coinex
راهنمای خرید تکراتو

بسته های اینترنتی که بیش از 34 درصد افزایش قیمت داشته‌اند، حذف خواهند شد

افزایش قیمت بسته های اینترنتی این روزها موضوع به موضوع مهمی تبدیل شده؛ پیش‌تر اعلام شده بود که بسته های اینترنتی 30 درصد افزایش قیمت خواهند داشت که این وعده عملی نشد اما اکنون وزیر ارتباطات گفته: «اگر بسته اینترنت بیش از 34 درصد افزایش داشته باشد حذف می‌شود.»

طی چند روز اخیر قیمت بسته های اینترنتی رشد قابل توجهی داشته که نگرانی‌های بسیاری را ایجاد کرده است. اعلام شده بود که افزایش قیمت همراه با افزایش کیفیت اینترنت خواهد بود به علاوه مسئولین قول افزایش 30 درصدی قیمت را داده بودند که هیچکدام عملی نشد و تعرفه جدید بسته های اینترنتی اپراتورها افزایش صددرصدی داشته اند. اما اکنون وزیر ارتباطات اعلام کرده که: «اگر بسته اینترنت بیش از ۳۴ درصد افزایش داشته باشد حذف می‌شود.»

بیشتر بخوانید: رئیس‌جمهور اینترنت را برای قشر ضعیف جامعه رایگان نکرد بلکه آن را حذف کرد

زارع پور وزیر ارتباطات این خبر را در یک ارتباط اینترنتی که بیش‌تر آن به دلیل اختلال زیاد به درستی منتقل نمی‌شد اعلام کرد؛ او بیان کرد دستور داده شده تا برخی بسته‌های اینترنتی که شائبه افزایش بیش از 34 درصد دارند، از لیست بسته‌های اپراتورها حذف شوند.

«عیسی زارع‌پور» ضمن اشاره به افزایش 34 درصد قیمت تعرفه‌های بسته‌های اینترنتی، گفت اپراتور‌ها اگر بیش از این افزایشی روی بسته‌های خود اعمال کرده‌اند ملزم به حذف آن هستند.

او ادامه داد: «هیچ بسته‌ای نباید بیشتر از 34 درصد افزایش قیمت داشته باشد. مواردی بود که شائبه افزایش بیش از 34 درصد در بسته‌های جدید معرفی شده بود که بنا به دستور سازمان تنظیم مقررات، توسط اپراتورها حذف شدند و قرار شد بر اساس نظام قیمت‌گذاری جدید قیمت بگذارند.»

او اعلام کرد: «هیچ بسته‌ای حتی بسته‌های شبانه حذف نشدند و افزایش قیمت در همه اپراتورها تا 34 درصد خواهد بود و مردم اگر تخلفی را مشاهده کردند با 195 تماس بگیرند.»

زارع پور در پاسخ به این سوال که پیش از این اینترنت به ازای هر گیگ چقدر بوده است گفت: «بسته‌های اینترنتی متنوع بودند و بسته‌های کوتاه مدت گران‌تر و بسته‌های بلندمدت ارزان‌تر بودند. برای محاسبه قیمت جدید، قیمت هر بسته‌ای که پیش از این بوده ضربدر 1.34 درصد می‌شود و قیمت جدید به دست می‌آید. بنابر تعرفه‌گذاری که در سال 96 انجام گرفته و تا امروز تغییری نداشته یک حدی برای هر گیگ مصرفی اینترنت همراه در نظر گرفته شده است که کف آن ۳ هزار تومان و سقف آن ۴۲ هزار تومان است.»

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی حذف بسته‌های اینترنتی که بیش از 34 درصد افزایش قیمت داشته‌اند چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر