coinex
راهنمای خرید تکراتو

مرکز اصلی خرید محصولات بوش در کل کشور

بوش یکی از برندهای مشهور تولید کننده محصولات الکترونیکی و لوازم خانگی است. مرکز اصلی بوش در ایران در شهرهایی مانند تهران، اصفهان و شیراز قرار دارد. وقتی نام لوازم خانگی به میان می‌آید، مطمئناً برند بوش به ذهن متبادر می‌شود. تمام مواردی که در مورد محصولات بوش ذکر خواهیم کرد، گزینه‌هایی هستند که برای خانه استفاده می‌شوند. تمامی این لوازم در ایران نیز موجود بوده و علاقه‌مندان به برند بوش می‌توانند آن‌ها را از نمایندگی‌های بوش در تهران و سراسر ایران خریداری کنند. همچنین خانه بوش می‌تواند به شما در انتخاب و خرید مناسب کمک کند.

مرکز اصلی خرید محصولات بوش در کل کشور

اصلی‌ ترین محصولات برند بوش

برند بوش محصولات بسیار متنوعی را تولید و عرضه می‌کند. تقریباً می‌توان گفت تمام وسایلی که برای یک خانه مورد نیاز است، توسط این شرکت تولید می‌شود. تمام این لوازم را شما می‌توانید از خانه بوش که یکی از اصلی‌ترین نمایندگی‌های این برند در ایران است، خریداری نمایید. لوازم خانگی تولیدی این شرکت به شرح زیر است؛

  • تجهیزات آشپزی شامل: مایکروفر، اجاق گاز آشپزخانه، توستر، ظروف آشپزخانه
  • تجهیزات شستشو و خشک کردن: ماشین لباسشویی، خشک‌کن، لوازم جانبی و تجهیزات اضافی برای ماشین لباسشویی، اتو و …
  • ماشین ظرفشویی: ماشین ظرفشویی، ماشین ظرفشویی نصب شده، ماشین ظرفشویی فشرده، لوازم جانبی ماشین ظرفشویی
  • لوازم برودتی: یخچال، یخچال تک، لوازم جانبی یخچال و فریزر، یخچال‌های رنگی، یخچال ساید بای ساید و …
  • تجهیزات تهیه قهوه‌ و چای: دستگاه قهوه‌ساز، تجهیزات و لوازم جانبی، کتری
  • تجهیزات گرمایش: دستگاه نوشیدنی گرم، لوازم جانبی تجهیزات نوشیدنی
  • انواع اجاق گاز، فر، مایکروویو، اجاق گاز صفحه‌ای و …
  • دستگاه‌های پخت و پز چند منظوره مانند غذاساز
  • جاروبرقی و جاروشارژی
  • اتو و بخارپز معمولی
  • انواع هود مانند توکار، شومینه‌ای و جزیره‌ای
  • سایر لوازم آشپزخانه مانند چرخ گوشت، آبمیوه‌گیری، گریل، مخلوط‌کن، پلوپز، خردکن، میکسر و …

آشنایی با خانه بوش

همیشه وقتی که می‌خواهیم کالایی را خریداری کنیم، به‌خصوص اگر جزء کالاهای الکترونیکی باشد، دغدغه انتخاب فروشگاه مناسب را داریم. این موضوع در چند سال اخیر که متاسفانه از اغلب کالاها با جنس‌های فیک و غیر اصل را بسیار در بازار مشاهده می‌کنیم، اهمیت بیشتری پیدا کرده است؛ به همین دلیل قبل از خرید کالا مدام به دنبال یک فروشگاه معتبر می‌گردیم و البته این کار بسیار صحیح است.

اما یکی از بهترین اقداماتی که می‌توان هنگام خرید کالاها انجام داد این است که از نمایندگی‌های معتبر آن برند، خرید خود را انجام دهیم. به‌خصوص اگر کالایی که قصد خرید آن را داریم، جزء کالاهای لوکس و گران قیمت محسوب شود. در این شرایط دیگر ریسک کردن مجاز نبوده و باید از یک فروشگاه معتبر خرید خود را انجام دهید.

خانه بوش به عنوان نمایندگی بوش تهران از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را آغاز کرد. یکی از اصلی‌ترین مزایایی که خانه بوش یا به طور کلی نمایندگی‌های مجاز و معتبر کالاها دارند، ضمانت اصالت و کیفیت کالا است؛ از این رو معمولاً این نمایندگی‌ها شرایط خدمات پس از فروش بسیار خوبی نیز خواهند داشت؛ زیرا وقتی که یک شرکت خدمات پس از فروش خوبی دارد، نشان‌دهنده این است که به طور کامل از کیفیت بالای محصولات خود آگاه است و این یعنی یک خرید امن و مطمئن.

مرکز اصلی خرید محصولات بوش در کل کشور

خرید آنلاین و حضوری از نمایندگی بوش تهران

خانه بوش که به عنوان نمایندگی بوش تهران شناخته می‌شود، برای فروش محصولات خود، هم فروش حضوری و هم فروش آنلاین را در نظر گرفته است. هر کدام از این موارد مزیت‌های خاص خود را دارند؛ به طور مثال در خرید آنلاین شما می‌توانید تک‌تک ویژگی‌های محصول را در سایت مشاهده کنید. حتی ویژگی‌هایی که ممکن است به ذهن خودتان نرسد، در سایت به طور کامل شرح داده شده است.

به طور مثال اگر شما قصد خرید ماشین لباسشویی بوش و یا جاروبرقی بوش را داشته باشید، با کلیک بر روی قسمت ماشین لباسشویی انواع مدل‌های این محصول برای شما نمایش داده می‌شود. وقتی که بر روی هر کدام از این محصولات کلیک کنید، شرح کاملی از آن مدل ماشین لباسشویی به همراه ویژگی‌های ظاهری و فنی برای شما نمایش داده می‌شود. در نتیجه شما با مقایسه انواع مدل‌های مختلف و در نظر گرفتن اولویت‌های خود و همچنین قیمت، می‌توانید به یک انتخاب درست برسید.

از طرفی خرید حضوری از نمایندگی بوش نیز امکان‌پذیر است. شما می‌توانید به خانه بوش واقع در خیابان شریعتی مراجعه نموده و از نزدیک کالاها را مشاهده و خرید نمایید. یک ویژگی مثبت خانه بوش این است که شما می‌توانید هنگام خرید کالا در زمینه‌های مختلف، سوالات و ابهامات خود را با کارشناسان حاضر در این فروشگاه مطرح نمایید. مشاوره‌های کارشناسان این مجموعه به شما در خریدی بهتر کمک می‌کند. به همین دلیل است که شاید بتوان خانه بوش را مرکز اصلی خرید محصولات بوش در کل کشور دانست.

چرا خانه بوش؟!

خرید از خانه بوش به عنوان نمایندگی بوش در تهران می‌تواند شما را از خدمات زیادی بهره‌مند سازد. یکی از این خدمات، بیمه رایگان محصول تا درب منزل است. کالایی که شما خریداری می‌کنید تا زمانی که از فروشگاه به درب منزل شما برسد، در داخل ماشین حمل ممکن است دچار حوادثی شده و در اثر این حوادث آسیب ببیند. اما وجود بیمه رایگان برای محصولات می‌تواند خیال شما را از بابت تمام آسیب‌های احتمالی راحت سازد. یکی از دغدغه‌هایی که خرید آنلاین برای مشتریان ایجاد می‌کند، عدم ارسال فوری و انتظار برای رسیدن کالا است.

خانه بوش تمهیداتی را فراهم آورده است تا بلافاصله پس از گذاشتن سفارش توسط شما محصول بسته‌بندی شده و برای ارسال آماده می‌شود. یکی دیگر از بهترین گزینه‌هایی که در خدمات پس از فروش خانه بوش وجود دارد، گارانتی‌های ۲ و ۳ ساله است. اغلب کالاهای کوچک دارای ۲ سال گارانتی و کالاهای بزرگتر دارای ۳ سال گارانتی هستند. همچنین تمام محصولات این برند دارای ۱۰ سال خدمات پس از فروش هستند. از دیگر ویژگی‌های خانه بوش این است که کالای خریداری شده توسط شما را به صورت رایگان در منزل شما نصب خواهد کرد.

مرکز اصلی خرید محصولات بوش در کل کشور

سخن پایانی

در این مقاله در مورد مرکز اصلی برند بوش در ایران صحبت کردیم. خانه بوش در بسیاری از شهرهای ایران دارای نمایندگی بوده و خدمات خود را به مشتریان ارائه می‌دهد. برند بوش یکی از بهترین برندهای لوازم خانگی موجود در بازار است. اما به شرط اینکه جنس اصل را خریداری کرده باشید. خرید از نمایندگی‌های اصلی و مجاز بوش همانند خانه بوش، شما را از خریدی اصل و باکیفیت مطمئن می‌سازد.

.

پایان رپورتاژ آگهی

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر