;
coinex

فیلم جنجالی توهین زننده حمید فرخ نژاد به حضرت زهرا و امام زمان + [ویدئوی کامل پاسخ کوبنده آیت‌الله مومنی]

ماجرای کامل توهین حمید فرخ نژاد به حضرت فاطمه زهرا (س) چه بود؟ فیلم واکنش تند مومنی به حمید فرخ نژاد و توهینش به حضرت فاطمه زهرا را ببینید.

حمید فرخ نژاد بازیگر سابق سینما در صفحه اینستاگرامش به ساحت مقدس حضرت فاطمه زهرا (س) و امام حسین (ع) اهانت کرده که با واکنش کاربران همراه شد. این بازیگر هتاک هم اکنون به آمریکا رفته و پست هایی علیه نظام به اشتراک می‌گذارد و به مقدسات و حضرت فاطمه زهرا و روضه های امام حسین و امام زمان نیز توهین کرده است.

آدرس صفحه‌ی اینستاگرام حمید فرخ نژاد:

hamid.farrokhnezhad

فیلم +18 توهین زننده حمید فرخ نژاد به حضرت زهرا و امام زمان

فرخ‌نژاد تحصیل‌کرده رشته کارگردانی تئاتر در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. فرخ‌نژاد فعالیت خود را در سینما به عنوان دستیار کارگردان آغاز کرد. در سال ۱۳۶۹ با بازی در فیلم در کوچه‌های عشق ساخته خسرو سینایی بازیگری را در سینما آغاز کرد. در ادامه تصویری از یک سکانس می‌بینید که فرخ نژاد در حال برقراری دیالوگ با بازیگر مقابلش است.

توهین فرخ نژاد به حضرت زهرا
توهین فرخ نژاد به حضرت زهرا – عکسی از فرخ نژاد در حین بازی

حمید فرخ نژاد بازیگر سابق سینما و تلویزیون در اقدام بی شرمانه در اینستاگرامش به مقدسات و حضرت فاطمه زهرا (س) اهانت کرد که واکنش های زیادی را به وجود اورده است. در ادامه می‌توانید فیلم واکنش تند آیت الله مومنی به توهین بی شرمانه حمید فرخ نژاد به حضرت زهرا (س) که در اینستاگرام منتشر شده است را ببینید:

در این ویدیو که در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شده، آیت الله حسین مومنی با نقل روایتی از دعای حضرت فاطمه الزهرا (س) برای شیعیان خطاب به حمید فرخ نژاد بازیگر هتاک به اهل بیت (علیهم السلام) می‌گوید:

حمید فرخ نژاد در رابطه با حضرت زهرا و ائمه‌ی اطهار دین نداری نداشته باش، مرام و وجود داشته باش، ما نسبت به حضرت زهرا (س) تعصبی داریم که ایشان را ناموس خود بالاتر می‌دانیم.

تصویری از آیت‌الله مومنی
تصویری از آیت‌الله مومنی

در ادامه استاد حوزه علمیه خطاب به فرخ نژاد می‌گوید:

مشهور بی‌مصرف به ملت و ارتش توهین می‌کند/ آه پدر و مادر شهدا دامن خودفروشانی که برای ضد انقلاب خوش‌رقصی می‌کنند خواهد گرفت.

برخی رسانه‌ها با تیتر حمید فرخ نژاد حدود ساعت ۸ صبح مجوز گرفت اشاره دارند به برگشت این بازیگر که این روزها نامش ورد زبان شده، بر روی پرده‌ی سینما… درواقع پروانه نمایش فیلم سینمایی «حدود ساعت ۸ صبح» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی منوچهر هادی و بازیگری حمید فرخ نژاد صادر شد و احتمالا تابستان امسال اکران خواهد شد.

ویدئویی را که حمید فرخ نژاد درباره مردم ایران حرف میزند را ببینید:

هشتاد میلیون ایرانی فدای زن و بچه‌ام!

قابل ذکر است که اسفند ۱۳۹۶ در جریان اعتراضات گلستان هفتم حمید فرخ‌نژاد مشاهدات خود از اتفاقات را به همراه ویدئویی که از پنجره منزلش تهیه کرده بود به اشتراک گذاشت و از نیروی انتظامی قدردانی کرده بود و امروز به این شکل صحبت می‌کند. آدم نمی‌داند چه چیز را باید باور کرد!!!

ویدئوی کامل صحبت‌های جنجالی حمید فرخ نژاد و فیلم توهین وی به امام زمان و حضرت زهرا را از طریق سایت فیگار ببینید:

فیلم کامل: توهین نامشروع حمید فرخ نژاد به حضرت فاطمه زهرا و امام زمان [+ویدئوی انتقاد مومنی]

در ادامه می‌توانید مهران مدیری بهمراه حمید فرخ نژاد را در سریال پدر گواردیولا را ببینید:

پدر گواردیولا سریال شبکه نمایش خانگی در ژانر خانوادگی درام اجتماعی است که در 15 قسمت 45 دقیقه‌ای به نویسندگی و کارگردانی (سعید نعمت الله) و تهیه کنندگی (جواد نوروزبیگی) در سال ۱۴۰۰ تدارک دیده شده است. همچنین سریال پدر گواردیولا ، اولین سریال سعید نعمت الله ویژه شبکه نمایش خانگی می‌باشد.

ناگفته هایی از حمید فرخ نژاد را در ویدئوی زیر ببینید:

حمید فرخ نژاد اخیرا در اینستاگرام خود انتقادات سیاسی تندی را در رابطه با اتفاقات اخیر ایران مطرح کرد که بسیار جنجال برانگیز شد.

حرف‌های صفحه‌ی پاسخگوها در آپارات درباره توهین حمید فرخ نژاد به رهبری را در ویدئوی زیر ببینید:

بررسی توهین حمید فرخ نژاد به رهبر معظم انقلاب پس از فرارش به آمریکا در یکی از ویدئوهای آپارات را ببینید:

بیشتر بخوانید:

توهین حمید فرخ نژاد حضرت زهرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (272 نظر)

    آخه حمید فرخ نژاد احمق به چه حقی چنین جسارتی میکنی؟ چطور جرئت میکنی به معصوم ترین و والاترین خلائق خدا اهانت کنی؟ امیدوارم خدا و خلائقش تا ابدالعابدین لعنتت کنن و نزارن یک جرعه آب از گلوت بره پایین . حمید فرخ نژاد بی همه چیز احمق نفهم برای پول حاضر شدی به معصومین (ص) توهین کنی نجس؟ متاسفم برات اسم خودتو انسان نزار. لعنت بر تمامی دشمنان حضرت زهرا (س) و لعنت بر تمامی دشمنان حضرت محمد (ص) و لعنت بر تمامی دشمنان آل محمد(ص). هر که با آل علی (ص) در افتاد ور افتاد

    پاسخ

    من هیچ حرف بدی از صحبت هاش متوجه نشدم
    حس می کنم دارید ریسمون آسمون به هم می بافید بگید بد بوده
    نظرش رو گفته . اگر درست گفته یا غلط نظرش بوده .
    دلیلی نداره ملاکی برای انتخاب دیگران باشه
    همین طور که نظر شما الزاما ملاک نیست

    پاسخ