coinex
راهنمای خرید تکراتو

وب سرویس پیامکی چیست و چه کاربردی دارد؟

وب سرویس پیامکی چیست و چه کاربردی دارد؟ همه کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک برای اینکه شناخته شوند و مخاطبان هدف خود را جذب کنند به بازاریابی و تبلیغات موثر نیاز دارند.

بازاریابی پیامکی یکی از روش‌های بازاریابی موثر و پرطرفدار است که بسیاری از کسب‌وکارها برا تبلیغات محصولات و خدماتشان از آن استفاده می‌کنند. برای استفاده از این روش بازاریابی محبوب نیاز به یک ابزار دارید تا بتوانید راحت‌تر و هدفمندتر  برندتان را معرفی کنید، این ابزار وب سرویس پیامکی نام دارد.

شما با کمک استراتژی بازاریابی پیامکی قوی و وب سرویس پیامکی می‌توانید به راحتی  مشتریان و مخاطبان هدفتان را جذب و حفظ کنید و اخبار محصولات،خدمات و کسب‌وکار تان را به گوش مخاطبان هدفتان برسانید.

برای اینکه بیشتر با وب ‌سرویس پیامکی و کاربردهایی که دارد آشنا شوید در ادامه با ما همراه باشید.

6 کاربرد وب سرویس پیامکی برای کسب‌وکارها

آشنایی با وبسرویس پیامک

بازاریابی پیامکی نقش موثری در جذب و حفظ مشتری و از همه مهم‌تر در افزایش فروش دارد. همانطور که می‌دانید اکثر افراد جامعه تلفن همراه دارند و روزانه بارها و بارها پیامک هایی که برایشان ارسال می‌شود را چک می‌کنند در نتیجه نرخ باز شدن پیامک ها در این روش بازاریابی نسبت به سایر روش‌های بازاریابی بسیار بیشتر است یعنی شانس دیده شدن  پیامک تبلیغاتی شما در این روش بسیار بالا است پس باید از این فرصت استفاده کنید و با یک استراتژی بازاریابی قوی و یک وب سرویس خوب و کامل برندینگ کسب‌وکارتان را آغاز کنید.

در این بخش چند مورد از مهم‌ترین کاربردهای وب سرویس پیامکی را معرفی می‌کنیم:

1. مدیریت بهتر تعامل با مشتریان

یکی از روش های جذب و حفظ مشتری تعامل با او است. در حقیقت تعامل با مشتری با کمک وب سرویس باعث می شود که مشتری احساس کند به او اهمیت می‌دهید و برایتان ارزشمند است در نتیجه او هم به کسب‌وکار شما اهمیت بیشتری می‌دهد و ترجیح می‌دهد خدمات و محصولات شما را خریداری کند. وب سرویس پیامکی، این امکان را به شما می‌دهد تا پیامک های تبلیغاتی شخصی‌سازی شده‌ای برای مشتریان و مخاطبان هدفتان ارسال کنید. بنابراین به جای این که یک پیامک ساده برای همه مشتریانتان ارسال کنید یک پیامک شخصی سازی شده برای هر مشتری بفرستید.

2. افزایش آگاهی از برند

قطعاً هدف همه ما از بازاریابی و تبلیغات این است که کسب‌وکار و برندمان را به مخاطبان هدفمان معرفی کنیم. برای رسیدن به این هدف باید به طور مداوم و موثر با مخاطبان و مشتریان کسب‌وکارمان در ارتباط باشیم. استفاده از وب سرویس پیامکی به شما این امکان را می‌دهد که رویدادها، تخفیف‌ها و کالاهای موجود و جدیدتان را به موقع و سریع به مشتریان و مخاطبان هدفتان اطلاع‌رسانی کنید و به طور مداوم و موثر آن ها را در جریان تغییرات و اخبار جدید کسب‌وکارتان قرار دهید.

3. افزایش تعامل با مشتریان

نداشتن تعامل موثر و مداوم با مشتریان باعث می شود که آن ها به سمت رقبایتان جذب شوند و دیگر از شما خرید نکنند. شما می‌توانید با ارسال یک پیشنهاد خوب و جذاب از طریق سامانه پیامکی دوباره آن‌ها را جذب کنید و به آن‌ها یادآوری کنید که  برایشان ارزش قائلید و در زمینه کاریتان فعال هستید.

وبسرویس ارسال اس ام اس

4. امکان برگزاری نظرسنجی در کسب‌وکار

برگزاری نظر سنجی نه تنها به ارتقاء محصولات، خدمات و پیشرفت کسب‌وکارتان کمک می‌کند بلکه باعث می‌شود مشتری بداند که چقدر نظر و درخواست او برای شما اهمیت دارد، و هدف شما علاوه‌بر فروش و کسب در آمد رفع نیاز های مشتری و جلب رضایت او نیز می باشد. یکی از قابلیت‌های مهمی که وب ‌سرویس پیامکی در اختیار شما صاحبین عزیز  کسب‌وکارها قرار داده است امکان برگزاری نظرسنجی است. با استفاده از این قابلیت جذاب و مفید وب سرویس پیامکی می‌توانید از نیاز‌ها و خواسته‌های مخاطبان و مشتریانتان اطلاع پیدا کنید و با به کار گیری استراتژی درست از جمله تخفیف ویژه، ارتقاء محصول و… فروشتان را افزایش دهید.

5. امکان ارسال پیامک خودکار

گاهی اوقات لازم است که برای مشتریانتان در بازه های زمانی مختلف روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه به منظور یادآوری جشنواره‌ها، موعد پرداخت، تخفیف‌های ویژه فصلی، حراج‌ها و … پیامک  ارسال کنید. برای این منظور وب سرویس پیامکی قابلیت ارسال پیامک خودرکار را در اختیار شما عزیزان قرار داده است. با استفاده از این امکان شما از قبل و سر فرصت می توانید برای مشتریانتان یک متن و پیشنهاد جذاب آماده کنید تا در زمان مورد نظر به‌صورت خودکار برای آن‌ها ارسال شود.

وبسرویس ارسال اس ام اس

6. ارسال پیامک صوتی

یکی دیگر از کاربرد‌های وب سرویس پیامکی این است که می‌توانید تبلیغات‌تان را در قالب  پیامک صوتی برای مشتریان و مخاطبان هدفتان ارسال کنید. بنابراین با استفاده از یک پنل پیامکی خوب که این امکان را در اختیار شما قرار می دهد می‌توانید به جای استفاده از تبلیغات متنی از تبلیغات صوتی بهره‌مند شوید.

تا این بخش از مقاله با وب سرویس پیامکی و کاربرد‌های آن برای کسب‌وکارتان در جهت جذب و حفظ مشتریان آشنا شدید، اما برای این که بتوانید از تمامی این کاربردها و قابلیت‌ها بهره‌مند شوید نیاز دارید که یک پنل پیامکی خوب و قوی خریداری کنید. پنلی که بتواند شما را به تمام اهداف بازاریابی‌تان برساند. در ادامه شما را با بهترین پنل پیامکی بومی آشنا می‌کنیم. البته قبل از آن برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله پنل اس ام اس یا سامانه پیامکی چیست؟ + انتخاب بهترین آن  را مطالعه کنید.

تجربه بازاریابی پیامکی هوشمندانه با سامانه ملی پیامک

همانطور که گفتیم برای داشتن بازاریابی پیامکی هدفمند و موثر  به وب سرویس پیامکی نیاز دارید اما مهم است که وب سرویس پیامکی را خریداری  کنید که کاملا معتبر باشد و تمامی امکانات مورد نیازتان را به شما ارائه دهد.

ملی پیامک یک پنل پیامکی قدرتمند، معتبر و با پشتیبانی قوی و کاربری آسان است که با داشتن امکانات متنوع و کاربردی به شما کمک می‌کند تا به‌صورت مؤثر با مخاطبان و مشتریانتان تعامل داشته باشید و تخفیف‌ها، کالاها و خدمات جدید و سایر اخبار کسب‌وکارتان را در اسرع وقت به آن ها اطلاع رسانی کنید.

با خرید وب سرویس پیامکی ملی پیامک بیش از ۶۰ امکان پیامکی متنوع در اختیار شما قرار می‌گیرد که به شما در عملی کردن استراتژی بازریابی پیامکی‌تان کمک بسیاری می‌کند. در ادامه برخی دیگر از امکانات و قابلیت‌های این سامانه پیامکی را معرفی می‌کنیم:

امکانات سامانه ملی پیامک

  • ارسال پیام از روی نقشه
  • امکان ارسال پیامک به شهر، استان، منطقه و کد پستی
  • امکان ارسال پیامک به اصناف و مشاغل مختلف
  • امکان ارسال پیامک به ایرانسلی‌ها
  • امکان ایجاد دفترچه تلفن مشتری‌ها
  • برگزاری نظرسنجی و قرعه‌کشی
  • بررسی هوشمند پیامک ها
  • امکان ارسال پیامک تکی و انبوه صوتی
  • امکان تعریف لیست ویژه
  • امکان برگزاری مسابقه پیامکی
  • امکان ارسال پیامک مناسبتی
  • و …

وبسرویس پیامکی چیست؟

پس اگر می‌خواهید یک بازاریابی پیامکی موفقی را تجربه کنید و کسب‌وکارتان را گسترش دهید ما به شما استفاده از سامانه پیامکی ملی پیامک را پیشنهاد می‌کنیم. برای خرید این پنل پیامکی به سایت ملی پیامک به آدرس www.melipayamak.com مراجعه نمایید و یا با شماره ۶۳۴۰۴-۰۲۱ داخلی ۱ تماس بگیرید تا کارشناسان و پشتیبانان فنی ملی پیامک در عرض چند دقیقه پنل اس ‌ام ‌اس شما را فعال‌ کنند.

.

پایان رپورتاژ آگهی

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر