coinex
راهنمای خرید تکراتو

بهترین سرور مجازی بورس کدام است؟

آیا می‌دانید چرا سرمایه‌گذاران از سرور مجازی برای بورس استفاده می‌کنند؟ پاسخ این سوال به مزایای بهترین سرور مجازی بورس بر‌می‌گردد. برای درک بهتر مزایای استفاده از VPS، ابتدا باید بدانیم که سرور مجازی بورس چیست. وی‌پی‌اس بورس، نوعی کامپیوتر ریموت است که با اتصال به اینترنت بسیار پرسرعت، به‌صورت ۲۴‌ساعته روشن می‌ماند؛ حتی اگر کامپیوتر خانه شما خاموش باشد. همین الگوریتم ساده باعث شده است تا بسیاری از سرمایه‌گذاران بورسی، از سرور مجازی بورس برای معاملات خود استفاده کنند. اگر شما نیز به‌دنبال راهی امن برای انجام معاملات بورسی خود هستید، باید در جست‌وجوی یک سرور مجازی مطمئن باشید. ما در این مقاله ویژگی‌های بهترین سرور مجازی بورس را برمَلا کرده‌ایم.

نزدیک بودن مکان دیتا‌سنتر به سرورهای بورس؛ تضمین سرعت ارسال درخواست

پینگ روی سرعت انجام معاملات شما در بورس تاثیر می‌گذارد؛ یعنی برای ثبت سرخطی باید بتوانید سریع‌تر از رقبای خود عمل کنید. راه‌حل رفع این مشکل خرید سرور مجازی بورس است. درواقع می‌توان گفت مزیت اصلی خرید وی پی اس برای بورس، کاهش پینگ و ارسال درخواست‌های شما با سرعت بسیار بالا است. پس از خرید سرور مجازی مناسب بورس، شما می‌توانید با یک اینترنت پرسرعت، از پینگ پایین دائمی هنگام انجام معاملات خود بهره‌مند شوید.

با‌این‌حال باید برای خرید سرور مجازی ترید و بورس، به موقعیت جغرافیایی دیتاسنتر دقت کنید! به‌صورت ایده‌آل باید موقعیت دیتاسنتر یا محل میزبانی سرور از لحاظ جغرافیایی به سرورهای بورس نزدیک باشد تا بسته‌های داده با سرعت بیشتر و در مدت زمان کوتاه‌تر تبادل شوند. به همین دلیل سرور مجازی بورس ایران با سرور مجازی ترید متفاوت است. برای فعالیت در بورس ایران باید حتما از وی پی اس ایران استفاده شود تا پینگ‌تایم آن پایین باشد.

بالا بودن سرعت شبکه و اینترنت؛ راهی برای اجرای پرسرعت الگوریتم‌های بورس

به‌طور‌کلی اپلیکیشن‌های بورسی که توسط کارگزاری‌ها عرضه می‌شوند به سخت‌افزار خیلی قوی نیاز ندارد. با‌این‌حال ممکن است که باتوجه‌به فاکتور‌های مختلفی مانند اتصال به اینترنت و قدیمی بودن سخت‌افزار، در سرعت اجرای آن‌ها مشکلی پیش آید. علاوه‌بر این، اگر قصد اجرای الگوریتم‌های پیچیده را داشته باشید به منابع سخت‌افزاری بیشتری نیاز خواهید داشت.

با انتخاب یک پلن مناسب هنگام خرید vps بورس از شرکت ارائه‌دهنده خدمات، می‌توانید به منابع بیشتری دسترسی داشته باشید. هرچقدر کانفیگ وی‌پی‌اس شما بالاتر باشد، برنامه‌های بورس نیز با سرعت بیشتری اجرا خواهد شد.

سخت‌افزار قدرتمند و به‌روز؛ فاکتور مهم برای افزایش سرعت معاملات بورسی

سخت‌افزار قدرتمند، سرعت معاملات شما را تضمین می‌کند. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدماتی استفاده کنید که سخت‌افزار به‌روزی روی سرور‌ به شما ارائه دهند. برای انتخاب بهترین شرکت ارائه‌دهنده VPS ابتدا بررسی کنید که این شرکت چه انتخاب‌هایی پیش‌روی شما قرار داده است.

تنوع در پلن‌های ارائه‌شده، براساس CPU ،RAM و حافظه ذخیره‌سازی، به شما امکان انتخاب دقیق سرویس وی‌پی‌اس را باتوجه‌به نیازتان را می‌دهد. همچنین باید بررسی کنید که اپلیکیشن یا سایت بورس شما از چه سیستم عاملی پشتیبانی می‌کند. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود تا پس از بررسی سیستم‌عامل اپلیکیشن یا سایت کارگزاری خود، خرید سرور مجازی ویندوز یا لینوکس را برای بورس ایران تکمیل کنید.

بهترین سرور مجازی بورس کدام است؟

آی پی ثابت؛ افزایش امنیت حساب کاربری در کارگزاری‌ها

بهترین سرور مجازی بورس باید IP ثابت نیز داشته باشد. بهره‌مندی از یک آی پی ثابت به شما اجازه می‌دهد تا تنظیمات امنیتی ویژه را برای حساب کاربری خود در بورس فعال کنید تا امکان دسترسی به آن حساب فقط از طریق آی پی ثابت شما فراهم باشد.

با‌این‌حال می‌توانید به کمک یک شرکت ارائه‌دهنده خدمات VPS، بهترین سرور مجازی بورس ایران را با آی‌پی ثابت خریداری کنید. این سرویس‌ها حتی پس از اتمام دوره قرارداد، با همان IP قبل، قابل تمدید هستند. به همین دلیل با سرور مجازی بورس و اتصال به اینترنت می‌توانید در هر جای دنیا که هستید، به بازار معاملات دسترسی داشته باشید.

امنیت سرور؛ اساس حفظ اطلاعات و دارایی‌های شما در بورس

یک وی پی اس بورس باید به‌گونه‌ای طراحی شده باشد که جلوی دسترسی غیرمجاز به سرور را بگیرد. به‌این‌ترتیب نگرانی بابت دزدیده شدن دارایی‌ها و اطلاعات خود را نخواهید داشت. این امنیت از طریق شرکت خدمات‌دهنده برقرار می‌شود. به همین دلیل می‌توان گفت از فاکتور‌های مهم برای انتخاب بهترین سرور مجازی بورس، نحوه برقراری امنیت توسط شرکت ارائه‌دهنده خدمات است. درواقع برای بررسی این موضوع باید اقدامات انجام‌شده توسط شرکت را بسنجید.

برای مثال، مجموعه XVPS کلیه سرور‌های مخصوص ترید و بورس را مجهز به سیستم فایروال کرده است. در این صورت وی‌پی‌اس شما در برابر حملات از خارج کشور در امان می‌ماند. همچنین، با استفاده از جدید‌ترین سخت‌افزار‌های دنیا و ایران، تکنولوژی سرور مجازی را به‌روز نگه می‌دارد.

پشتیبانی فنی؛ ویژگی مهم در انتخاب شرکت ارائه‌دهنده VPS بورس

چه زمانی می‌توانید با مرکز پشتیبانی شرکت ارائه‌دهنده خدمات وی‌پی‌اس خود تماس بگیرید؟ در بهترین حالت باید بتوانید به‌صورت شبانه‌روز با مرکز پشتیبانی برای رفع مشکلات مربوط به VPS تماس بگیرید. درواقع این موضوع، فاکتور بسیار مهمی برای انتخاب شرکت ارائه‌دهنده خدمات وی‌پی‌اس برای بورس محسوب می‌شود.

مورد دیگری که باید بررسی کنید، خدمات بک‌آپ اطلاعات است. به‌طور‌کلی پیشنهاد می‌شود ذخیره و بک‌آپ اطلاعات توسط هر فرد به‌طور مجزا انجام بگیرد. در این صورت نگرانی بابت از دست رفتن داده‌های خود را نخواهید داشت.

بهترین سرور مجازی بورس کدام است؟

XVPS؛ ارائه‌دهنده خدمات سرور مجازی بورس با سرعت بالا و پینگ پایین

سرور مجازی نقش مهمی در موفقیت سرمایه‌گذاران حرفه‌ای در بورس ایران دارد. برای تهیه این VPS باید نسبت به ویژگی‌های بهترین سرور مجازی بورس ایران آگاهی داشته باشید. به همین دلیل در این مقاله به سوال «سرور مجازی بورس چیست» پاسخ دادیم و ویژگی‌های سرور مجازی مخصوص آن را بررسی کردیم. یکی از مهم‌ترین اقدامات قبل از خرید سرور مجازی مخصوص بورس یا ترید، پیدا کردن شرکت ارائه‌دهنده خدمات وی پی اس است. سابقه فعالیت، رضایت مشتریان، ویژگی سرویس‌های ارائه‌شده و در نهایت قیمت خدمات از فاکتور‌هایی هستند که برای انتخاب شرکت معتبر در زمینه سرور مجازی باید به آن توجه کرد.

XVPS با بیش از ۹ سال سابقه، به‌صورت تخصصی در زمینه ارائه خدمات مربوط به سرور مجازی فعالیت دارد. این مجموعه انواع سرور مجازی ایران برای بورس و سرور مجازی مخصوص ترید را در پلن‌های مختلف به مشتریان خود عرضه می‌کند. مهم‌ترین مزیت XVPS، پشتیبانی فنی ۲۴ساعته است. شما در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید برای رفع مشکلات خود با کارشناسان بخش پشتیبانی تماس گرفته یا مشکل خود را در قالب تیکت ارسال کنید. همین حالا پیشنهاد می‌کنیم برای بررسی و استفاده از خدمات سرور مجازی XVPS، نام آن را در اینترنت جستجو کنید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر