;
coinex

تولید انبوه فناوری شارژ سریع 300 واتی شیائومی به زودی آغاز می‌شود؛ شارژ کامل گوشی در تنها 5 دقیقه

تولید انبوه فناوری شارژ سریع 300 واتی شیائومی در آینده‌ای نزدیک آغاز می‌شود. با این شارژر فقط در 5 دقیقه گوشی به طور کامل شارژ می‌شود.

بنابر اطلاعاتی که از طرف حساب کاربری Digital Chat Station به بیرون درز کرده است، تولید انبوه فناوری شارژ سریع 300 واتی شیائومی به‌زودی آغاز می‌شود. فناوری شارژ فوق سریع شیائومی از طراحی خلاقانه و منحصربه‌فرد این شرکت چینی بهره گرفته است و می‌تواند در آینده‌ای نزدیک یکی از اصلی‌ترین نگرانی‌های کاربران گوشی‌های هوشمند را برطرف کند.

بیشتر بخوانید: گوشی اقتصادی F101 با 44 روز شارژدهی باتری و اسپیکر بزرگ 3.5 واتی رونمایی شد

تولید انبوه فناوری شارژ سریع 300 واتی شیائومی به‌زودی آغاز می‌شود

براساس اطلاعاتی که از طریق حساب کاربری با نام «Digital Chat Station» منتشر شده، شیائومی برای تولید انبوه فناوری شارژ فوق سریع 300 واتی برنامه‌ریزی می‌کند. این محصول می‌تواند گوشی هوشمند را تنها در پنج دقیقه به طور کامل شارژ کند. شرکت شیائومی اخیراً نسخه اصلاح‌شده ردمی نوت 12 پرو پلاس را به نمایش گذاشته است که به همراه فناوری شارژ خیلی سریع عرصه خواهد شد. به نظر می‌رسد که این فناوری در آینده نزدیک به‌همراه برخی از محصولات این شرکت و در تعداد انبوه عرضه خواهد شد.

نسخه اصلاح‌شده ردمی نوت 12 پرو پلاس، باتری 4100 میلی‌آمپر ساعتی خود را تنها در 2 دقیقه تا 50 درصد شارژ می کند. این دستگاه با استفاده از فناوری شارژ فوق سریع 300 واتی، تنها در پنج دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود. این فناوری حداکثر به توان 290 وات می‌رسد که می‌توان آن را در سطح 300 وات درنظر گرفت.

تولید انبوه فناوری شارژ سریع 300 واتی شیائومی به‌زودی آغاز می‌شود

فناوری شارژ فوق سریع 300 واتی شیائومی حاصل طراحی خلاقانه و مواد جدید، از شارژر گرفته تا معماری شارژ گوشی و باتری است‌. این شارژر از محلول GaN (نیترید گالیوم) یکپارچه نسل چهارم استفاده می‌کند که همان اندازه شارژر 210 واتی قبلی شیائومی را حفظ می‌کند، اما با افزایش 43 درصدی قدرت، به چگالی توان 2.31W/cm³ دست می‌یابد.

معماری این شارژ جدید شامل تراشه‌ای سفارشی برای پمپاژ شارژ با حداکثر راندمان تبدیل 98٪ است. همین ویژگی مشکل گرم‌شدن مسیر ورودی شارژ را حل می‌کند و افزایش دمای شارژ از منبع را کاهش می‌دهد. پمپ‌های شارژ چندگانه در طرحی غیرمتمرکز چیده شده‌اند تا به طور موثر از تولید گرمای جلوگیری کنند. انتقال شارژ پایدار با حداکثر توان در این فناوری به بیش‌ از 2 دقیقه می‌رسد.

این فناوری شارژ فوق سریع پیشرفتی در فناوری شارژ سریع محسوب می‌شود که می‌تواند نحوه استفاده ما از گوشی‌های هوشمند را تغییر دهد. با قابلیت شارژ کامل گوشی هوشمند در پنج دقیقه، کاربران دیگر نگران تمام‌شدن باتری نخواهند بود. این فناوری می‌تواند در دستگاه‌های دیگر مانند لپ‌تاپ و وسایل نقلیه الکتریکی نیز قابل استفاده است.

در حال حاضر مشخص نیست که کدام مدل خاص مجهز به این ویژگی را خواهد بود و تاریخ آن چه زمانی است. اما نمایش موفقیت‌آمیز نسخه‌ اصلاح‌شده‌ ردمی نوت 12 پرو پلاس حاکی از آن است که زمان زیادی تا عرضه عرضه‌ شارژر 300 واتی شیائومی در تعداد انبوه باقی نمانده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره تولید انبوه فناوری شارژ سریع 300 واتی شیائومی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر