coinex
راهنمای خرید تکراتو

به زودی پخش زنده از فضا ؛ پلتفرم استریم ناسا راه‌اندازی می‌شود

ناسا قصد راه‌اندازی پلتفرم پخش زنده از فضا تحت عنوان سرویس +NASA را دارد، تا افزون‌بر پوشش پرتاب‌ها، برنامه‌های اختصاصی خود را نیز دنبال کند.

در تابستان سال جاری ناسا از پلتفرم استریم جدیدی موسوم به +NASA رونمایی می‌کند. هم‌اکنون آژانس فضایی آمریکا پخش پرتاب‌ها و رویدادهای دیگر را در وب‌سایت خود انجام می‌دهد، اما +NASA افزون‌بر پوشش مجموعه‌ای از محتواهای ویدیویی به پخش زنده از فضا نیز خواهد پرداخت.

نا‌سا به‌منظور اطلاع‌رسانی درباره برنامه‌ها و بخش‌های مختلف خود وب‌سایت‌های فراوانی را در دسترس دارد و حالا این تجربه جدید محتوای چندین مورد از آن‌ها را شامل می‌شود. همچنین جهت دسترسی آسان‌تر به اطلاعات وب‌سایت‌های ناسا، این امکان جدید از قابلیت‌های جستجو و کاوش برخوردار خواهد بود.

درحال‌حاضر امکان دسترسی به نسخه آزمایشی این وب‌سایت فراهم شده، بااین‌حال لازم به یادآوری است که آژانس فضایی تصمیم به بهره‌برداری از اطلاعات و وب‌سایت‌های بیشتری جهت تکمیل آن بعد از راه‌اندازی نهایی در آینده دارد.

بیشتر بخوانید: گرانتر از مجموع اقتصاد زمین: ناسا یک کاوشگر به ارزشمندترین سیارک شناخته شده می‌فرستد!

راه‌اندازی سرویس استریم ناسا برای پخش زنده از فضا

طبق اطلاعات دیده شده در بیانیه ناسا، سرویس استریم نا‌سا به‌منظور پخش زنده از فضا توسط برنامه‌های iOS و اندروید این آژانس برای علاقه‌مندان ارائه خواهد شد. همچنین در مرورگرهای دسکتاپ و موبایل و پخش‌کننده‌هایی همچون اپل تی‌وی هم امکان دسترسی به آن فراهم است. از نکات دیگر مهم این سرویس باید به این امر اشاره داشت که محتواهای آن ظاهراً رایگان بوده و دارای تبلیغات نخواهند بود.

پخش زنده از فضا

«مارک اتکیند» از دفتر ارتباطات ناسا در این مورد بیان می‌کند: «با پلتفرم استریم جدید ناسا، ما فضا را در دسترس شما قرار می‌دهیم. حضور دیجیتالی به ما کمک می‌کند تا بتوانیم داستان‌های مربوط به نحوه کشف عوامل ناشناخته در هوا و فضا، الهام‌بخشی از طریق کشفیات و نوآوری‌های ناسا به نفع بشریت را بهتر نشان دهیم.»

افزون‌بر معرفی و راه‌اندازی سرویس استریم ناسا، این سازمان مشغول بازسازی کامل موقعیت دیجیتال خود است. آژانس فضایی هم‌اکنون روی یک تجربه وب (و اپلیکیشن) جدید برنامه‌ریزی می‌کند که هدف از آن، جمع‌آوری و ارائه اطلاعات مربوط به مأموریت‌ها، پروژه‌های تحقیقاتی، به‌روزرسانی‌های برنامه آرتمیس و موارد دیگری خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تلاش ناسا برای راه‌اندازی پلتفرم پخش زنده از فضا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: دیجیاتو

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر