coinex
راهنمای خرید تکراتو

سامسونگ نمایشگر گلکسی S24 را 25 درصد پرنورتر از آیفون 15 می‌سازد

یک افشاگر دنیای تکنولوژی فاش کرده است که سامسونگ قصد دارد نمایشگر گلکسی S24 را تا 25 درصد پرنورتر و درخشان‌تر از آیفون 15 بسازد.

Revegnus افشاگر مشهور دنیای فناوری به تازگی در شبکه اجتماعی ایکس فاش کرده است که سامسونگ قصد دارد نمایشگر گلکسی S24 را تقویت کرده و با افزایش 25 درصدی روشنایی نسبت به آیفون 15، نمایشگر پرچمدار آینده خود را بی‌رقیب سازد. البته قطعا این کار از غول فناوری کره‌ای برمی‌آید و همه می‌دانیم که این کمپانی خوش‌نام بهترین نمایشگرها را در محصولاتش بکار می‌برد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


نمایشگر گلکسی S24 قرار است تا 25 درصد نسبت به آیفون 15 روشن‌تر شود

سامسونگ به‌زودی گوشی‌های گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا را رونمایی خواهد کرد. هر‌چه به زمان معرفی خانواده‌ گلکسی S24 نزدیک‌تر می‌شویم، اطلاعات بیشتری از آنها فاش می‌شود. این بار نوبت به مشخصات نمایشگر پرچم‌دارهای جدید سامسونگ رسیده است که قبل از رونمایی رسمی از آن مطلع شویم.

کاربر Revegnus، افشاگر نام‌آشنای دنیای تکنولوژی، پستی در شبکه‌ اجتماعی ایکس منتشر و مشخصات مقدماتی پنل پرچم‌دارهای جدید سامسونگ را فاش کرده است. به‌گفته‌ این افشاگر، تمامی اعضای خانواده‌ سامسونگ گلکسی S24 از پنل LTPO OLED استفاده کنند. LTPO نام تجاری نمایشگرهای OLED سامسونگ است.

نمایشگر گلکسی S24 قرار است تا 25 درصد نسبت به آیفون 15 روشن‌تر شود

به‌لطف پنل M13 سامسونگ، روشنایی نمایشگر هر سه گوشی پرچم‌دار خانواده‌ گلکسی S24 به ۲۸۰۰ نیت می‌رسد که ۲۵ درصد پرنورتر از نمایشگر آیفون ۱۵، آیفون ۱۵ پلاس، آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس است. ناگفته نماند که نمایشگر گلکسی S24 از نسل قبلی، یعنی خانواده‌ گلکسی اس ۲۳، نزدیک به ۴۲ درصد پرنورتر است.

احتمالاً وضوح نمایشگر گلکسی S24 پلاس نیز درمقایسه‌با گلکسی S23 پلاس پیشرفت و از +FHD به +QHD ارتقا پیدا خواهد کرد؛ اما وضوح نمایشگر گلکسی S24 مانند نسل قبلی +FHD خواهد بود.

انتظار می‌رود غول فناوری کره‌ای از بین گوشی‌های خانواده‌ گلکسی S24 فقط در نسخه‌ اولترا از پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 استفاده کند؛ اما گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس با پردازنده‌ اختصاصی سامسونگ، Exynos 2400، روانه‌ی برخی از بازارها خواهند شد.

اطلاعاتی از قیمت گوشی سامسونگ گلکسی S24 دردسترس نیست. آیا سامسونگ هم مانند رقیب آمریکایی خود که قیمت گوشی آیفون‌های جدید را تغییر نداد، پرچم‌دارهایش را با قیمت گوشی‌های پرچم‌دار نسل قبلی عرضه می‌کند؟ برای فهمیدن پاسخ این پرسش باید منتظر رویداد دی‌ماه سامسونگ بمانیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ارتقاء روشنایی نمایشگر گلکسی S24 نسبت به آیفون 15 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر