coinex
راهنمای خرید تکراتو

هوش مصنوعی کوپایلوت مایکروسافت به قابلیت‌های GPT-4 Turbo مجهز می‌شود

مایکروسافت در حال تلاش است تا با اضافه کردن GPT-4 Turbo کار را برای کاربران هوش مصنوعی کوپایلوت آسان‌تر کند و محدودیت در تعداد کاراکترهای تایپ شده را از میان بردارد.

مایکروسافت در هر زمینه‌ای از دنیای تکنولوژی و فناوری نقش دارد و نمی‌توان بخشی را یافت که مایکروسافت در آن حضور نداشته باشد. این شرکت، که یکی از رهبران هوش مصنوعی است در حال آزمایش است تا با اضافه کردن قابلیت GPT-4 Turbo، هو‌ش مصنوعی کوپایلوت خود را ارتقا دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اضافه شدن GPT-4 Turbo به کوپایلوت مایکروسافت

مایکروسافت در اوایل سال 2023 چت بات جدید خود را راه‌اندازی کرد. این شرکت چت بات bing را با قابلیت جستجوهای هوشمندانه و مفیدتر به کاربران خود ارائه داد. اما مایکروسافت در جریان رویداد Ignite 2023 در اواخر آبان‌ماه، نام چت بات هوش مصنوعی خود را از Bing Chat به Copilot in Bing تغییر داد.

به نظر می‌رسد قابلیت GPT- 4 Turbo برای از بین بردن محدود کاراکترهای تایپ شده در مکالمات با هوش مصنوعی کوپایلوت مایکروسافت در حال بررسی است.

 GPT-4 Turbo
هوش مصنوعی کوپایلوت

شرکت OpenAI در سال 2023 حواشی و اتفاقات زیادی را تجربه کرده؛ با این حال اواسط آبان‌ماه در جریان اولین کنفرانس توسعه‌دهندگان خود از جدیدترین مدل هوش مصنوعی‌ خود، یعنی GPT-4 Turbo رونمایی کرد که از GPT-4 و GPT-3.5 قدرتمندتر است و از اطلاعات بیشتری پشتیبانی می‌کند.

حالا مایکروسافت قصد دارد تا GPT-4 Turbo را که اخیراً معرفی شده، به هوش مصنوعی کوپایلوت خود اضافه کند. یکی از ارتقاهای بزرگ این مدل این است که از یک پنجره 128 هزار توکنی پشتیبانی می‌کند. این به این معنی است که کاربران می‌توانند پیامی متنی یا فایلی برابر با 300 صفحه را به این چت‌بات ارسال کنند.

گرچه میخائیل پاراخین، رئیس بخش تبلیغات و خدمات وب مایکروسافت و مدیر تیم کاملاً جدید ویندوز و وب این شرکت، در پاسخ به پست‌های کاربران در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) اعلام کرد: «هنوز آماده اضافه‌کردن GPT-4-turbo نیستیم. باید برخی مسائل را حل کنیم.»

در حال حاضر این چت بات با محدودیت 5000 کاراکتری مواجه است؛ اما با توجه به جواب رئیس بخش تبلیغات مایکروسافت، پاراخین به جواب این سوال که می‌توان محدودیت کاراکتر را با افزودن GPT-4 Turbo برطرف کرد؟  پاسخ داد: «بله؛ توربو این امکان را فراهم می‌کند؛ بنابراین سعی می‌کنیم این محدودیت را برطرف کنیم.»

به هرحال مایکروسافت GPT-4 Turbo را برای اضافه شدن به هوش مصنوعی کوپایلوت بررسی می‌کند و به نظر می‌رسد این ویژگی برای افرادی که علاقه‌مند به چت با کاراکتر بیشتر هستند، کاربردی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی هوش مصنوعی کوپایلوت چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر