coinex
راهنمای خرید تکراتو

اپل واچ با نمایشگر منعطف در راه است!

اپل با ثبت یک پتنت جدید به‌نوعی تولید اپل واچ با نمایشگر منعطف را تأیید کرد. شاید اپل بتواند با این ساعت هوشمند جدید، انقلابی دیگر در گجت‌های پوشیدنی ایجاد کند.

اپل اخیراً پتنتی به‌نام “Display Module And System Applications” را ثبت کرده است که در آن شاهد یک اپل واچ با نمایشگر منعطف هستیم. پس با تکیه به همین که اپل به فکر ساخت ساعت هوشمند با صفحه‌نمایش خمیده افتاده است، می‌توان انتظار داشت که در آینده محصولی انقلابی از بزرگترین شرکت فناوری جهان را ببینیم. البته اپل علی‌رغم نمایشگر منعطف، یک بند بسیار منعطف را نیز برای آن در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: نجات جان بیمار قلبی با قابلیت تشخیص سقوط اپل واچ!

اپل واچ با نمایشگر منعطف در دست توسعه است

آخرین پتنت اپل واچ با نام «Display Module And System Applications» ثبت شده است. این حق اختراع، افکار اپل را در مورد استفاده از نمایشگر قابل انعطاف در یک ساعت هوشمند نشان می‌دهد. این نوآوری، منطقه نمایش اطلاعات را فراتر از صفحات دایره‌ای شکل یا مستطیلی شکل سنتی، گسترش خواهد داد و امکانات جدیدی را برای تغییرات و عملکرد رابط کاربری ارائه می‌کند.

اپل واچ با نمایشگر منعطف در دست توسعه است

اپل قصد دارد هم صفحه‌نمایش ساعت و هم بند را برای انطباق با اندازه مچ کاربر بهینه کند. علاوه بر مزایای ارگونومیکی، فناوری «نمایشگر منعطف» می‌تواند در را به روی مجموعه‌ای کاملاً جدید از برنامه‌ها و امکانات باز کند. البته لازم به ذکر است که تلاش‌های بخش تحقیق و توسعه اپل فقط به Apple Watch محدود نمی‌شود. آخرین پتنت اپل توضیحات زیادی دارد.

این حق اختراع شامل ۲۸ صفحه و حدود ۱۰,۰۰۰ کلمه است. مانند همیشه لازم است که به یاد داشته باشید، ثبت یک پتنت توسعه و یا عرضه محصول خاصی را تضمین نمی‌کند. اما بینش‌های ارزشمندی را در مورد مسیری که اپل در حال حرکت است، ارائه می‌کند. این حق اختراع تعهد اپل در به پیش بردن مرزهای فناوری گجت‌های پوشیدنی را نشان می‌دهد.

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، اگر اپل موفق شود این پتنت را تولید و عرضه کند، صنعت ساعت‌های هوشمند متحول شده و استانداردهای جدیدی برای گجت‌های پوشیدنی ایجاد خواهد شد. تصور صفحه‌نمایش انعطاف‌پذیری که در اپل واچ به کار گرفته شده بسیار هیجان‌انگیز است؛ و نوید یک تجربه کاربری منحصر به فرد و ادغام یکپارچه فناوری در زندگی روزمره را می‌دهد. تنها زمان مشخص می‌کند که این دیدگاه نوآورانه به واقعیت تبدیل خواهد شد یا خیر. اما یک چیز مسلم است: اپل به الهام بخشیدن و شکل دادن آینده فناوری گجت‌های پوشیدنی ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ اپل واچ با نمایشگر منعطف چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر