;
coinex

انتقال مسی به الهلال ؛ شایعه‌ای که حالا از همیشه جدی‌تر است!

انتقال مسی به الهلال شایعه‌ایست که این روزها دست به دست می‌شود و همه نگران پیوستن این فوق ستاره بی‌همتای دنیای فوتبال به این تیم عربستانی هستند.

لیونل مسی فوق ستاره دنیای فوتبال چند روزی‌ست که همراه با خانواده به عربستان سفر کرده است. سفر به عربستان شایعاتی مبنی‌بر انتقال مسی به الهلال را در فضای مجازی و رسانه‌های مختلف به راه انداخته و تب تند نقل‌وانتقالات فوتبال حرفه‌ای دنیا را داغ‌تر از هر زمان دیگری کرده است.

حال در خبری که تازه به‌دست رسیده، صفحه منبر الهلال توافق باشگاه الهلال عربستان با لیونل مسی را تأیید و اعلام کرده که همه بندهای قرارداد با موافقت دو طرف همراه شده است.

بیشتر بخوانید: ربات فوتبالیست آرتمیس از مسی بهتر است! [+ویدیو]

انتقال مسی به الهلال جدی‌تر از قبل شد

به نظر می‌رسد که بحث حضور لیونل مسی در الهلال کاملا جدی است و این بازیکن بعد از جدایی از پاری سن ژرمن راهی لیگ عربستان خواهد شد.

صفحه «منبر الهلال» در توییتر که مخصوص اخبار این باشگاه عربستانی است، اعلام کرد باشگاه الهلال در همه بندها و تفاصیل با لیونل مسی به توافق رسیده است و ستاره آرژانتینی راهی این تیم خواهد شد.

سفر اخیر مسی به عربستان گمانه‌زنی‌ها را درباره پیوستن او به الهلال بسیار جدی کرد.

انتقال مسی به الهلال جدی‌تر از قبل شد

خبرها حاکی از این است که باشگاه الهلال حاضر است با قراردادی دو ساله و برای هر سال ۴۰۰ میلیون یورو به مسی بدهد و به این صورت او گران‌ترین خرید تاریخ خواهد شد.

مسی روزهای بسیار سختی را با پیراهن پاری سن ژرمن تجربه می‌کند. سفر جنجالی او به عربستان باعث شده تا با محرومیت دو هفته‌ای از سوی باشگاه پاریسی مواجه شود و حتی هواداران افراطی تیم هم جلوی باشگاه علیه او شعار دهند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص انتقال مسی به الهلال چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر