها تغذیه کردن از گوشت انسانهای دیگر هست.چرا ما همچین مردم حسود و بخیل و چشم تنگی داریم؟!عزیز من توهم سعی کن با لال بازی کردن تو یه فیلم یا از هر راه خوب و بدی معروف بشی،برای دیگران آرزوی خوب بکن تا کائنات و کارما از گفتار و افکارت پشیمونت نکنه،چون آنموقع خیلی خیلی دیر شده

    پاسخ

    فقط باید تاسف خورد به حال بعضی از هموطنان عزیز که از اینکه شخصی موفق بشه ناراحت و عصبی میشن تا کی هموطنان گرامی میخواهید اینطور رفتارهای عهد حجری داشته باشید یکمی بخودتون بیایین و از موفقیت دیگران خوشحال بشید نه اینکه عقده ها و کم بوداتونا تو زندگی را با تخریب دیگران و ناسازاگوی بخوایین نشون بدین فرهنگ و تمدن چند هزار ساله را چطور نشون میدین
    اونا که خارجی هستند باهاشون همراهی میکنن که زودتر امتحاناتشون را بدند و به فیلمبرداری فیلمشون برسند و ما چکار میکنیم برای پیشرفت همدیگه
    خدای ایران زمین لطفا دوستی و محبت را بین ما بیشتر کن تا از این بیشتر با دست خودمون .. خودمون را نابود نکردیم
    لطفا کمی تفکر هموطن عزیز و بزرگوار

    پاسخ