coinex
راهنمای خرید تکراتو

گلکسی S24 اولترا توانایی ثبت عکس‌های 24 مگاپیکسلی را خواهد داشت

گل سرسبد پرچمداران آینده سامسونگ به لطف سنسور 200 مگاپیکسلی قدرتمند، توانایی ثبت عکس‌های 24 مگاپیکسلی مشابه آیفون 15 پرو را خواهد داشت.
بیشتر گوشی‌های هوشمند عکس‌هایشان وضوح 12 مگاپیکسلی را دارد، حتی اگر سنسورهای 12 مگاپیکسلی را سال‌ها پیش کنار گذاشته باشند. البته امروزه خروجی 12 مگاپیکسلی نتیجهٔ ترکیب پیکسلی یا Pixel Binning است، بنابراین آنها می توانند رزولوشن دیگری را به جای عددی که سنسور دوربین دارد، برای خروجی عکس‌ها قرار دهند؛ برای مثال، اپل رزولوشن عکس 24 مگاپیکسلی را برای مدل های آیفون 15 خود انتخاب کرد که همه آنها دارای سنسورهای اصلی 48 مگاپیکسلی هستند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


عکس‌های 24 مگاپیکسلی به گلکسی S24 اولترا می‌آیند

اکنون، بر اساس اطلاعاتی که از منبع اطلاعاتی به نام Ahmed Qwaider به دست آمده، سامسونگ نیز قصد دارد همان کاری که آیفون در سری آیفون 15 پرو پیاده کرد را انجام دهد. به‌جای استفاده از رزولوشن 12 مگاپیکسل که گلکسی S23 Ultra فعلی دارد، گلکسی S24 اولترا به‌جای آن، عکس‌های 24 مگاپیکسلی ثبت خواهد کرد. البته گلکسی S23 Ultra امکان ثبت عکس‌های 50 مگاپیکسلی و 200 مگاپیکسلی را نیز دارد، اما استفاده از آن‌ها کمتر اتفاق می‌افتد.

این منبع اطلاعاتی اضافه می‌کند که گلکسی S24 Ultra با ویژگی Photo Remaster رونمایی خواهد شد. اخیراً این ویژگی را در لپ‌تاپ‌های گلکسی بوک 4 دیده بودیم که از سخت‌افزار هوش‌مصنوعی جدید برای ارائهٔ لمس‌های سریع و ساده روی عکس‌ها استفاده می‌کند. به نظر می‌رسد که کار کردن با این ویژگی بسیار ساده و با انتخاب یک گزینه خواهد بود؛ می‌توانید یک تصویر را انتخاب کرده و گزینه‌های Portrait، Remaster یا Delete را انتخاب کنید.

یکی دیگر از ویژگی های آن، فیلتر ND است. اما این یک فیلتر چگالی خنثی واقعی نیست، به‌جای آن این یک شبیه‌سازی پس‌پردازش از چنین فیلتری است که روی تصاویر RAW اجرا می‌شود. این از پیشرفت‌های عکاسی RAW است، اما هنوز در بخش “Expert RAW Labs” است، پس هنوز در مرحله آزمایشی قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد قابلیت ثبت عکس‌های 24 مگاپیکسلی توسط گلکسی اس 24 اولترا چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر